چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟

چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟

چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟

لب‌ها از جمله اعضای صورت می‌باشند که تاثیر فراوانی بر روی زیبایی و جذابیت صورت می‌گذارند و جذابیت چهره را بیشتر می‌کنند و داشتن لب‌های بزرگ و برآمده، میزان این زیبایی و جذابیت را چندین برابر خواهد نمود. اما تعداد زیادی از اشخاص به صورت ژنتیکی لب‌های کوچک و باریکی دارا می‌باشند و همین موضوع موجب شده است تا اعتماد به نفس خود را به مرور زمان از دست بدهند. از جهتی دیگر، در بعضی اشخاص و بنا به عللی نظیر افزایش سن و کم‌تر شدن ساخت کلاژن و یا آسیب‌های ناشی از تماس با نور آفتاب، امکان دارد به تدریج از حجم لب‌ها کم شود که هر دو حالت و این که شخص از آغاز لب باریکی داشته یا به تدریج از حجم لب ها کم شده می‌باشد، می‌تواند ناراحتی‌هایی را به همراه خود داشته باشد. تزریق نمودن ژل لب از جمله تکنیک‌هایی می‌باشد که جهت فرم دهی و حجم دهی لب‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرد، به طور کامل بی خطر می‌باشد و نتایج بسیار بی‌نظیری را به همراه خود دارد. همه‌ی اشخاصی که از فرم و حجم لب‌های خود ناراحت می‌باشند و قصد دارند لب‌های خوش فرم و برجسته‌تری داشته باشند، می‌توانند در حداقل زمان ممکن از مزایای این تکنیک سود کافی ببرند. در این تکنیک زیبایی، بافت لب و هم چنین ناحیه کناره‌های لب حجم داده می‌گردد و زیبایی لب و صورت بیشتر از قبل خود خواهد شد. این متن در سایت کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ می‌باشد که در ادامه علاوه بر پاسخ دادن به این سوال در مورد تزریق ژل لب توضیحاتی نیز ارائه می‌دهیم لازم است متذکر شویم که تمامی مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این موضوع است و بهتر است قبل از انجام هر کاری نظر پزشک مورد اعتماد و متخصص خود را جویا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟

چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ سوالی است که داوطلبان پس از گرفتن تصمیم جهت انجام تزریق ژل لب از ذهن خود می‌گذرانند و در جواب این پرسش باید بگوییم که فقط تحقیقات زیاد در مورد این موضوع می‌تواند راه گشای شما باشد لازم است خاطر نشان شویم که تنها داشتن تحقیقات اینترنتی کافی نیست و باید حتما به صورت حضوری نیز کلینیک‌های مورد نظر را بررسی کرده و با مشاهده‌ی مراجعان و نمونه کارهایی که از قبل و بعد داوطلبان در آلبومی در هر کلینیک وجود دارد، همچنین بررسی مجوزهای لازم و قانونی پزشک متخصص و همینطور کلینیک انتخابی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

ژل لب چیست؟

ژل لب با مقصود بیشتر کردن حجم و بهبود فرم لب‌ها تزریق می‌گردد و مقدار ژل و عمق تزریق آن به نوع ماده مصرف شده و همچنین سلیقه اشخاص بستگی مستقیمی دارد. انواع متفاوتی از پرکننده‌های پوستی وجود دارند که جهت تزریق به لب‌ها و قسمت‌های اطراف لب‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرند، ولی در بین آن‌ها، هیالورونیک اسید که به صورت طبیعی در بدن پیدا می‌شود و به بیشتر کردن حجم لب‌ها یاری می‌نماید، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می‌باشد.

نکته بسیار اساسی درباره‌ی تزریق ژل لب این می‌باشد که تناسب میان لب بالا و پایین حتما باید محاسبه گردد، تا نتایج ایده‌آل تری به دست آید. به علاوه اینکه فرم لب هر شخص با دیگری فرق دارد و متعلق به خود شخص می‌باشد و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب پس از انجام تزریق، مثل دیگر اشخاص شود. به همین دلیل، این تکنیک زیبایی حتما باید به وسیله‌ی پزشک متخصص که آشنا به آناتومی لب و صورت می‌باشد صورت پذیرد.

تزریق ژل لب با استفاده از سوزن خیلی ظریف و در زاویه‌ای مطلوب داخل لب و یا قسمت‌های اطراف لب صورت می‌پذیرد و می‌توان جهت کم کردن احساس درد، از کرم‌های بی حسی موضعی نظیر لیدوکائین مصرف نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

فرم‌های متفاوت تزریق ژل لب

فرم لب می‌تواند با توجه به محل و تکنیک تزریق ژل تغییر یابد و این مسئله‌ای می‌باشد که حتما باید در مورد آن با پزشک صحبت کنید. برخی افراد دوست دارند لب بالای شان مقداری حجیم‌تر از لب پایین باشد یا برعکس این و در بعضی دیگر موارد، ترجیح می‌دهند سایز و تناسب لب بالا و پایین با هم یکسان باشد. بعضی روش‌ها و فرم‌های متفاوت ژل لب شامل موارد زیر می‌شوند:

ژل لب روسی : ژل لب روسی که اکنون بسیار مورد استقبال قرار گرفته می‌‌باشد، از جهت درون به بیرون و حاشیه لب و به صورت عمودی تزریق می‌گردد و این تکنیک برای اشخاصی که لب‌های باریک و کم حجمی دارند، آثار و نتایج خیلی خوبی را به همراه خود خواهد داشت.

ژل لب عروسکی : در نوع ژل لب عروسکی، مقدار ژل بیشتری در لب پایین تزریق می‌گردد تا میزان حجم لب پایین بیشتر از لب بالا گردد و لب‌ها شکل عروسکی یا باربی پیدا نمایندگ.

ژل لب طبیعی (کلاسیک)برای آن گروه از اشخاصی که می‌خواهند پس از تزریق، لب‌ها حالت طبیعی‌تری داشته باشد، بیشتر شدن حجم به طور نامحسوس و به صورت کاملا طبیعی انجام می‌پذیرد.

ژل لب قلبیتزریق ژل قلبی برای آن گروه از اشخاصی مناسب تر می‌باشد که فرم صورت بیضی دارند که در این تکنیک، فاصله‌ای بین منطقه بالایی دو حاشیه لب ایجاد می‌گردد و لب‌ها به اصطلاح ظاهر قلبی شکلی پیدا می‌نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

کاندید مطلوب ژل لب

تزریق نمودن ژل لب یک تصمیم شخصی می‌باشد و اشخاصی که از حجم و فرم لب‌های خود ناراحت می‌باشند و قصد دارند لب‌های بزرگ‌تری را داشته باشند یا قصد دارند فرم لب‌های شان به شکل قبل باز گردد و در عین حال، انتظارات معقولانه و واقع بینانه‌ای از آثار و نتایج تزریق دارند، می‌توانند تزریق ژل لب را انجام نمایند. به یاد داشته باشید که از تزریق نمودن ژل لب در موارد زیر باید پرهیز شود:

وجود هر نوع عفونت فعال دهانی نظیر تبخال،

ابتلا به بیماری دیابت،

ابتلا به بعضی بیماری‌های خاص نظیر بیماری لوپوس،

وجود معضلات مرتبط با انعقاد خون.

اشخاصی که دچار سرما خوردگی یا بیماری کرونا شده‌اند یا آن گروه از اشخاصی که سابقه حساسیت به ژل یا لیدوکائین به همراه خود دارند، لزوما باید این مسئله را به پزشک متخصص خود اطلاع دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – تزریق ژل لب

مزایا و معایب ژل لب

به طور حتم همه‌ی تکنیک‌های زیبایی تعدادی مزایا و معایب به دنبال خود دارند و ژل لب هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. از جمله مزایای تزریق ژل لب می‌توان به عوامل زیر اشاره نمود:

  • حجم دهی و فرم دهی لب‌ها در حداقل زمان ممکن و متناسب با سلیقه شخص
  • میزان دوام و ماندگاری بالا
  • به همراه داشتن کبودی کمتر
  • پایین بودن میزان احتمال به وجود آمدن عوارض جانبی بعد از تزریق
  • میزان هزینه کمتر نسبت به دیگر تکنیک‌ها
  • مشاهده سریع آثار و نتایج

از جمله معایب یا عوارض تزریق ژل لب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن خونریزی در قسمت تزریق
  • داشتن ورم و کبودی
  • ایجاد حساسیت
  • طبیعی نبودن فرم لب‌ها

ولی در صورتی که این تزریق به وسیله‌ی پزشک متخصص و باتجربه در این زمینه صورت پذیرد، احتمال ایجاد هر یک از عوارض بیان شده به کمترین میزان خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین برندهای ژل لب

گزینش برند ژل لب یکی از اساسی‌ترین مواردی می‌باشد که باید در نظر گرفته شود، زیرا نامرغوب بودن نوع ژل می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه خود داشته باشد. مواردی نظیر سن شخص، فرم لب و آثار و نتایج مورد انتظار در انتخاب برند و مارک ژل لب دخیل می‌باشند و در کنار برند گزینش شده، شیوه‌ی تزریق نیز از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. در این قسمت از متن می‌خواهیم به بررسی برترین برندهای ژل لب به صورت مختصری بپردازیم.

ژل لب رستیلن : نوعی ژل لب می‌باشد که میزان غلظت بالای هیالورونیک اسید در خود دارد و قیمت آن به نسبت سایر ژل های حاوی هیالورونیک اسید، بیشتر می‌باشد. این برند ژل لب مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می‌باشد و در حدود مدت زمان شش ماه دوام و ماندگاری به همراه دارد.

ژل لب تئوسیال : ساخت کشور سوئیس و بر اساس هیالورونیک اسید و منشاء غیر حیوانی دارا می‌باشد. اثرات این ژل لب فقط در حدود مدت زمان یک سال باقی می‌ماند و تا اندازه فراوانی به عواملی از قبیل نوع پوست و استایل زندگی شخص بستگی مستقیمی دارد.

ژل لب استایلج : برند فرانسوی ژل لب می‌باشد که در ترکیبات خود حاوی هیالورنیک اسید و بی حس کننده لیدوکائین می‌باشد که میزان حجم طبیعی را در ناحیه لب‌ها به وجود می‌آورند و دوام و ماندگاری آن در حدود مدت زمان 6 تا 24 ماه خواهد بود. این برند ژل لب هیچ نوع عوارضی را به همراه خود ندارد، ولی توصیه می‌گردد تا مدت زمان 24 ساعت از وارد کردن فشار به ناحیه لب‌ها پرهیز گردد.

ژل لب بلوترو : تولید کمپانی Merz آلمان می‌باشد که همانند خیلی از برندها بر اساس ترکیب هیالورونیک اسید طراحی گردیده و با توجه به این که حاوی میزانی از لیدوکائین می‌باشد، از مقدار درد هنگام تزریق کم خواهد شد. این برند مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA می‌باشد و در حدود شش تا دوازده ماه دوام و ماندگاری خواهد داشت.

ژل لب پرفکتا : فرانسوی می‌باشد که به عنوان یک حجم دهنده تاثیرگذار برای لب‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرد و نتایج آن بلافاصله پس از تزریق دیده می‌شود. این برند ژل لب هیچ نوع عوارض جانبی نخواهد داشت.

ژل لب رووفیل : رووفیل ژل لب کره‌ای می‌باشد که هیالورونیک اسید موجود در آن ماندگاری بالایی به همراه دارد و اثرات و نتایج آن تا مدت زمان دوازده ماه حفظ می‌گردد که البته مقدار جذب آن به نوع پوست، نوع و میزان حجم تزریق نیز بستگی پیدا می‌کند. ژل رووفیل لب‌ها را به صورت محسوسی افزایش حجم می‌نماید و در لب‌های باریک، موجب می‌گردد لب به جهت بالا کشیده گردد.

ژل‌های هیالورونیک اسید ساختاری شبیه به همدیگر دارند ولی از نظر قوام و میزان غلظت با هم فرق دارند. قاعدتاً ژل‌های متفاوت فرم متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید به نحوی انتخاب نماییم که بسته به مکان تزریق و مقاصد درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. برای مثال ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق نماییم تا لب را مقداری حجیم‌تر نمایان کنیم.

همچنین باید بدانید که مصرف ژل‌ها فقط به مقدار حجم ‌دهی بستگی ندارد. فرم ‌دهی و تعیین نمودن مرزهای لب نیز در زیبایی لب حائز اهمیت می‌باشند و باید به آن‌ها توجه خاصی داشته باشیم. اجازه دهید عوامل موثر در گزینش مارک ژل را به شکل فهرست‌وار مرور نماییم:

  • میزان سن متقاضی انجام تزریق ژل به لب
  • فرم کنونی لب
  • هدف غایی از تزریق نمودن ژل
  • فرم هندسی و میزان انحنای لب‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب

کاملا طبیعی می‌باشد که پس از تزریق ژل، لب‌ها متورم باشند و مقدار کبودی‌هایی مشاهده گردد و این نشانه‌ها معمولا طی چند روز کم‌تر می‌شوند و محو می‌گردند. رعایت تعدادی از نکات و مراقبت‌ها می‌تواند به تسریع موارد بیان شده و حاصل گردیدن آثار و نتایج ایده آل کمک نماید، از جمله:

مصرف کمپرس به بهبود میزان کبودی و ورم کمک می‌نماید.

تا مدت زمان 48 ساعت بعد از تزریق ژل، تا جایی که می‌توانید و قادر هستید آب بنوشید تا میزان هیدراته بدن حفظ گردد و پروسه ترمیم شدت یابد.

مطلوب است به مدت زمان یک تا دو روز پس از تزریق ژل لب، از انجام فعالیت‌های شدید بدنی پرهیز گردد، زیرا این قبیل تحرکات و فعالیت‌ها می‌توانند موجب بیشتر شدن ورم یا خون مردگی گردند.

به مدت زمان 48 ساعت از حضور در محل‌هایی نظیر سونا، جکوزی یا محیط‌های با دمای بالا و گرم پرهیز کنید.

حداقل تا مدت زمان 24 ساعت پس از تزریق ژل، از آرایش نمودن لب‌ها پرهیز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

دوام و ماندگاری ژل لب چقدر می‌باشد؟

تزریق ژل لب آثار و نتایج همیشگی به همراه ندارد و با گذشت زمان از حجم ژل کم می‌گردد و خیلی از اشخاص به مدت هر چند ماه یک بار، دوباره تزریق ژل را انجام می‌نمایند تا شکل و حجم دلخواه آن‌ها حفظ گردد. در حقیقت، دوام و ماندگاری ژل لب در هر شخصی فرق می‌کند و به یک سری عوامل خاصی بستگی مستقیم دارد. از جمله :

نوع ژلی که مصرف مینمایید. برای مثال ژل‌های هیالورونیک اسید بین مدت زمان ۶ تا ۹ ماه دوام و ماندگاری به همراه دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی به طور تقریبی بین یک تا دو سال ماندگار می‌باشند. ژل‌های دائمی مدت خیلی طولانی‌تری دوام به همراه دارند.

برند ژلی که مصرف گردیده است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های متفاوت تولید می‌نمایند. بعضی از این ژل‌ها ویژه تزریق به لب می‌باشند و بعضی برای تزریق به قسمت‌های دیگر صورت مطلوب می‌باشند. این موارد را پزشک متخصص به صورت کامل برایتان بیان خواهد کرد.

مقدار حجمدهی به لب حائز اهمیت است. حجم‌دهی به میزان بیشتر، ترمیم دیرتری احتیاج دارد.

متابولیسم بدن و وضعیت فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده می‌باشد. بعضی متابولیسم سریع‌تری را دارند و هیالورونیک اسید تزریق گردیده بسیار زود جذب بدن می‌گردد.

دوام و ماندگاری ژل به موارد بسیاری بستگی دارد. بعضی از مراجعین ما به مدت زمان هر ۶ ماه جهت ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌نمایند و بعضی هم تا مدت زمان ۹ یا ۱۰ ماه احتیاج به تزریق مجدد ندارند. دوام و ماندگاری از شخص به شخص متفاوت می‌باشد.

مواد تشکیل دهنده هر ژل و میزان و شکل اثرگذاری آن مشخص کننده مقدار ماندگاری آن می‌باشد. در تزریق ژل آلیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر حداکثر به مدت زمان 9 ماه حفظ می‌گردد و البته در مواردی دوام و ماندگاری آن تل یک سال هم گزارش شده می‌باشد که کمتر برای قسمت لب رخ می‌دهد.

در تزریق ژل الانسه ماجرا مقداری متفاوت می‌باشد. در این تکنیک شما 4 نوع ژل در دسترس خور دارید که هر کدام مقدار دوام و ماندگاری متفاوتی دارد. حداقل میزان دوام و ماندگاری این ژل مربوط به ژل الانسه S می‌باشد و حداکثر مقدار مربوط به ژل سری E می‌باشد که می‌توان تا مدت زمان ۲ سال بر روی دوام و  ماندگاری آن حساب نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

چه میزان ژل باید تزریق نماییم ؟

این مسئله به خواسته‌ی شما و شرایط لب‌هایتان بستگی مستقیمی دارد. برای اکثر اشخاص میزان یک سی سی کافی می‌باشد؛ البته در حالتی که بخواهید فرم و ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را نگه دارید. میزان یک سی سی به مقداری ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر نماییم و فرم آن‌ها از حالت طبیعی خارج نگردد.

حتی جهت دفعات اول مطلوب می‌باشد که میزان یک سی سی را تزریق نماییم و بعد از آن جهت ترمیم و حجم دهی بیشتر، مدت زمان یک یا دو هفته بعد به کلینیک مجددا مراجعه نمایید. به این ترتیب حفظ فرم طبیعی لب‌ها آسان‌تر می‌باشد. برای اکثر اشخاص تزریق بیش از میزان ۲ سی سی بیش از اندازه می‌باشد اما اگر بخواهید زیاد لب‌های خود را برجسته نمایید، امکان دارد احتیاج باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

 

انجام تزریق ژل به لب چقدر هزینه به همراه دارد ؟

هزینه تزریق ژل به لب به عوامل فراوانی بستگی دارد. نوع ژل (موقت، دائمی یا نیمه‌دائمی)، برند و شرکت تولید کننده ژل و مقدار مورد احتیاج جهت حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌ی پایانی می‌باشند. جهت دریافت میزان هزینه‌ی دقیق می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید. میزان هزینه‌ی پایانی در جلسه مشاوره قبل از انجام تزریق به شما اطلاع داده می‌شود.

در مورد میزان هزینه باید چند مسئله را در نظر داشته باشید:

وقتی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی نمایید، به خاطر داشته باشید که میزان دوام و ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌گردند، بین مدت زمان ۶ تا ۹ ماه می‌باشد. بعد از گذشت این مدت، باید جهت تزریق مجدد به کلینیک مراجعه نمایید.

امکان دارد بعضی کلینیک‌ها هزینه‌ی خیلی کمتری جهت تزریق ژل دریافت نمایند. با توجه به این موضوع که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی پایانی، برند و میزان ژل تزریق شده می‌باشد، میزان هزینه‌ها نباید تفاوت زیادی داشته باشند. چنانچه جایی هزینه‌ی خیلی کمی دریافت می‌نماید، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیت بالایی مصرف نمی‌کند.

میزان هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و محل‌های غیرمجاز دیگر به طور معمول ارزان‌تر می‌باشد. تزریق نمودن ژل به لب در مکان‌های غیرمجاز یا مصرف ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره نمودیم، خطرات فراوانی به همراه خود دارد. عوارضی نظیر ایجاد عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نگردیدن ژل و … . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – تزریق ژل لب

چه زمانی جهت تزریق دوباره ژل لب مطلوب است؟

هر کدام از برندهای ژل لب، میزان دوام و ماندگاری متفاوتی دارند و میزان سرعت جذب ژل در بدن هر شخص با شخص دیگر متفاوت می‌باشد، به همین علت، اشخاص در زمان‌های مختلفی جهت تزریق مجدد مراجعه می‌کنند. اما توصیه ما این است که تا وقتی که میزان حدود 25 تا 30 درصد از مقدار حجم ژل قبلی روی لب ها باقی مانده، جهت انجام تزریق دوباره ژل لب اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

نتیجه گیری

این متن در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ بود که همانطور که بیان کردیم جهت دستیابی به بهترین کلینیک ابتدا باید تحقیقات فراوانی در این زمینه داشته باشید و فقط به تحقیقات و اطلاعات مجازی اکتفا ننمایید بلکه به صورت حضوری نیز به گزینه‌های مورد نظر مراجعه نمایید و ضمن بررسی عکس نمونه‌های قبل و بعد به مجوزهای کلینیک مربوطه دقت کافی فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع چگونه یک کلینیک خوب همه چیز تمام برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟ و همچنین موضوعاتی در این مورد می‌توانید توسط روش‌های ارتباطی در انتهای متن با کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا تماس حاصل فرمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

میزان درد ناشی از تزریق ژل لب

انواع مدل های فیلر لب از جمله روسی

آشنایی با همه روش های لیفت لب به همراه عکس

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahrara.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahrara.ir/a70l

لینک آپارات: https://aparat.com/v/2M8xR

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/5TqFxDio

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک: https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب:

تلگرام:  https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir