هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ، مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه،مراحل و روش های لیفت سینه

با افتادگی و حالت شلی سینه ها، خانم ها حس شادابی و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و فکر   روشی موثر  برای بازگرداندن فرم  سینه های خود  و ادام متناسب  هستند.  دلایلی از قبیل  افزایش سن، گذراندن دوران بارداری و شیردهی، تغییرات  وزنی و رژیم های غذایی غیر اصولی، تغییرات هورمونی  و…. سبب  از دست رفتن حالت زیبا  و خوش فرمی سینه ها می شود  و بهتر است هر چه سریع تر راه حلی برای محکم کردن  و کشیدگی سینه ها به سمت بالا استفاده کرد.   لیفت سینه یکی از روش های مدرن  و امروزی است که می توان به شکل مطلوبی  حالت و فرم سینه ها  را تغییر داد.

اگر چه   این ترس ‌هایی پس از انجام هر یک از روش های لیفت وجود دارد که ممکن است سبب ایجاد  ترس و خودداری از  عمل می شود . برخی از خانم ها فکر می کنند که با انجام  لیفت  سینه،  سینه های آن ها نا تقارن می شود  و یا به طور دائم  فرم و زیبایی فرم سینه های خود را از دست می دهند و حتی برخی دیگر  از  عوارض و دوره نقاهت طولانی مدت پس از لیفت  واهمه دارند. برخی از  شایعاتی که در  مورد لیفت  وجود دارد این است  که پس از لیفت، سینه ها به حالت قبل خود  باز خواهد گشت  و ممکن است حتی  افتادگی  بیشتری  از قبل ایجاد شود. در نتیجه  از انجام این فرآیند زیبایی خودداری می‌ کنند.

نگرانی ها و اضطراب ایجاد شده به دلیل عدم  آگاهی در مورد  انجام روش های لیفت و اثرات بی نظیر آن می باشد. بنابراین  ما در طی این مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد این روش  برای شما ارائه دهیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه حاصل کنید و نگرانی  و ابهامات ذهن شما را بر طرف کنیم.  پس اگر شما نیز از شل و افتادگی  سینه های خود رنج  می برید  بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

لیفت سینه چیست؟

یکی از ارکان مهم  زیبایی در اندام خانم ها  و اعتماد به نفس بالا  فرم و حالت  سینه ها می باشد . سینه ها  یکی از  اندام های حساس بدن  می باشد و  زیبایی لباس را در اندام خانم ها چندین برابر افزایش می دهد.

 عوامل مختلفی سبب می شود که به تدریج  فرم و شکل سینه ها  تغییر کند. اکثر خانم ها پس گذراندن دوران بارداری و شیردهی،  تغییرات  وزنی،  نیروی گرانش زمین و ژنتیک  زیبایی این بخش از اندام خود را از دست می دهند و باید از  راه کاری مناسب برای باز گرداندن  زیبایی سینه ها و رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست این ناحیه بهره مند شوند.  لیفت  سینه یکی از راهکار ‌های پیشرفته و مدرن است  که سبب بالا کشیدن و خوش فرمی سینه ها می شود  جوانی و خوش اندامی را  مجدداً باز می گرداند.  با این روش  سینه ها مجدداً متقارن می شود  و اعتماد به نفس خانم ها به شدت افزایش می یابد.

پس از  انجام لیفت سینه علاوه بر  به دست آوردن زیبایی و خوش اندامی  مشکلات زیادی را از نظر سلامتی پوست رفع می شود . اکثر خانم ها یی که شدت  افتادگی و شلی سینه ها ی آن ها  شدید تر است به  عضلات گردن و شانه های آن ها فشار زیادی وارد می کند و حتی آسیب های پوستی مانند  التهابات و عرق سوز شدن در زیر سینه را ایجاد حاصل خواهد کرد. با انجام  لیفت، فرم دهی و  بالا کشیدن سینه ها مشکلات زیادی را می توان از سر راه برداشت  تا زیبایی و سلامتی پوست و اندام حاصل شود.   لیفت  سینه  را می توان به  روش های مختلفی انجام داد  که ما در ادامه  این  نوشتار  به شما معرفی خواهیم کرد .

  • لیفت سینه با نخ

لیفت با نخ جز  روش های زیبایی و بی نظیر برای بخش های مختلف بدن می باشد که  با کمک آن  می توان فرم و حالت سینه ها را شکل  شلی و افتادگی خارج کرد.  در این طی این عمل از  نخ های مخصوص  PDo  استفاده می شود  که نوعی  نخ بخیه قابل جذب می باشد .

این نخ ها  به تدریج در پوست  جذب می شوند و به علت  سازگاری آن ها با بدن احتمال بروز  عفونت و حساسیت های پوستی به حداقل  می رسد.  نخ های PDO‌  با کمک  سوزن هایی نازک و ظریف در زیر پوست سینه ها جایگذاری  می شوند  و با کشیدن نخ ها، سینه به سمت بالا کشیده خواهد شد تا  فرم سینه را بهترین نحو  تغییر کند .  مدت ماندگاری نخ ها بر حسب  تعداد نخ های  جایگذاری شده   متفاو‌ت  می باشد .  پس از پایان  تاثیرات و مدت ماندگاری  نخ ها  می ‌توان این عمل را مجدداً تمدید  کرد.  لیفت با نخ یکی از  روش های موقتی می باشد و برای کسانی که قصد دارند در آینده صاحب فرزند شوند شوند راهکار  مناسبی می باشد.  مدت ماندگاری نخ ها  تقریباً یک تا دو سال می  باشد.

مراحل انجام  لیفت با نخ با بی حسی موضعی طی  می شود و نیاز به بیهوشی ندارد.   این گزینه  یکی از مزایای قابل توجه لیفت با نخ می باشد. در نتیجه متقاضیان عوارض پس از جراحی و بیهوشی را تجربه نخواهید کرد و دوره نقاهت  کوتاه مدتی را سپری خواهند کرد. پس از جایگذاری نخ ها  اثرات  عمل بلافاصله قابل مشاهده است و می توانید پس از پایان لیفت   به منزل باز گردید و می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید  اما تا مدتی از  انجام فعالیت های کششی،  جابه جایی اشیاء سنگین و ورزش کردن خودداری کنید.

  • لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی

ماستوپکسی برای خانم هایی انجام می شود که با افتادگی و شلی شدید سینه ها همراه هستند و یا این عارضه در فرم ظاهری سینه آن ها به وضوح قابل مشاهده است. اگر چه خانم هایی که با  افتادگی سینه در حد  خفیف و متوسط هستند  نیز می توانند از نتایج فوق العاده این عمل بهره ببرند  که  البته به نظر پزشک شما بستگی  دارد. مراحل  لیفت  با جراحی به صورت  بیهوشی عمومی طی می شود اما پس پایان  بلافاصله از بیمارستان مرخص می شوید و در منزل  استراحت خواهید کرد.

پس از  انجام مرحله بیهوشی  ، برش‌ هایی در  سینه بوجود می آید . این عمل  جراحی در حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌ کشد.  متخصصین در طی  جلسه مشاوره در مورد چگونگی انجام عمل و محل  برش ها توضیحاتی کاملی برای متقاضیان  شرح  خواهند داد .   نتایج این عمل دقیقا بر حسب انتظارات و اهداف متقاضی انجام  می شود.  این برش ها در ناحیه سینه  به سه  شکل ایجاد می شود که شامل :

  • برش های دایره ای
  • برش های دایره ای و عمودی
  • برش های دایره های عمودی و افقی

می باشد.

 برش ‌های دایره ای  در پیرامون  هاله سینه،  برش های دایره ای و عمودی در دور هاله و به شکل عمودی  و برش های دایره ای و عمودی و افقی در بخش  های مختلف سینه ایجاد می شود.  پس از ایجاد برش ها ی مناسب  بافت و عضلات  سینه کشیده و محکم تر  می شوند. این عمل  به گونه ای انجام می شود که هیچ آسیبی به بافت ها و عضلات سینه وارد نخواهد شد  و فقط بافت سینه محک تر می شود  و بافت های حساس و عروق سینه هیچ آسیبی وارد نمی شود.

 با انجام این روش لیفت  تغییرات چشم گیری در فرم سینه ها ایجاد خواهد شد و با از بین بردن حالت افتادگی و  شلی سینه نوک سینه و هاله آن در حالت  زیبایی قرار می گیرند. متخصصین در طی این عمل می توانند اندازه هاله سینه را کمی  کاهش می دهند  و پوست اضافه و شل شده در ناحیه سینه برداشته خواهد شد.  برش های ایجاد شده با  بخیه های ظریفی بسته می شوند.  متخصصین با تجربه و حرفه ای در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران  برش ها را به‌ گونه ‌ای ایجاد می کنند که پس از طی کردن  دوره نقاهت  هیچ اثری از آن ها بر سطح پوست رویت نشود.  پس از جراحی، نباید  نگرانی  جای بخیه ها و برش ها باشید زیرا متخصصین در هنگام جراحی دقت و ظرافت بالایی خواهند داشت.  شما با اعمال مراقبت های توصیه شده می توانید در التیام زخم های ناشی از برش ها و بخیه ها کمک کننده باشید.

عوارض رایج لیفت سینه با جراحی ماستوپکسی،  مقداری درد و تورم است که نباید سبب  نگران شما شود  و با مصرف دارو های تجویز شده و استراحت کافی از بین می رود. با کم شدن  تورم، به تدریج  اثرات عمل زیبایی سیپن مشاهده می ‌شود. اما برای مشاهده  نتایج قطعی و تثبیت شده باید سه تا شش ماه مشاهده صبر کنید.   نتایج این عمل دائمی و همیشگی است و شما می توانید تا آخر عمر سینه ها یی زیبا و خوش فرم داشته باشید. . البته با  افزایش‌ سن موضوعی ممکن است به مرور زمان فرم  سینه ها کمی تغییر کند  که البته  با داشتن  رژیم غذایی مناسب،  سبک زندگی صحیح و ورزش کردن به طور منظم   روند  پیری را کند  خواهید کرد.  جراحی ماستوپکسی در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران توسط متخصصین حرفه ‌ای و مجرب  انجام می ‌شود.

 در ادامه مطلب روش های دیگر لیفت را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • لیفت سینه با نخ CACl

در چند سال گذشته  از روش CACl برای درمان  آسیب های عضلانی استفاده می کردند  اما در حال حاضر این عمل  را می توان به عنوان روشی مناسب  برای بالا کشیدن و تقویت عضلات سینه مورد استفاده قرار داد.  در طی انجام این عمل پالس های برقی با کمک دستگاه  دستی به بافت سینه هدایت می شود .  این پالس ها با بوجود آوردن شوک های جزئی  بالا کشیدن سینه و صاف شدن سطح آن ها  را به همراه خواهد داشت .  نتایج این روش لیفت  به طول موج پالس های برقی که به سمت بافت سینه هدایت می ‌شود وابسته است . نوع پوست یکی دیگر از عوامل موثر  در نتایج درمان می باشد  نقش مهمی در این روش  ایفا می ‌کند.  این عمل  زیبایی در چند جلسه درمان باید  انجام  شود و بر حسب شدت افتادگی سینه ها، وضعیت جسمانی متقاضی و انتظارات  هر فرد  با فواصل منظم انجام می شود.

  • لیفت سینه با طب سوزنی

 این فرایند زیبایی برای خانم هایی که شدت  افتادگی سینه های آن ها  خفیف تر است پیشنهاد می شود . دوره درمان در این عمل  طولانی  است و تعداد جلسات آن ها  ۱۵ تا ۴۵ جلسه می باشد.  فواصل بین جلسات بسیار کم است  و هر دو روز یک بار شما باید جلسات لیفت شرکت کنید فاصله  بین جلسات به مرور زمان افزایش می یابد تا بتوانید به نتایج ماندگار تری  دست یابید.  با انجام لیفت با طب سوزنی می توانید به نتایج بی نظیری  دست یابید اما متاسفانه نتایج آن ماندگاری دائمی نخواهد داشت.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – لیفت سینه

مزایای لیفت سینه

بالا کشیدن و زیبایی فرم سینه ها مزایای زیادی دارد که می توان بهترین آن را خوش فرمی سینه ها بیان کرد. در هر یک  این روش ها  بافت سینه جوان و سفت  می ‌شود و سبب اعتماد به نفس بالای خانم ها و جذابیت اندام آن ها  همراه خواهد بود. با کمک انواع روش های  لیفت می توان تغییراتی که در طول دوران مختلف زندگی مانند دوران بارداری و شیردهی و نوسانات وزنی ایجاد شده بر طرف کرد.

 با درمان و رفع افتادگی و شلی سینه ها، سینه های خوش فرم و خوش حالت خواهید داشت. این عمل سبب صاف و یکدست شدن پوست سینه نیز می شود  و با از بین بردن  چین و چروک های سطح پوست سینه اندامی زیبا و متناسب خواهید داشت. البته در روش های  لیفت سینه می ‌توانید از شر  مشکلات و آسیب های پوستی مانند التهابات و عرق سوز شدن پوست زیر سینه را حتی شوید.

کاربرد های لیفت سینه

  • بالا کشیدن و جوان شدن بافت سینه
  • تقویت عضلات گردن و شانه و پیشگیری از فشار آوردن به این نواحی
  • پیشگیری از التهابات و قرمزی پوستی و عرق سوز شدن پوست
  • رفع شلی و افتادگی سینه ها
  • ایجاد تقارن در سینه ها
  • کوچک کردن هاله سینه
  • متناسب شدن اندام
  • زیبایی و خوش فرمی سینه ها
لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – لیفت سینه

بهترین کاندیدای لیفت سینه چه کسانی هستند؟

همه خانم هایی که سینه های افتاده و شل دارند و از سلامتی کامل برخوردارند کاندیدای مناسبی برای لیفت و بالا کشیدن سینه ها محسوب می شوند .

 این عارضه معمولا در خانم های مسن بیشتر  مشاهده می ‌شود.  البته خانم های جوان نیز به علت تغییرات وزنی و یا به طور ژنتیکی  با این مشکل مواجه هستند. در نتیجه عمل را می ‌توان برای همه خانم هایی که با افتادگی و شلی سینه ها مواجه هستند توصیه کرد.

برخی خانم ها  به علت تحلیل رفتن چربی های بافت سینه  خود سینه های نا متقارن و شل شده دارند و به دنبال راهکاری  مناسب برای خوش فرم کردن  سینه های خود می باشند لیفت  سینه برای این افراد گزینه بسیار  مناسبی می باشد

یکی از کاربرد های  انجام لیفت  این است که می توان اندازه هاله سینه را تایید داد  زیرا  برخی خانم ها به طور ژنتیکی و یا گذراندن دوران بارداری و شیردهی و تغییرات هورمونی  هاله سینه آن ها  تغییر کرده است و به دنبال روشی مناسب برای کوچک کردن اندازه هاله دور سینه خود می باشند .

پس نتیجه می گیریم و  لیفت و بالا کشیدن سینه برای خانم هایی که

  • به طور ژنتیکی سینه های شل و افتاده دارند.
  • به علت افزایش سن و کاهش یافت چربی ها،  حجم سینه های خود را از دست داده اند .
  • به دنبال بهترین راه برای زیبایی و تغییر فرم سینه خود  هستند .
  • به دلیل افتادگی و شلی سینه ها با مشکلات پوستی مانند  عرق سوز شدن و یا التهابات پوستی مواجه  شده اند .
  • به دلیل سنگینی و افتادگی سینه ها به عضلات گردن و شانه آن ها  فشار زیادی وارد  می شود.
  • به زیبایی اندام خود اهمیت می دهند و به دنبال اندامی زیبا و مناسب هستند.
  • می توانند وزن خود را ثابت نگه دارند .
  • سینه نا متقارن دارند.

بسیار مناسب می باشد.

انواع روش های لیفت  سینه ها در سنین قبل از سن ۱۸ سالگی انجام نخواهد شد زیرا  قبل از این سن، سینه ها  در حال رشد هستند و فرم سینه ثابت  نشده است. البته دختران جوان سینه ها یی  زیبا و خوش فرم دارند و به روش های لیفت نیاز ندارند  به مرور زمان و گذراندن دوران مختلف زندگی دچار  افتادگی و شلی سینه ها می شوند.

 افرادی  که در آینده قصد باردار شدن دارند باید  انجام لیفت را به بعد از سپری کردن دوران بارداری و شیردهی موکول کنند.زیرا پس از گذراندن این دوران به  روش های ترمیمی نیاز  خواهند داشت.

 خانم های جوانی که به طور ارثی سینه های  افتاده و شل شده دارند  می توانند در سنین زیر ۱۸ سال نیز لیفت  سینه را انجام دهند.

 با سپری کردن  گذراندن دوران بارداری و شیردهی  شاهد تغییراتی در   حجم سینه ها ی خود خواهد بود  .پس اگر شما از قبلاً روش های لیفت و بالا کشیدن سینه را انجام داده اید باید دوباره منتظر  افتادگی  سینه های خود  باشید. پس بهتر است عمل لیفت  را  زمان  بعد از این دوران به موکول کنید.

 لیفت سینه با نخ برای خانم هایی که با افتادگی شدید  سینه های مواجه شده اند گزینه مناسبی نیست و باید روش ‌های جراحی را جایگزین کنند.

عوارض و معایب لیفت سینه

با انتخاب کلینیک معتبر و متخصصان حرفه ای و  کار بلد شما می ‌توانید به بهترین نحو خطرات و عوارض هر یک از  روش های لیفت را به کمترین حد خود  برسانید و البته  کوتاه ترین زمان ممکن به بهبودی کامل دست یابید.

 عوارض جانبی انواع روش های لیفت شامل :

  • مقداری درد خفیف
  • تورم
  • قرمزی
  • التهاب سینه
  • کبودی

می باشد .  البته میزان  این عوارض خفیف است و در دوران بسیار کوتاهی بهبودی حاصل می شود و شما نباید نگران این موضوع باشید .

 پس از، از بین رفتن اثرات دارو های بیهوشی و یا بی حسی  احساس درد خواهید داشت که  متخصصین برای کنترل و کاهش سطح  درد مسکن ها مناسب را تجویز می کنند  . اگر مدت عوارض پس از لیفت طولانی شد  باید پزشک را در جریان قرار دهید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود .

اگر شما  مکان های غیر تخصصی را برای انجام لیفت و بالا کشیدن سینه ها ی خود انتخاب کنید با عوارض احتمالی خطرناک از قبیل :

  • آسیب دیدگی بافت های سینه
  • عفونت
  • خونریزی شدید
  • درد
  • تا متقارن شدن سینه ها

 مواجه خواهید شد. پس در جهت  انتخاب پزشک ماهر و کلینیک  معتبر تحقیقات زیادی  انجام دهید تا بتوانید با خیال آسوده  از انجام انواع  روش های زیبایی سینه  بهره‌مند شوید.

کلینیک زیبایی شهر آرا تهران ، یکی از  کلینیک های تخصصی  و معتبر در زمینه زیبایی و درمانی  پوست و مو می باشد که انجام انواع روش های :

  • لیفت بینی
  • لیفت ابرو
  • لیفت و فرم دهی سینه
  • لیفت گونه ها
  • لیفت چانه
  • لیفت و فرم دهی باسن با تکنیک های پیشرفته و مدرن توسط بهترین متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  پس شما می توانید با خیال آسوده به این کلینیک زیبایی مراجعه کنید و با  پرداخت هزینه مناسب و تعرفه استاندارد  بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید. متخصصین در این کلینیک تا بهبودی کامل شما را  همراهی خواهند کرد.
لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – لیفت سینه

هزینه لیفت سینه چقدر است؟

 روش های لیفت متنوع هستند که شما در این مطلب  شما با انواع روش های لیفت و بالا کشیدن سینه آشنا  شدید . بر اساس  نوع لیفت هزینه ها برای همه متقاضیان متفاوت است و یکی از موارد مهم در این زمینه این مسئله  است که لیفت و  زیبایی سینه ها  جزء روش های زیبایی محسوب می ‌شود پس در نتیجه تحت پوشش هیچ یک از بیمه ها قرار نمی گیرد و همه هزینه ها بر عهده خود فرد می باشد.  هزینه روش ‌های جراحی نسبت به غیر جراحی بیشتر است،  زیرا مدت زمان،  تجهیزات م مراحل انجام آن ها بیشتر است

 هزینه ها در هر کدام از  کلینیک ها و مراکز تخصصی بر اساس شدت  افتادگی و شلی سینه ها،  میزان مهارت و تخصص پزشک،   موقعیت جغرافیایی کلینیک،  وسایل و تجهیزات لیفت و مدت زمان انجام لیفت تعیین می شود   البته عوامل دیگری مانند  آزمایش‌ها و معاینات،  عکسبرداری و دارو های تجویز شده  جز  لیست هزینه ها می باشد .  برای کسب اطلاعات  بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران می توانید با شماره های ارائه شده تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت سینه

  • با شرکت در جلسات مشاوره می توان با انواع روش های لیفت آشنا شد .در  جلسه مشاوره  شما انتظارات و اهداف خود می توانید به راحتی و بدون تعارف بیان کنید تا  پزشک  روش لیفت مناسب را برای شما انتخاب  کند . شما همچنین در این جلسه نمونه کار های  پزشک را  مشاهده  می کنید این عمل درک شما را  نسبت به نتایج عمل  واقع بینانه تر خواهد کرد.
  •  همچنین در این جلسات شرایط  بدنی شما مورد معاینه و بررسی قرار می گیرد و آزمایش ‌های لازم انجام می‌ شود تا شما بتوانید بهترین نتایج را بدست آورید.
  • متخصصین توصیه می کنند قبل از انجام لیفت آزمایش ها و معاینات ماموگرافی را انجام دهید تا با بررسی آزمایش ها و معاینات  شرایط جسمانی شما را ارزیابی کنند .
  •  دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف سیگار و قلیان و  مشروبات الکلی خودداری کنید.
  •  متخصصین هر  روش لیفت  و  فرم دهی به  سینه را بر حسب شرایط جسمانی و شدت افتادگی سینه ها  تعیین می کنند.
  •  اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا  داروی خاصی مصرف می کنید باید پزشکتان را آگاه کنید.
  •  اگر شما در دوران بارداری و شیردهی  قرار دارید حتما  به پزشک متخصص اطلاع دهید زیرا  امکان لیفت سینه در این دوران وجود ندارد و  در این شرایط سایز سینه همیشه در حال نوسان است و شما نمی توانید نتایج مطلوبی به دست آورید.  پس بهتر است انجام لیفت را به زمان دیگر  موکول کنید
  • اگر در گذشته جراحی سینه انجام داده اید  و یا از روش های دیگر  لیفت استفاده کرده‌ اید پزشک را در جریان قرار دهید.
  •  دو هفته قبل از انجام هر کدام از روش های  لیفت،  مصرف انواع دارو های رقیق کننده و ضد التهابی را کنار بگذارید  زیرا در حین  لیفت  خونریزی شدید  مواجه خواهید و یا عوارض  دوران نقاهت طولانی مدت و شدید تر می شود.

 مراقبت های پس از لیفت سینه

  • مراقبت هایی که متخصصان زیبایی در جلسه مشاوره در اختیار شما قرار می دهند  در جهت به حداقل رساندن  عوارض و سرعت روند بهبودی و دست یافتن به نتایج عالی می باشد .
  •  متخصصین ما در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران در جلسات مشاوره مراقبت های قبل و بعد از لیفت توضیحات دیگر  را شرح  می دهند که    شامل موارد زیر می باشد.
  •  تا چند روز پس از انجام لیفت از سینه  بند یا  سوتین استفاده نکنید. در صورت اجبار از  سوتین های طبی استفاده کنید.
  • از ایجاد هر گونه فشار و ماساژ دادن سینه ها  خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام حرکات کششی ، جابجایی وسایل سنگین و فعالیت ‌های ورزشی خودداری کنید.
  •  دارو های تجویز شده توسط پزشک  را سر وقت و با اندازه تعیین شده  مصرف کنید .
  • از  رژیم غذایی مناسبی پیروی کنید  و همچنین از  مصرف غذا های شور و چرب بپرهیزید .
  • هنگام استراحت و خوابیدن طاق باز  بخوابید و از هر گونه ایجاد  فشار به سینه ها بپرهیزید .زیرا  اثرات درمان را کاهش می یابد و  سرعت  بهبودی را افزایش می دهد.
  • در صورت طولانی شدن عوارض پس از لیفت  پزشک را مطلع کنید.

اثرات و نتایج

انتخاب هر یک از روش های لیفت تاثیری بر اندازه سایز سینه ها نخواهد داشت  و با انجام روش  های لیفت،  سینه ها پر و بزرگ تر نمی شود اگر به دنبال روشی مناسب برای افزایش سایز سینه خود هستید .  این عمل  با تزریق ژل و چربی امکان پذیر است.  با انجام انواع روش های لیفت،  سینه ها  افتادگی و شلی سینه ها بر طرف می شود و به سمت بالا کشیده می شود  تا خانم ها  احساس جوانی و شادابی داشته باشند.  در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران انواع روش های  لیفت و پروتز سینه امکان پذیر می باشد . متقاضیان می توانند در جلسه مشاوره پزشک در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو کنند  حتی در برخی مواقع  متخصصان لیفت و  پروتز سینه به طور همزمان  انجام شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

یکی از عوامل اصلی  افتادگی و شلی سینه ها،  طی کردن  دوران بارداری و شیردهی می باشد. خانم ها با پشت سر گذاشتن  این دوران زیبایی سینه خود را از دست می دهند.  پس این افراد  می توانند پس از پایان این دوران در جهت  انجام لیفت و بالا کشیدن سینه ها اقدام کنند.

در دوران بارداری و شیردهی به علت نوسانات وزنی و تغییر سایز  اندازه سینه ها نمی توان  از روش های لیفت سینه استفاده کرد و باید لیفت را پس از پایان این دوران باید انجام داد.

خانم هایی که در آینده تصمیم ندارند  باردار شوند  می توانند انواع روش های لیفت را انجام دهند زیرا  پس از بارداری تاثیرات لیفت از بین می رود.  انواع روش های لیفت نتایج طولانی مدت و عالی به همراه دارد.

مدت ماندگاری.  در روش لیفت با نخ یک تا دو سال می باشد که در این مدت  سینه های خوش فرم و زیبایی خواهید داشت در صورت رضایت از نتایج این روش  پس از پایان اثرات   می توانید این عمل را مجدداً تمدید کنید.

 لیفت با جراحی نتایج همیشگی و طبیعی  به همراه دارد. همچنین با انجام  لیفت با طب سوزنی با کامل کردن جلسات آن  نتایج دائمی به همراه نخواهد داشت. با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و  کلینیک تخصصی و معتبر می توانید به نتایج  فوق‌ العاده ای دست یابید که این نتایج عبارت است از:

  • رفع شلی و افتادگی سینه ها
  • افزایش اعتماد به نفس در خانم ها
  • خوش فرم شدن و برجستگی سینه ها
  • ایجاد تقارن در سینه ها
  • پیشگیری از فشار به  عضلات شانه و گردن
  • از بین بردن التهابات پوستی و عرق سوز شدن پوست در زیر سینه

 پس  اگر  شما می‌ خواهید از نتایج بی نظیر هر یک از  روش های لیفت بهره مند شوید  ابتدا در باره میزان مهارت و تخصص پزشک خود تحقیق کنید .تا بتوانید به اهداف خود دست یابید.

 با داشتن  سبک زندگی صحیح  در دوران مختلف زندگی،  ورزش کردن منظم و  رژیم غذایی مناسب می توان مدت  ماندگاری انواع روش های لیفت را افزایش داد.

 دوره نقاهت پس از لیفت سینه چقدر است؟

روش های لیفت و زیبایی سینه ها  متفاوت است  که شامل جراحی،   CACI،  لیفت با نخ و طب سوزنی می باشد . پس از انجام انواع روش های غیر جراحی لازم نیست شما دوره نقاهت را در منزل  سپری کنید و حتی می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید. پس از در روش لیفت با جراحی نیز نیاز به بستری  شدن در  بیمارستان نمی باشد اگر چه   باید چند روزی  در منزل استراحت کنید.

 در جهت  التیام  و بهبود  یافتن زخم ها و برش ها ی ایجاد شده متخصصان  دارو های مناسبی را تجویز می کنند تا بتوان سریعاً به بهبودی کامل  دست یابید. پس از انجام هر کدام از انواع روش های لیفت توصیه می شود تا چند روز از انجام  فعالیت های سنگین  خودداری کنید..  در روش های  جراحی برش ها  طوری  ایجاد می شوند که پس از بهبودی کامل هیچ اثری از زخم ها و بخیه ها دیده نمی شود. .  تورم و کبودی پس از لیفت پس از یک تا دو هفته از بین می رود.

تعداد جلسات لیفت سینه چقدر است؟

  متخصصین در طی جلسه مشاوره  با معاینه های مناسب  شرایط بدنی  متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند همچنین با تجویز آزمایش ‌های لازم و بر حسب شدت افتادگی و شلی سینه ها بهترین روش لیفت  پیشنهاد خواهند کرد.

 در تکنیک لیفت با CACI  تعداد جلسات برای متقاضیان متفاوت است و بر اساس شلی و افتادگی پوست و وضعیت بدنی آن ها انتخاب می شود .

طب سوزنی یکی از راهکار های طولانی مدت روش‌ های لیفت می باشد.  این روش در طی ۱۵ تا ۴۵ جلسه انجام می ‌شود که فاصله  آن ها به یکدیگر نزدیک است که دو روز بین جلسات فاصله وجود دارد.  متقاضیان به تدریج شاهد تاثیرات طب سوزنی خواهند بود.

 روش‌ های دیگر لیفت از قبیل  لیفت با نخ  و جراحی در طی  یک جلسه انجام می شود.  عمل جراحی ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد و لیفت با نخ بر حسب تعداد نخ های جایگذاری شده و شدت  افتادگی سینه ها متفاوت می باشد.  متخصصین با تجربه در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران  در جلسات مشاوره شما را با  انواع روش های لیفت آشنا خواهند کرد و همچنین با بررسی وضعیت  بدنی هر فرد ،  مقدار افتادگی و شلی سینه ها و اهداف متقاضیان  روش مناسب و ایده آل انتخاب  خواهند کرد تا بتوانند به  نتایج مد نظرشان دست یابند. پس با شرکت در جلسات مشاوره می توانند درک واقع بینانه ای نسبت به این روش ها پیدا خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

نتیجه گیری

 یکی از فاکتور های مهم زیبایی و تناسب اندام  خانم ها داشتن سینه های برجسته و خوش فرم است که خوشبختانه می توان توسط  انواع روش های لیفت به این زیبایی  دست یافت. یکی از مهم ترین مراحل انواع روش های لیفت  اعمال مراقبت ها می باشد. متقاضیان  با تغذیه مناسب، سبک صحیح زندگی و ورزش منظم  می توانند مدت ماندگاری این روش ها را افزایش دهند .

مصرف غذا های پر کالری و بی کیفیت تاثیرات نا مطلوبی بر جوانی و شادابی و سلامتی بدن خواهد داشت  پس  سعی کنید با مصرف غذا های سالم و مفید و  ورزش کردن شاداب و جوانی خود را حفظ کنید. نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات مانند سیگار  زیبایی و جوانی هر فرد را تحت تأثیر قرار می دهد.  شما پس سعی کنید از این موارد دوری کنید.

با انجام راهکار های خانگی مانند ماساژ دادن سینه ها با روغن های گیاهی مانند  روغن زیتون،  روغن خردل و ژل آلوئه  ورا می توانید  از افتادگی و شلی سینه های خود پیشگیری  کنید زیرا با  انجام این  روش ها  گردش خون در پوست سینه افزایش می یابد و سبب سفتی و موش فرمی سینه ها خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicshahrara.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahrara.ir/gf11

لینک آپارات: https://aparat.com/v/Qn7aJ

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/dyAer78Q

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahrara

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/CShahrara/status/1493174441567657985?s=20&t=A2S6WXcd-XDNEMcBms8kbw

لینک یوتیوب: https://youtu.be/s56T8MDz3n0

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir