مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت :

صورت هر فرد یکی از مهم ترین بخش‌ های بدن می باشد و اولین عضوی است تاثیرات بالا رفتن سن،  استرس و فشار های محیطی را به خوبی نمایان می کند .‌به همین دلیل باید مراقبت از پوست به طور جدی انجام شود.  با داشتن پوست سالم،  ظاهر و شادابی آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و کمک می کند که پوستی سر زنده و جوان داشته باشید .

لایه سطحی پوست از سلول های مرده و لایه های شاخی پوشیده شده است که در واقع می‌ توانند از پوست محافظت کنند که به طور ماهیانه در حالت طبیعی سلول های مرده از سطح پوست پاک سازی می شوند و سلول های جدید تر جای آن ها را می‌ گیرند. در صورتی که سلول های مرده بر سطح پوست جمع شوند شاهد از بین رفتن درخشندگی و شادابی پوست خود خواهید بود.  در این شرایط شما باید برای مراقبت از پوست خود در جهت از بین بردن سلول های مرده پوست اقدام کنید.‌ راه کار های خانگی نیز برای این هدف مناسب  می باشند که  شامل شست و شوی پوست با لوسیون،  استفاده از پاک کننده‌ های مناسب ، استفاده از ماسک ها  و موارد بیشمار دیگر می باشد اما در برخی شرایط بهتر است شما از متخصصین زیبایی پوست کمک بگیرید.‌ فیشیال پوست یکی از بهترین راه کار های مراقبتی پوست می باشد که برای انواع پوست های چرب،  خشک و حتی مستعد جوش و آکنه مناسب می باشد.‌ شما با استفاده از این راه کار درمان می توانید از مزایای بیشمار ان بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

فیشیال پوست چیست ؟

فیشیال یکی از راه کار های مراقبتی پوستی است  که با چند هدف متفاوت انجام می شود،  که با کمک بخور دادن،  ماسک صورت،  لایه برداری،  پاکسازی،  ماساژ و انواع کرم ها و لوسیون های مناسب پوست قابل انجام است.  اگر بخواهیم به بیان ساده تر بگوییم این روش درمانی به منظور بهبود یافتن ظاهر و  تسکین دهندگی پوست صورت انجام می شود.  این روش درمانی نیاز به محصولات خاصی ندارد و اگر متخصصین از محصولات مناسب و متناسب پوست شما استفاده کنند از نتایج  بی‌ نظیری بهره‌مند خواهید شد.  مثلا باید به این نکته توجه کنید که مرحله لایه برداری برای پوست های حساس نباید انجام شود.

فیشیال یکی از روش‌ های جدید و امروزی است که می تواند با هدف جوان سازی پوست نیز انجام شود اما روشی کاملاً غیر تهاجمی است و متقاضیان این روش را نسبت به روش‌ های تهاجمی ترجیح می‌ دهند.  در ادامه مطلب ما شما را با کاربرد های بی نظیر این عمل بیشتر آشنا می کنیم.

 

کاربرد های فیشیال پوست

  • تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر
  • از بین بردن سلول های مرده و لایه های شاخی سطح پوست
  • از بین بردن خطوط و لک های ظریف بر سطح پوست صورت
  • پاکسازی منافذ باز پوست
  • حفظ رطوبت و آب رسانی پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست

فراینده فیشیال انواع مختلفی دارد که متخصصین بر اساس نوع پوست و همچنین آسیب های پوستی بهترین نوع را در نظر می گیرند .‌برخی از روش ها در جهت آب رسانی و برخی دیگر در جهت ترمیم و  بسته شدن منافذ  پوست انجام می شود .‌در صورتی که برخی دیگر می‌ تواند مشکلات خاص پوست را از سر راه بر دارد.

 

مزایای فیشیال پوست :

  • پاکسازی عمیق

در این روش پاکسازی پوست  عمیق‌ تر از روش های خانگی کار ساز می باشد و می تواند هر نوع آلودگی، چربی‌ های جمع شده ، سموم و کثیفی ها را همچنین باکتری هایی که سبب ایجاد مشکلات پوستی می‌ شود را از سطح پوست پاکسازی کند. با انجام لایه برداری خوب و مناسب همانند میکرو درم سلول های مرده از سطح پوست حذف می شوند و نقش مهمی در از بین بردن منافذ باز خواهد داشت . همچنین می تواند جذب محصولات مراقبتی پوست را افزایش دهد تا شما پوستی جوان شاداب و نرم تر داشته باشید.

  • خاصیت ضد پیری پوست

با کمک فیشیال می توان روند پیری و افزایش سن را کند تر کرد و از بروز چین و چروک های پوستی پیشگیری کنید. ماساژ دادن صورت با کرم های ضد پیری اکسیژن‌ رسانی،  خون رسانی و کلاژن سازی در سطح پوست افزایش می یابد. و در نهایت سبب افزایش خاصیت کشسانی پوست خواهد شد و به کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست منجر می‌ شود.

  • جوان سازی پوست

با طی کردن مراحل لایه برداری ، بخار ، ماساژ و ماسک در این روش زیبایی به فرایند جوان سازی پوست کمک شایانی خواهید  کرد یا به عبارت دیگر باید گفت که پوست خود را شاداب و جوان نگه خواهید داشت.‌ ممکن است شما شاهد نتایج درمان بلافاصله نباشید اما در مدت طولانی پوست شما ترمیم و بازسازی می‌ شود و شما این تغییرات را احساس خواهید کرد .‌البته متخصصین توصیه می کنند که شما برای کسب این نتایج جلسات روند درمانی را ادامه دهید.

  • بهبود روال مراقبت از پوست

متخصصین در مراحل اولیه با بررسی پوست شما تصمیم می‌ گیرند که کدام روش فیشیال برای شما گزینه مناسبی می باشد و همچنین چه محصولاتی با پوست شما سازگار تر است. پس مرحله انتخاب درمان اهمیت زیادی دارد زیرا از بروز انواع مشکلات و آسیب‌ های پوستی پیشگیری خواهد کرد و پوست شما در وضعیت بسیار مناسبی قرار می گیرد.

  • درمان مشکلات پوستی

متخصصین پس از بررسی آسیب های پوستی و تشخیص بیماری در جهت درمان بهبود وضعیت پوست اقدام می‌ کنند و با مشکلاتی از قبیل جوش های سر سیاه و سر سفید و آسیب هایی که به دلیل نور خورشید ایجاد شده،  زخم ها و آکنه ها مقابله می کنند تا بتوانند اثرات این مشکلات را به حداقل برساند و شما به نتایج عالی دست یابید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – فیشیال پوست

انواع فیشیال پوست :

فیشیال در انواع مختلفی انجام می شود که از هر کدام برای هدفی خاص بر اساس نوع پوست استفاده می شود. مثلاً برای پاکسازی عمیق پوست،  پیشگیری از بروز آکنه ها،  شفافیت و روشن شدن پوست،  نور درمانی،  آنزیمی،  پیلینگ شیمیایی یا همان لایه برداری میکرو درم آبریژن و …مورد استفاده قرار می گیرد.

متخصصین بر اساس معایناتی که انجام می دهند  و بر اساس شرایط پوستی و مشکلات آن بهترین راه کار درمانی را برای شما ارائه می دهند.

 

مراحل انجام فیشیال پوست :

قبل از آغاز هر جلسه فیشیال مشاوره ، با پزشک انجام می‌ شود که مشخص کند کدام محصول برای از بین بردن مشکلات پوست شما مناسب تر می باشد. همانطور که در آغاز این مطلب بیان کردیم فیشیال نوعی روش درمانی با چند هدف متفاوت می باشد که متخصصین  با ترکیب چند روش  مراقبتی پوست به انجام آن می پردازند. در ادامه مطلب مراحل این درمان را برای شما شرح می دهیم.

۱. پاکسازی پوست

در مرحله اول پوست صورت و گردن ماساژ داده می شود تا بتوان پوست را از انواع آلودگی ها و محصولات آرایشی پاکسازی کرد.‌ سپس با کمک پاک کننده های مناسب و آب گرم و یک اسفنج یا  پنبه مناسب پوست پاک خواهد شد و خشک می شود تا بتوان مشکلات پوست را مورد بررسی قرار داد. متخصصین در این مرحله مشخص می کنند که کدام ماسک برای پوست شما بهتر است.

۲. بخار دهی یا بخور

در این مرحله متخصص با کمک بخور به پاکسازی عمیق تر پوست می‌ پردازند و با رطوبت رسانی و شل شدگی پوست،  پوست را برای مراحل بعد آماده خواهم کرد.‌ در شرایطی که پوست فرد حساس باشد متخصصین مرحله بخور را انجام نمی‌ دهند.

۳. لایه برداری

در مرحله لایه برداری متخصصین به نوع پوست دقت می کنند و بر اساس میزان سلول های مرده پوست از محصولات متفاوت مانند لایه بردار ها ، اسکراب یا بخار دهی استفاده می کنند.‌ لایه بردار ها دارای مواد شیمیایی و آنزیم ها هستند که با شکستن پیوند بین سلول های پوستی لایه برداری پوست را انجام می دهند.

۴.تخلیه

تخلیه برای پاکسازی منافذ باز پوست است.  برای چربی های تجمع یافته و سلول های مرده پوستی از فرایند  تخلیه استفاده می شود زیرا منافذ بسته ی پوست عامل اصلی ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه می باشد. تخلیه پوست به صورت دستی و یا با ابزارهای مخصوص طی می شود اگر این مرحله به خوبی انجام نشود ممکن است متقاضیان با مشکلاتی از قبیل قرمزی یا کبودی پوست مواجه شوند و حتی کسانی که پوست حساس تری دارند احساس درد خواهند داشت.

۵. ماساژ

فرایند فیشیال شامل ماساژ صورت  اغلب در قسمت های فوقانی بدن می باشد که با هدف بهبود و تخلیه غدد لنفاوی و سم زدایی بدن انجام می شود.

۶. استفاده از ماسک و دیگر موارد

در این مرحله متخصصین از ماسک های مناسب و آب رسان های مخصوص استفاده می‌ کنند تا بتوانند خشکی پوست را برطرف کنند و در نهایت این فرآیند با استفاده از محصولاتی مانند سرم ، مرطوب کننده و ضد آفتاب به اتمام می‌ رسد.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – فیشیال پوست

بهترین کاندیدای فیشیال پوست چه کسانی هستند ؟

فیشیال یکی از راه کار های درمانی موثر می باشد که برای انواع پوست ها مناسب می باشد و متخصصین بر اساس نوع پوست و آسیب های پوستی محصولات مناسب را انتخاب می کنند.‌ بنابراین این فرآیند با چند منظور قابل انجام است و انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار می دهد .‌اما همانند سایر روش های درمانی در دوران بارداری و شیردهی یا زمانی که به بیماری خاصی مبتلا هستید انجام نمی شود .‌در این شرایط حتماً باید با متخصصین پوست مشورت کنید.‌

پلینگ کردن پوست بهتر است در ماه های سرد سال انجام شود زیرا در این روش لایه سطحی  پوست به طور کامل از بین می رود و ممکن است نور خورشید و اشعه فرابنفش پوست را حساس کند و شدت مشکلات پوستی را افزایش دهد.‌ اگر شما پوست بسیار حساسی دارید و یا دائماً مستعد جوش و آکنه هستید باید در جلسات مشاوره پزشک خود را در جریان قرار دهید.‌ زیرا مراحل انجام فیشیال ، پوست شما را تحریک پذیر خواهد کرد و میزان آسیب های پوستی افزایش می یابد.

مراحل انجام فیشیال پوست در آقایان همانند خانم ها انجام می‌ شود و تفاوت آن ها در نیاز های پوستی مانند آسیب های ناشی از تیغ زدن  پوست،  مو های زیر پوستی و حساسیت پوست می باشد.

متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران قبل از آغاز روند درمان شرایط پوستی و نوع پوست شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند و بر اساس مشکلات پوستی و نیاز های شما مراحل انجام فیشیال را پیش می‌ برند تا شما بتوانید به نتایجی مطلوب و رضایت بخش دست یابید.

 

فیشیال پوست چه عوارضی به همراه دارد ؟

این فرآیند زیبایی و  درمانی روشی کاملاً غیر جراحی است بنابراین هیچ خطری برای شما به همراه نخواهد داشت. محصولاتی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد با نظر پزشک و بر اساس نوع پوست شما انتخاب می شود و شما می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر ان باشید.  اگر پزشک شما در این زمینه آگاهی و مهارت کافی نداشته باشد ممکن است با تورم و کبودی و قرمزی پوست مواجه شوید.  حتی کسانی که پوست حساسی دارند در طی مراحل درمان احساس درد خواهند داشت.‌ پس برای پیشگیری از عوارض پس از فیشیال باید در مورد مهارت و تخصص پزشک خود و کلینیکی که به آن مراجعه می ‌کنید تحقیق کنید تا بتوانید با خیال آسوده از نتایج و تاثیرات بی نظیر آن بهره مند شوید. هدف متخصصین و کادر درمانی در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت متقاضیان عزیز می باشد .‌تا کنون در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک ارائه نشده است و همه متقاضیان به نتایج عالی و بی نظیر دست یافته اند.

 

هزینه فیشیال پوست چقدر است ؟

همانطور که می دانید محصولات  مورد استفاده و مراحل انجام فیشیال بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی انتخاب می‌ شوند بنابراین نمی‌ توان برای این فرایند زیبایی و درمانی هزینه مشخص و ثابتی اعلام کرد.  در هر کلینیک زیبایی هزینه ها بر اساس نوع پوست،  آسیب های پوستی محصولاتی که مورد استفاده قرار می گیرد،  مراحل انجام فیشیال،  تعداد جلسات ، میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.‌ بنابراین شما اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – فیشیال پوست

مراقبت های قبل از فیشیال پوست :

قبل از آغاز روند درمان شما در جلسات مشاوره باید حضور داشته باشید.‌ در این جلسات در مورد محصولات پوستی که استفاده می کنید یا انواع مشکلات پوست خود با پزشک گفت‌ و گو خواهید کرد .‌زیرا این مسئله می‌ تواند در طی روش‌ های درمانی به شما کمک کند و و از بروز آسیب ها و تحریکات پوستی در طول درمان و پس از آن پیشگیری شود.

متخصصین توصیه می کنند چند روز قبل از آغاز جلسات فیشیال،  از  محصولات لایه بردار پوست استفاده نکنید.

آقایانی که تصمیم به انجام فیشیال دارند صبح روز جلسه درمان از شیو کردن صورت خود خودداری کنند و روز قبل این عمل را انجام دهند.

متخصصین توصیه می کنند اگر دچار آفتاب سوختگی شده اید جلسات درمان را به تعویق بیندازید و یا از روش های درمانی مناسب تر استفاده کنید.

اگر قرار است که این فرآیند را برای مراسم خاصی انجام دهید بهتر است جلسات را چند روز قبل از مراسم خود انجام دهید تا ظاهر پوستتان طبیعی تر شود .‌

همان طور که می دانید این فرآیند در قسمت های حساس پوست صورت و گردن انجام می شود .‌پس زیورآلات خود را به همراه نداشته باشید .

از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خودداری کنید .

از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید تا بتوانید شاهد تاثیرات روند درمان به بهترین نحو باشید.

 

مراقبت های پس از فیشیال پوست :

شاید شما در گذشته از محصولاتی استفاده می‌ کردید که باعث زبری و سفتی پوست شما می شوند و یا اگر منافذ پوست شما به خوبی پاکسازی ن شود ممکن است پس از انجام این فرآیند با مشکلاتی از قبیل سوزش و ایجاد جوش مواجه شوید.  پس سعی کنید پس از پایان جلسات فیشیال توصیه های ارائه شده توسط پزشک را جدی بگیرید و پوست خود را با کمک فوم و کرم‌ های ضد جوش با ملایمت پاک سازی کنید.

تا چند روز پس از جلسات فیشیال برای شست و شو و  پاکسازی پوست خود از شیر پاک کن استفاده نکنید . زیرا پس از این فرایند شما پوستی حساس خواهید داشت بنابراین پس از ۲ تا ۳ روز از هیچگونه پاک کننده و اسکراب زبری استفاده نکنید.

به دلیل حساسیت پس از انجام فیشیال در هنگام شستشو با پوست با ملایمت رفتار کنید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خود داری کنید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از کرم ضد آفتاب با spf مناسب استفاده کنید.

از لمس کردن،  ماساژ دادن و دستکاری پوست پس از فیشیال بپرهیزید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – فیشیال پوست

اثرات و نتایج :

فیشیال پوست با هدف های مختلفی انجام می شود.‌ پاکسازی پوست در لایه های عمیق پوست انجام می شود.‌ همچنین با این فرایند انواع آلودگی های سطح پوست شامل سلول های مرده،  لایه های شاخی ، سموم و چربی های تجمع یافته حذف می شوند و سلول های تازه جایگزین ها خواهد شد.‌ با این فرآیند منافذ باز پوست پاک سازی می شوند و جریان خون رسانی افزایش می‌ یابد و مواد مغذی و مورد نیاز پوست تامین می شود .‌

یکی از بهترین راه کار ها برای جوان سازی پوست فیشیال معرفی می شود همچنین با استفاده از محصولات مراقبتی مناسب با نوع پوست شاهد بهبود کیفیت آن خواهید بود. شاید شما بلافاصله پس از جلسه درمان نتوانید به نتایج قطعی دست یابید  اما به مرور زمان شاهد تاثیرات آن خواهید بود و برای مدت های طولانی پوستی زیبا و شاداب خواهید داشت.‌ برای ماندگار شدن تاثیرات درمان بهتر است این فرایند را ادامه دار کنید.

 

دوره نقاهت پس از فیشیال پوست چقدر است ؟

برای انجام فیشیال باید در حدود ۶۰ دقیقه زمان صرف کنید البته مدت زمان آن نسبت به نوع فیشیال و نوع پوست شما بستگی دارد . مثلاً برای از بین بردن آسیب های پوستی مانند آکنه ها باید مراحلی مانند پاک سازی جوش های سر سیاه و سر سفید و لایه برداری شیمیایی انجام شود . همچنین در برخی از مراحل از ابزار هایی مانند لامپ های چوبی یا  میکرو درم استفاده می شود تا بتوان به نتایج بهتری دست یافت.‌ شما با مراجعه به متخصصین با تجربه می توانید بهترین درمان را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید و مراقبت های لازم پس از درمان را انجام دهید.  البته شما پس از  هر جلسه درمانی شاهد درخشندگی،  هیدراته شدن و نرم شدن پوست خود خواهید بود و جوش های کمتری بر سطح پوست شما مشاهده می شود.

فیشیال جز روش های غیر تهاجمی است بنابراین پس از انجام آن،  نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت نمی  باشد اما به دلیل از بین بردن لایه سطحی پوست باید تا مدتی بعد از قرار دادن پوست خود در معرض نور خورشید خود داری کنید زیرا اشعه نور خورشید و فرابنفش تاثیرات مخربی بر پوست خواهد داشت همچنین باید از محصولات مناسب و مرغوب استفاده کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – فیشیال پوست

تعداد جلسات فیشیال پوست چقدر است ؟

تعداد جلسات فیشیال برای  همه این افراد کاملاً متفاوت است و بر اساس میزان آسیب های پوستی،  نوع مشکلات و نوع پوست کاملاً متغیر می باشد.  متخصص همچنین نوع فیشیال  را بر اساس شرایط پوستی هر فرد تعیین می کنند. افرادی که پوست پر جوش و یا آکنه  دارند باید در جلسات بیشتری حضور داشته باشند تا بتوانند به نتایج عالی دست یابند.‌ متخصصین در جلسات مشاوره تعداد جلسات  را تعیین می کنند و شما برای کسب این نتایج باید دوره درمان و جلسات را به طور کامل طی کنید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید. معمولا متخصصین انجام این فرایند تا چندین بار در طول سال توصیه می کنند.

 

آیا با کمک فیشیال می توان چین و چروک های پوستی را از بین برد ؟

فیشیال جزء روش هایی است که می تواند بهبودی موقتی را برای پوست فراهم کند و در واقع نمی توان گفت که می تواند مشکلاتی از قبیل چین و چروک‌ ها و هایپرپیگمنتیشن را از بین ببرد. به طور کلی این فرایند تاثیر بیشتر از درمان جوش و آکنه معمولی ندارد در چنین شرایطی متخصصین از راه کار های درمانی قوی تر مانند  میکرو درم،  لیزر یا پیلینگ شیمیایی استفاده می کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

نتیجه گیری :

در طی این مطلب با یکی از بهترین راه کار های درمانی در جهت انجام جوان سازی،  لایه برداری و پاکسازی پوست آشنا شدید که این فرایند در چند مراحل مختلف انجام می‌ شود و برای انواع پوست ها و اسیب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.  شما می توانید برای مراقبت از پوست خود از این فرآیند زیبایی بهره مند شوید .‌در این روش  پاک سازی لایه های سطحی و عمیق پوست امکان پذیر است  و در طی ۲ تا سه روز به نتایج عالی دست می یابید.  مراحل انجام این فرایند به صورت پاک سازی پوست،  لایه  برداری،  تخلیه،  ماساژ و استفاده از ماسک های طبیعی  طی می شود.  همه این مراحل توسط پزشک و با محصولات ساز گار و مناسب پوست شما انجام می شود تا بتوانید بهترین مراقبت را از پوست خود داشته باشید و برای همیشه زیبایی و شادابی پوست خود را حفظ کنید.

در کلینیک زیبایی شهر آرا  تهران انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصصین مجرب و حرفه ای ارائه می شود. در این کلینیک از بهترین تجهیزات و تکنولوژی به روز دنیا بهره مند خواهید شد.‌ انواع خدمات درمانی که در این کلینیک انجام می شود مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا قرار گرفته است و شما می توانید با خیال آسوده برای زیبایی و شادابی پوست و موی خود به این کلینیک مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آشنایی با انواع روش های آبرسانی پوست

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

راهکار های خانگی و دارویی درمان چربی پوست

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahrara.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahrara.ir/b4zd

لینک آپارات: https://aparat.com/v/9S1og

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/u5yfzywO

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک: https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب:

تلگرام:  https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir