روش بزرگ شدن اندام خصوصی آقایان

روش بزرگ شدن اندام خصوصی آقایان

روش بزرگ شدن اندام خصوصی آقایان

اندازه آلت تناسلی همواره یکی از دغدغه های بزرگ آقایان در هر سنی می باشد. به گونه ای در بسیاری از اشخاص کوچک بودن آلت تناسلی احساس ناخوشایندی در افراد ایجاد کرده و آن ها را دچار کم شدن اعتماد به نفس می کند. مسئله دیگری که سبب نگرانی آقایان در مورد اندازه آلت تناسلی وجود دارد، این است که نتوانند به گونه ای که باید شریک جنسی خود را ارضا کنند. اما باید دقت داشت که سایز آلت تناسلی آقایان عامل مهمی در ارگاسم بانوان در رابطه جنسی نمی باشد و قطر آلت تناسلی تاثیری در ارگاسم خانم ها ندارد.

یکی از سوالات بسیار رایجی که معمولا توسط مردان مطرح می شود این است که راهی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد؟ در این مقاله تصمیم داریم تا به شرح برخی از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی بپردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

آیا روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد؟

تنها شیوه تایید شده برای افزایش سایز اندام خصوصی عمل جراحی می‌باشد، که آن هم عوارض و خطراتی را به دنبال دارد و امکان دارد پس از عمل جراحی شخص قسمتی از قابلیت نعوظ آلت تناسلی خود را از دست بدهد و آلت وی کاملا سفت و بر انگیخته نشود.

افزایش آلت تناسلی یکی از خواسته های هر آقایی می باشد. از گذشته تا به امروز داشتن آلتی بزرگ یکی دغدغه های دوران نوجوانی تا میانسالی مردان بوده است، یکی از علل اضطراب و عدم توانایی در برقراری ارتباط با جنس مخالف در دوران نوجوانی و جوانی و میانسالی را میتوان کوچک بودن اندام خصوصی دانست، کوچک بودن الت تناسلی موجب ترس و کاهش اعتماد بنفس آنها در برقراری ارتباط با جنس مخالف میشود. طبق تحقیقات انجام شده اشخاصی که آلت متوسط و یا بزرگی دارند از نظر روحی دارای اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بقیه مردان دارند. در نتیجه با شریک جنسی خود با اعتماد بنفس بیشتری ارتباط برقرار کرده و در ایجاد رابطه موفق تر هستند.

مراحل بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

پزشکان از پرکننده‌ های اسید هیالورونیک (HA) استفاده می‌کنند که با مقاومت در برابر فشرده‌ سازی خارجی، موجب افزایش دور فوق‌العاده می‌شود و به آلت تناسلی در صورت شل و نعوظ احساس طبیعی و نرمال می‌دهد. نتایج با ظاهر بسیار رضایت بخش آرایشی با دوام و ماندگار هستند. استفاده از پرکننده‌ های اسید هیالورونیک برای تزریق ترجیح داده می‌شود زیرا در صورت نیاز می‌توان به آسانی این ماده را حل کرد.

پزشک با استفاده از کرم بی‌حس کننده موضعی آلت تناسلی را بی‌حس می‌کند. سپس فیلر اسید هیالورونیک به آرامی درست زیر لایه سطحی درم با استفاده از یک میکروکانولا تزریق می‌شود. تمام فیلر ها حاوی لیدوکائین هستند که هر گونه درد و ناراحتی را در طول عمل کم می‌کند.

این یک شیوه اداری است که کمتر از یک ساعت زمان می‌برد. بیمار می‌تواند بلافاصله بعد از عمل به فعالیت‌ های عادی روزمره خود ادامه دهد.

روش های بزرگ کردن اندام خصوصی مردان چیست؟

  • دستگاه‌ های وکیوم مردانه

دستگاه‌ های وکیوم مردانه خاصی مانند پمپ‌ ها نیز برای افزایش اندام خصوصی آقایان استفاده می‌شود. پمپ وکیوم، شامل قرار دادن یک ساختار لوله مانند بر روی آلت تناسلی آقا و سپس پمپاژ هوا برای ایجاد خلأ است که خون را به آلت تناسلی می‌کشد و آلت تناسلی را متورم و بزرگ نشان می‌دهد. این پمپ‌ ها برای درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی استفاده می‌شوند. با این حال استفاده بیش از حد از آن می‌تواند به بافت آلت تناسلی ضرر برساند و منجر به نعوظ ضعیف‌ تری شود.

  • روش‌ های جراحی

جراحی بزرگ شدن اندام خصوصی به دو نوع اصلی وجود دارد: بزرگ شدن آلت تناسلی و آزاد شدن رباط نگهدارنده آلت تناسلی.

  • افزایش آلت تناسلی مرد به دو روش

یا با پیوند سلول‌ های چربی از جای دیگر بدن به اندام خصوصی و یا با تزریق سلول‌ های چربی به آلت تناسلی آقایان انجام می‌شود. با گذشت زمان، بدن می‌تواند چربی را دوباره جذب کند و آلت تناسلی آقایان را به اندازه سابق بازگرداند.

  • در روش آزاد کردن رباط نگهدارنده آلت تناسلی

رباطی که آلت تناسلی مرد را به ناحیه شرمگاه نگه دارد، با جراحی برداشته خواهد شد. این شیوه برای تغییر زاویه آلت تناسلی مرد است که می‌تواند آلت تناسلی مرد را طولانی‌ تر و بزرگ نشان دهد. با این حال، زمان نعوظ، زاویه اندام خصوصی متفاوت خواهد بود و این امکان دارد در رابطه جنسی اختلال ایجاد کند.

  • قرص و لوسیون

قرص‌ ها و لوسیون‌ ها برای افزایش سایز اندام خصوصی معمولاً حاوی گیاهان، هورمون‌ ها و ویتامین‌ هایی هستند که فروشندگان این محصولات ادعا می‌کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهند. با این حال، این محصولات می‌توانند به طور مستقیم برای مصرف کنندگان به بازار عرضه شوند و هیچ مطالعه ای برای اثبات عملکرد آنها وجود ندارد. طبق برخی محققان، این محصولات امکان دارد حاوی آثاری از سرب، سموم دفع آفات باشند و برای سلامتی مشکل ساز شوند.

  • دستگاه اکستندر یا بزرگ کردن اندام خصوصی

اکستندر های آلت تناسلی مرد برای کشش آلت تناسلی استفاده می‌شوند. اگرچه اثرات و نتایج مثبتی با این شیوه وجود داشته است، متخصصان پیش از استفاده از چنین شیوه ای نظارت پزشک را توصیه می‌کنند.

  • روش جلینگ (jelqing)

جلینگ، یک ورزش کششی است که با هدف افزایش گردش خون در بافت‌ های آلت تناسلی آقایان انجام می‌شود، و در پایان اندام خصوصی را بزرگتر و طولانی تر نشان می‌دهد. با این حال، این شیوه نیز فاقد شواهد علمی است. همچنین امکان دارد با گذشت زمان موجب درد یا ایجاد زخم شود.

  • انتقال چربی

روند انتقال چربی با مشاوره با جراح شما آغاز می‌شود. در طی جلسه اولیه، جراح شما را از نظر سلامتی ارزیابی می‌کند. او دلایل شما را برای تمایل به اندام خصوصی بزرگتر ارزیابی خواهد کرد. سپس از نحوه انجام فرآیند و آنچه در طول درمان و بعد از آن از شما انتظار می‌رود برای اطمینان از حداکثر تقویت آلت تناسلی و طولانی‌ ترین نتایج به شما اطلاع داده می‌شود.

برداشت چربی فقط چند دقیقه طول می‌کشد. این روش در مقایسه با سایر روش‌ های جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی، حداقل ناراحتی و سریع ترین بهبود را فراهم می‌کند.

چربی از قسمت‌ های مختلف بدن فرد از جمله باسن، ران، پهلو ها و شکم برداشته می‌شود. پزشکان این روش را همراه با لیپوساکشن برای برخی از بیماران انجام می دهند. جراحان چربی‌ هایی را که از بدن شما خارج می‌کنند قبل از تزریق آن به آلت تناسلی با مخلوط تصفیه کننده خاصی ترکیب می‌کنند. با تزریق چربی در زیر پوست، آلت تناسلی جلوه‌ ای متورم پیدا می‌کند و ظاهر آن کاملا طبیعی است.

  • تزریق فیلر

بزرگ شدن آلت تناسلی مرد با استفاده از فیلر ها نیز با مشاوره آغاز می‌شود. این جلسات برای آموزش و ایجاد انتظارات واقع بینانه در نظر گرفته شده‌اند.

شما باید نگرانی‌ ها و انتظارات خود را با پزشک خود در میان بگذارید تا ببینید آیا فیلر ها برای افزایش سایز آلت تناسلی شما مناسب هستند یا خیر.

فیلر ها از مایعی تشکیل شده است که به عنوان اسید هیالورونیک شناخته می‌شود. پزشک این ماده را به بافت نرم زیر شاخه آلت تناسلی شما تزریق می‌کند. بزرگ شدن آلت تناسلی مرد با استفاده از مواد پر کننده یا فیلر روشی است که ماهیت آن غیر جراحی است. فقط در طی دو ساعت در کلینیک جراحی پلاستیک یا مطب پزشک می‌توان آن را تکمیل کرد.

مشابه روش انتقال چربی، فیلر های بزرگ کننده آلت تناسلی به مقدار کمی در قسمت‌ های خاص در اطراف آلت تناسلی تزریق می‌شوند.

خواه پزشک شما چربی یا فیلر تزریق کند، هدف این است که مواد را به طور مساوی در کل طول آلت تناسلی مرد منتقل شود تا یک اثر طبیعی و متوسط ​​داشته باشد. این کمک می‌کند تا نتایج یکنواخت‌ تر به نظر برسد، مانند این که با آن متولد شده‌ اید.

در بعضی موارد، پزشکان می‌توانند مواد پرکننده پوستی را به منظور افزایش گانولار یا تقویت سر به آلت تناسلی تزریق کنند، زیرا نتایج بیشتری برای آلت تناسلی وجود دارد.

نتایجی که با فیلر ها تجربه می‌کنید، بسته به نوع فیلر استفاده شده و سرعت جذب شدن فیلر توسط بدن، می‌تواند تا یک سال یا بیشتر دوام داشته.

  • ماساژ اندام خصوصی

خود ارضایی برای مردان اثرات روانی و فیزیکی بسیاری به همراه دارد که یکی از آن ها زود انزالی است. ولی بحث ماساژ آلت تناسلی از بحث خود ارضایی جدا است و به حالتی گفته می شود که فرد با حرکات نرم و طولی بافت های اندام خصوصی خود را نرمش می دهد. این شیوه از لحاظ عملکرد شباهت بسیار زیادی به دستگاه وکیوم مردانه دارد و می‌تواند جریان خون را در بافت های داخلی آلت تناسلی افزایش دهد.

یکی دیگر از فرق های ماساژ دادن اندام خصوصی با خود ارضایی در این است که با حرکات نرم و ملایم انجام می‌شود که در کاهش اضطراب نقش داشته و می‌تواند به بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کمک کند.

در بیشتر تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که باید ماساژ دادن با حرکات طولی و عرضی و با شدت کم انجام شود و پیش از رسیدن به حالت ارضا هم متوقف شود. انزال در این وضعیت اثرات بدی به دنبال دارد و فرد باید در لحظه رسیدن به انزال کار خود را متوقف کند.

بزرگ کردن اندام خصوصی مردان به روش خانگی و طب سنتی

برخی از دارو های خانگی و سنتی می توانند بر اندازه اندام خصوصی مؤثر باشند و موجب افزایش سایز آلت بشوند:

  • زردچوبه

حتما شنیده اید یا در جایی خوانده اید که با استفاده از زردچوبه و مالیدن آن روی آلت می توانید اندازه سایز آلت خود را افزایش دهید. خوردن زردچوبه خواص بسیار زیادی دارد از جمله در درمان افسردگی، پیشگیری و درمان آلزایمر و بسیاری از موارد دیگر موثر است. اما هیچ مدرک و شواهدی مبنی بر افزایش سایز آلت با زردچوبه وجود ندارد. یعنی اگر شما اندام خصوصی خود را با زردچوبه ماساژ دهید و بعد از مدتی تغییری احساس کردید، این تغییر به علت ماساژ است و اگر این عمل را بدون زردچوبه نیز انجام می دادید همان نتیجه را می گرفتید.

  • روغن خراطین

روغن خراطین (روغن خراطینِ زالو) از کرمی به نام ایزینیا فتیدا تهیه می شود. در زمان های قدیم در آسیا و اروپا از این ماده به عنوان یک روش طبیعی برای افزایش حجم اندام های مختلف بدن استفاده می شده. در خانم ها از این روغن برای افزایش حجم سینه ها، باسن، لب و گونه استفاده می شود. در طب سنتی آمده است که روغن خراطین در آقایان نیز برای افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی کاربرد دارد. نتیجه استفاده از این روغن کاملا به بدن هر شخص بستگی دارد ولی به طور کلی می تواند بین ۲ تا ۵ سانتیمتر طول آلت را افزایش دهد. از طرفی داده های علمی از نتیجه بخش بودن روغن خراطین پشتیبانی نمی کند. زیرا تحقیقاتی در این خصوص در دسترس نیست. برای استفاده از هر داروی سنتی یا گیاهی برای افزایش سایز آلت تناسلی، حتما با پزشک اورولوژیست مشورت کنید.

برای استفاده از روغن خراطین، باید مو های ناحیه تناسلی را تراشید، شست و شو کرد و سپس ناحیه ای که می خواهید روغن بزنید را ماساژ دهید. چند قطره روغن را در آن محل بریزید و ۱۵ دقیقه ماساژ دهید.

  • مصرف هندوانه

هندوانه شامل ویتامین های ب۱ و ب۶ و همچنین پتاسیم و منیزیم است که برای سلامتی و عملکرد مناسب غده پروستات لازم هستند. مصرف این میوه در رژیم غذایی می تواند به بهبود عملکرد جنسی منجر شود. مواد غذایی دیگری مثل تخمه کدو، زنجبیل، شکلات تلخ و فلفل هندی نیز با افزایش جریان خون می توانند بر آلت تناسلی و عملکرد جنسی فرد تاثیر داشته باشند.

  • ورزش های مناسب برای افزایش سایز اندام خصوصی

انواع مختلفی از ورزش ها می توانند برای بزرگ کردن آلت مؤثر باشند. از جمله این ها می توان به ماساژ دادن آلت، حرکات کگل و حرکات کششی اشاره کرد. هر ورزشی را نباید انجام دهید. زیرا تبعات برخی حرکات ها ممکن است باعث مشکلاتی مانند زود انزالی نیز شود. در نتیجه برای انجام هر حرکتی برای افزایش آلت تناسلی، باید با اورولوژیست مشورت کنید.

مراقبت های قبل از بزرگ کردن اندام خصوصی با عمل جراحی

جراح تمامی دستورالعمل های مراقبتی قبل و بعد از جراحی را به شما ارائه خواهد داد، به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد، سابقه ی پزشکی شما را به دقت ارزیابی خواهد کرد و نیز معاینه ی فیزیکی دقیقی برای تعیین آمادگی شما برای جراحی انجام خواهد داد. جراح از شما می خواهد موارد زیر را انجام دهید:

  • قبل از انجام عمل جراحی برای بهبود بهتر، سیگار را ترک کنید.
  • از مصرف آسپرین، دارو های ضد التهابی خاص و برخی دارو های گیاهی که می توانند موجب تشدید احتمال خونریزی شوند، خودداری کنید.
  • صرف نظر از نوع جراحی که باید انجام شود، هیدراته ماندن (نوشیدن آب به اندازه کافی) قبل و بعد از عمل برای تسهیل بهبودی حائز اهمیت است.
  • جراحی فالوپلاستی معمولا عملی است که به صورت سرپایی انجام می شود. حتما با یکی از نزدیکان خود هماهنگ کنید تا بعد از عمل شما را به منزل برده و حداقل یک شب را کنار شما بماند.

حین عمل جراحی بزرگ کردن اندام خصوصی مردان

  • جراحی شما ممکن است در یک بیمارستان معتبر، مرکز جراحی مستقل، یا در یک کلینیک جراحی انجام شود. جراحی بزرگ کردن اندام خصوصی معمولا ۱ الی ۱.۵ ساعت طول میکشد اما ممکن است این زمان طولانی تر نیز بشود.
  • برای راحتی شما در طول عمل جراحی، دارو هایی به شما تزریق می شوند.
  • این جراحی معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام میشود اما در برخی موارد نیز این جراحی را میتوان تحت بی حسی موضعی همراه با تزریق آرام بخش یا بدون آن نیز انجام داد.
  • در طول جراحی ممکن است از دستگاه های مانیتورینگ برای بررسی عملکرد قلب، فشار خون، نبض و میزان اکسیژن خون استفاده شود.
  • جراح دقیقا روند جراحی که قبلا با شما در جلسه مشاوره مطرح شده را دنبال خواهد کرد.
  • پس از اتمام جراحی، شما به اتاق ریکاوری منتقل خواهید شد تا تحت نظارت پزشکی باشید.
  • بیماران معمولا پس از مدت کوتاهی بستری شدن و تحت نظر بودن، اجازه ی مرخص شدن خواهند داشت. مگر اینکه بسته به تصمیم شما و جراحتان، برنامه ی درمانی دیگری نیز برای شما در نظر گرفته شده باشد.
اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران – اندام خصوصی

مراقبت های بعد از بزرگ کردن اندام خصوصی مردان به روش جراحی

توجه داشته باشید که پیروی از دستورالعمل های مراقبتی ارائه شده توسط جراح، بسیار ضروری و حائز اهمیت است. این دستورالعمل ها شامل مصرف آنتی بیوتیک در صورت تجویز، اقدامات مورد نیاز برای مراقبت از پیوند چربی و میزان فعالیت جنسی خواهد بود.

  • به مدت حداقل 6 هفته پس از عمل جراحی از رابطه جنسی بپرهیزید.
  • به پشت بخوابید.
  • معمولا بعد از 4 تا 6 هفته میتوانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
  • در هنگام در از مسکن‌ های خوراکی تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از متورم شدن ناحیه جراحی شده، سعی کنید به گونه ای بخوابید که سر شما از سایر قسمت‌ های بدن پایین تر قرار بگیرد (این کار با بالا اوردن قسمت پایینی تخت امکان پذیر خواهد بود).
  • پانسمان ها پس از یک هفته برداشته خواهند شد و بخیه‌ ها نیز چون از نوع جذبی است نیازی به کشیدن ندارند.
  • در هفته دوم یا سوم بعد از عمل میتوانید حرکت کردن را به تدریج آغاز کنید.
  • از بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت های شدید ورزشی تا 6 هفته پس از جراحی پرهیز کنید.

کاندیدای مناسب بزرگ کردن اندام خصوصی مردان به روش جراحی

در اصل ، تقریباً هر آلت تناسلی قابل بزرگ شدن است ، اما بعضی از شرایط مورد نیاز برای عمل جراحی وجود دارد:

  • وضعیت بیمار: بیمار باید به سن قانونی رسیده و از نظر سلامتی کلی برای عمل مناسب باشد. به خصوص با جراحی زیبایی شناسی یا پلاستیک که از نظر پزشکی لازم نیست ، مهم است که بیماران در معرض خطرات غیر ضروری قرار نگیرند.
  • مشاوره: در طول مشاوره پزشک در مورد خواسته هایتان با شما بحث خواهد کرد و آناتومی و ابعاد آلت تناسلی شما را تعیین می‌کند.
  • روشن کردن انتظارات: علاوه بر این، انتظارات شما برای بزرگ شدن آلت تناسلی جراحی مورد بحث قرار خواهد گرفت. برای جلوگیری از نا امیدی و اطمینان از رضایت شما از نتیجه ، پزشک دقیقاً آنچه را که از نظر پزشکی ممکن است و آنچه در آن محدودیت‌ های درمان بزرگ شدن اندام خصوصی وجود دارد، مشخص می‌کند. مهم است که به وعده‌ های نادرست نپردازیم و انتظارات دروغین را بالا نبریم.
  • برنامه ریزی دقیق: یک عمل جراحی بزرگ شدن اندام خصوصی، مانند هر عمل جراحی دیگر ، نیاز به توجه و برنامه ریزی دارد.
  • تخصص پزشک: جراح خود را با دقت انتخاب کنید! تخصص پزشک معالج در جراحی دستگاه تناسلی و داشتن تجربه در بزرگ شدن آلت تناسلی برای دستیابی به نتیجه مطلوب بسیار مهم است و هنگام جستجوی یک متخصص باید این موارد را در ذهن خود داشته باشید.

اگر شما هم علاقه به این روش های درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

مزایای بزرگ کردن اندام خصوصی مردان

  • بهره‌گیری از روش‌ هایی که به پشتوانه ده‌ ها سال تحقیق و پژوهش ابداع شده است.
  • ایمنی درمان و دائمی بودن نتایج
  • امکان افزایش همزمان طول و قطر آلت
  • ممکن بودن رشد تدریجی و بزرگ‌ تر شدن آلت در آینده

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مجبورید از این روش درمانی برای خود استفاده کنید و می خواهید از مزایای آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید.

عوارض بزرگ کردن اندام خصوصی

عمل افزایش طول آلت تناسلی عوارض متعددی دارد از جمله :

  • کجی آلت، ورم و عفونت حاصل از جراحی
  • آسیب به بافت آلت تناسلی که منجر به نعوظ ضعیف تر می شود.
  • نیاز به تکرار مداخله درمانی برای حفظ قطر آلت، در زمان تزریق سلول های چربی.
  • افزایش نگرانی ها در صورتی که هیچ پیشرفتی حاصل نشود.
  • هدر رفتن پول بابت محصولاتی که کارآمد نیستند.

اثرات و نتایج بزرگ کردن اندام خصوصی مردان به روش جراحی

تورم، کبودی و یا حساسیت در ناحیه کشاله ران پس از درمان قابل انتظار است، اما بسیار جزئی خواهد بود. این‌ ها تقریباً در دو هفته برطرف می‌شوند. اکثر بیماران حدود 24 ساعت برای استراحت و بهبودی نیاز دارند. برای حدود یک هفته، باید از پیاده روی طولانی، ایستادن طولانی مدت و فعالیت‌ های سنگین، از جمله بلند کردن اجسام سنگین اجتناب کنید.

در عرض دو هفته، ممکن است ورزش سبک و آمیزش جنسی را از سر بگیرید. برخی از بیماران تا یک ماه پس از عمل در حین نعوظ احساس درد خفیفی می‌کنند، اما این طبیعی است. اگر درد شدید است، لطفا با ما تماس بگیرید. اگرچه نتایج اولیه بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود، اما نتایج نهایی حدود 5 یا 6 ماه پس از عمل تناسلی آشکار خواهد شد. برخی از بیماران ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه خود به جلسات متعدد نیاز داشته باشند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش های جراحی و غیر جراحی را انجام دهید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

افزایش طول اندام خصوصی با غذا

غذا های زیادی وجود دارند که می‌توانند در بزرگ کردن الت تناسلی تاثیر بگذارند. از جمله این غذا ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غذا های دریایی: این غذا ها حاوی امگا ۳ و روغن‌ های چرب زیادی هستند و می‌توانند باعث افزایش جریان خون در اندام خصوصی شوند. به همین دلیل غذا های دریایی می‌توانند روی بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر مثبت بگذارند.
  • موز: این میوه که حاوی منیزیم و پتاسیم است، می‌تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیرگذار باشد.
  • هندوانه،
  • زردچوبه،
  • شکلات تلخ،
  • عدس،
  • تخم‌مرغ،
  • عسل،
  • ویتامین‌ های مختلف از جمله ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین B5،

دوره نقاهت بزرگ کردن اندام خصوصی مردان به روش جراحی

جراح شما مجموعه ای از دستورالعمل‌ های مربوط به مراقبت‌ های بعد از عمل را به شما می‌دهد. این موارد مربوط به دوره ریکاوری است و باید طبق آن رعایت شود. وقتی جراح در نظر گرفت شما به اندازه کافی خوب هستید که به خانه باز گردید ، مرخص خواهید شد. اگر شما یک بی حسی موضعی داشته باشید در همان روز قادر خواهید بود به خانه باز گردید. اما اگر بیهوشی عمومی داشتید ، ممکن است یک شب در بیمارستان یا مطب بستری شوید و فردای آن روز در صورتی که مشکلی نداشته باشید، مرخص شوید.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش ها برای بزرگ کردن اندام خصوصی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید.

مسائل روحی – روانی

اکثر این مسائل روحی- روانی و کاذب هستند. کارهایی که برای بزرگ  کردن و حجیم کردن آلت تناسلی در فضای مجازی و در فضاهایی که پشتیبانی علمی ندارد گفته می شود، دروغ هست. در هیچ زمانی آلت تناسلی خود را با دیگران مقایسه نکنید. چطور قد ما یکسان نیست! آلت تناسلی افراد هم متفاوت است و لذا اگر آلت تناسلی شما یک حالت نرمالی دارد که در حالت نعوظ بین ۹ سانت و در بیشترین حالت ۱۶ سانت است، طبیعی می باشد.

▪︎سبک زندگی و درمان های خانگی

بسیاری از سایت ها جهت افزایش قطر و طول اندام خصوصی، انجام ورزش های این اندام را پیشنهاد می کنند. در این ورزش ها فرض بر این است که مالش مداوم آلت تناسلی، سبب بروز پارگی های کوچکی در بافت های آن شده، که التیام آن ها منجر به افزایش قطر و طول می شود. همچنین، روشی محبوب نیز به نام جلکینگ وجود دارد که در آن فرد انگشت شست و اشاره خود را به دور آلت پیچیده و روزانه به مدت ۲۰ دقیقه از قاعده تا سر آلت می کشد.

صرف نظر از ادعا های خلاف این فرضیه، تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر موثر بودن یک ورزش از جمله جلکینگ، در زمینه افزایش اندازه آلت تناسلی معرفی نشده است. در واقع، این نوع مالش مداوم آلت می تواند سبب زخم شدن یا آسیب دیدن این اندام شود. در صورتی که فرد جهت افزایش اعتماد به نفس، مایل به بهبود ظاهر آلت خود باشد، راه های ساده تری برای این کار وجود دارد:

▪︎کاهش وزن: در صورت داشتن اضافه وزن، از دست دادن مقداری وزن می تواند آلت را بزرگ تر نشان دهد.

▪︎تناسب اندام: بدست آوردن یک اندام عضلانی بر تاثیر ظاهری آلت افزوده و اعتماد به نفس فرد را در زمینه اندازه آلت خود بالا می برد.

▪︎اصلاح موهای شرمگاهی: اصلاح کردن مو های اطراف آلت می تواند اندازه آلت را بیشتر نشان دهد.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران – اندام خصوصی

طول و قطر طبیعی آلت مردان چند است؟

افزایش سایز آلت تناسلی طبق معیارهای سازمان بهداشت جهانی طول اندام خصوصی بالای 9 سانتی متر طبیعی محسوب می شود و فرد دچار کوچکی آلت (میکروپنیس) نمی باشد و این فرد از نظر عملکرد جنسی مشکلی نخواهد داشت. اگر فردی با طول آلت تناسلی 9 سانتی متر یک وزن 120 یا 130 کیلوگرم داشته باشد و چاقی شکم بسیار وسیع و بزرگی داشته باشد طبیعتا از سایز آلت کم می شود و اختلال جنسی پدید می آید. بنابراین در این موارد اولین توصیه این است که افراد وزن خود را کاهش دهند تا عملکرد جنسی بهتری داشته باشند.

اما اگر بخواهیم به طور دقیق تر بیان کنیم، طول نرمال آلت یک مرد بالغ در حالت شل حدود 7 تا 10 سانت و در حالت نعوظ حدود 11 تا 15 سانت می باشد. همچنین قطر یا اندازه دور آلت مردان در حالت شل 7 تا 9 سانت و در حالت نعوظ 12 سانت می باشد. قریب 80 درصد مردان در این حد نرمال هستند اما درصد کمی ممکن است سایز آلت بلندتر یا کوتاه تر داشته باشند. اگر سایز آلت مردی در حالت نعوظ کمتر از 7 و نیم سانت باشد به عنوان میکروپنیس یا کوتاه تلقی شده و نیاز به درمان دارد.

با این مقدمه مشخص می شود اکثر مردان بی دلیل نگران اندازه آلت خود هستند و با توجه به اینکه سایز آلت تناسلی در خانم ها 7 تا 9 سانت می باشد بنابراین اکثریت زوج ها در مساله ارتباط جنسی مشکلی نخواهند داشت، بنابراین اکثر مردانی که از سایز اندام خصوصی خود ناراضی هستند با توجه به مساله روانی این موضوع، مقایسه سایز آلت خود با بقیه افراد، مشاهده فیلم های پورن و یا سرزنش از سوی پارتنر خصوصا افراد مولتی پارتنر یا ارتباط جنسی داشتن با چند نفر، در زندگی زناشویی خود دچار مشکل می شوند.

آیا روش‌های تغییر سایز اندام خصوصی موثر هستند؟

امروزه تبلیغات محصولات افزایش اندازه اندام خصوصی همه جا دیده می‌شود. پمپ افزایش حجم، قرص، وزنه، انجام یک سری تمرینات خاص و جراحی امروزه برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این همه در حال حاضر شواهد علمی کافی در مورد موثر بودن روش ‌های غیر جراحی وجود ندارد. از طرفی دیگر هیچ سازمان پزشکی مطرحی، جراحی آلت تناسلی را به منظور اهداف زیبایی توصیه نمی‌کند.

برخی توصیه‌ ها و نکات کمک کننده درباره افزایش اندازه اندام خصوصی

با وجود اینکه روش تضمینی موثر و بی خطری برای بزرگ کردن اندازه آلت تناسلی وجود ندارد، اگر فرد در این مورد بسیار نگران است، رعایت و انجام نکات زیر تا حدود زیادی کمک کننده خواهد بود:

▪︎با شریک زندگی خود صحبت کنید: شاید ترک عادت های قدیمی و صحبت کردن در مورد علاقه های خود در رابطه جنسی برای فرد سخت باشد، اما به محض اینکه فرد در مورد این مسائل صحبت می‌کند، مشکلات تا حدود زیادی برطرف خواهد شد. از طرفی دیگر زمانی که فرد در مورد این مسائل با همسر خود صحبت می‌کند، به وضوح نتایج آن را در زندگی جنسی خود خواهد دید.

▪︎چاقی شکمی را برطرف کرده و به تناسب اندام برسید: اگر دچار اضافه وزن و به خصوص چاقی شکمی هستید، ممکن است آلت تناسلی شما کوچکتر از حالت واقعی به نظر برسد

انجام مرتب حرکات ورزشی تا حدود زیادی کمک کننده است: اگر فرد تناسب اندام داشته باشد و از نظر فیزیک بدنی در حالت بهتری باشد، نه تنها بهتر به نظر خواهد رسید، بلکه در طول رابطه‌ی جنسی هم قدرت بدنی و وضعیت بهتری خواهد داشت و در نهایت لذت بیشتری خواهد برد.

▪︎با پزشک و یا روانشناس صحبت کنید: داشتن احساس بد در مورد اندازه اندام خصوصی در میان مردان بسیار رایج است، در این شرایط صحبت کردن با پزشک و روانشناس مورد اعتماد فرد بسیار کمک کننده خواهد بود. بسیاری از مردان اگر اطمینان حاصل کنند که طبیعی هستند و روش ‌هایی برای راضی نگه داشتن شریک زندگی بدون انجام اعمال جراحی زیبایی بیاموزند، احساس بسیار بهتری خواهند داشت.

حقایقی در مورد اندازه اندام خصوصی مردان

تحقیقات زیادی از جامعه های آماری مختلفی صورت گرفته است که با توجه ‌به آنها، حقایق زیادی در مورد اندازه‌ی مناسب دستگاه تناسلی مردانه بیان شده است. طبق این تحقیقات، اکثر خانم ‌ها از اندازه‌ی دستگاه تناسلی همسر خود راضی بوده‌اند. این درحالی است که مردان از اندازه اندام خصوصی خود، راضی نیستند. با این حال، خانم‌ ها بیشتر از این که ترجیح بدهند همسرشان دستگاه تناسلی بلندی داشته باشد، ترجیحشان بر این است که شریک جنسی‌شان، دستگاه تناسلی کلفت تری داشته باشد. در واقع طول دستگاه تناسلی، اگر از یک حدی بیشتر باشد، بیشتر از داشتن لذت برای زن، درد را برای او به همراه خواهد داشت.

همین موضوع باعث شده تا اکثر مردان به دنبال روش افزایش قطر اندام خصوصی مردان باشند. به شکل کلی، اندازه‌ دستگاه تناسلی، بیشتر از هر چیزی به ژنتیک فرد بستگی دارد. این موضوعی است که خیلی نمی‌توان بر روی آن دست برد. همچنین موقعیت جغرافیایی، تا حدودی توانسته بر روی اندازه‌ی دستگاه تناسلی مردان تأثیر بگذارد. اما با رعایت یک سری نکات و انجام دادن برخی کشش ‌ها در دستگاه تناسلی، می‌توان بزرگ ‌تر شدن آن را انتظار داشت. روش‌ هایی نظیر ماساژ با روغن ‌های مخصوص، عمل جراحی، ورزش ‌های مخصوص، استفاده از دستگاه‌ های حجیم کننده و … وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بزرگ ‌تر شدن اندام خصوصی، لزوماً بهتر شدن رابطه‌ی جنسی را به همراه نخواهد داشت. چرا که تنها یکی از فاکتورها، اندازه‌ی دستگاه تناسلی است، فاکتور‌های زیاد دیگری که می‌تواند با توجه ‌به هر شخص مختلف باشد، برای یک رابطه‌ی جنسی خوب و سالم، نیاز است.

هزینه جراحی بزرگ کردن اندام خصوصی مردان به روش جراحی

مسلماً حق الزحمه جراح معیار مناسبی برای تشخیص مهارت یا تجربه جراح و یا نشان دهنده موفقیت آمیز و رضایت بخش بودن جراحی نیست. طبیعی است که حق الزحمه جراحان مجرب بالا تر باشد. این موضوع را به این جهت یادآوری کردیم که تصمیم گیری را صرفاً بر مبنای دستمزد پایین‌ تر انجام ندهید و به توصیه‌ های بیماران قبلی جراح انتخابی خود و اعتبار و خوش نامی ایشان نیز توجه کنید.

به خاطر داشته باشید که این جراحی بر روی یکی از حساس‌ ترین و سرنوشت‌ سازترین نقاط بدن انجام می‌شود، پس زندگی و آرامش خود را به بهای صرف مبلغی کمتر به دست جراحان بی‌دقت نسپارید. باز هم یادآوری می‌کنیم که مهارت تمام جراحان یکسان نیست.

اگر می خواهید از هزینه‌ ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی شهر آرا مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

سوالات متداول روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

1_دستگاه‌ های تراکشن چگونه عمل می‌کنند؟ 

 هدف از استفاده از دستگاه‌ های تراکشن این است که کشیدن بافت آلت تناسلی باعث افزایش طول آن شود. در این روش فرد یک عدد وزنه یا یک قالب کوچک کشنده را روی آلت تناسلی قرار می‌‌دهد تا به آرامی باعث افزایش طول آن شود. بر اساس شواهد علمی این دستگاه‌ ها تنها روش معتبر برای افزایش طول اندام خصوصی هستند که بر اساس شواهد علمی ‌می‌توانند به فرد کمک کنند و نتایجی که از این روش به دست می‌‌آید کمتر از نتایج حاصل از جراحی نیست. در تحقیقات مختلف به بررسی تاثیرات دستگاه‌ های تراکشن پرداخته شده است و نتایج متفاوتی به دست آمده است. برخی از این نتایج نشان داده که این دستگاه‌ ها می‌توانند حدود ۱ تا ۳ سانتی متر با افزایش طول اندام خصوصی شوند. در اکثر این آزمایشات افراد شرکت کننده به مدت ۴ تا ۶ ساعت در طول روز از این دستگاه‌ ها استفاده کرده ‌اند و در یک تحقیق دیگر از آن ها خواسته شده که به مدت ۹ ساعت در طول روز از آن استفاده نمایند. محققان همچنین در حال بررسی استفاده از دستگاه‌ های تراکشن قبل و بعد از جراحی آلت تناسلی هستند و می‌خواهند به این نتیجه برسند که آیا این دستگاه‌ ها تاثیری در کسب نتایج مطلوب دارند یا خیر.

 2_آیا دستگاه‌ های وکیوم تاثیری در بزرگ کردن اندام خصوصی دارند؟ 

 دستگاه وکیوم شامل یک لوله است که روی آلت تناسلی قرار می‌‌گیرد و با تخلیه هوا باعث ایجاد یک وکیوم می‌‌شود که خون را وارد اندام خصوصی می‌کند و باعث متورم شدن آن می‌شود. معمولاً افراد از دستگاه‌ های وکیوم برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌کنند. هیچ‌ گونه شواهد و مدارکی وجود ندارد که نشان دهد این دستگاه‌ ها می‌توانند باعث افزایش طول آلت تناسلی شوند.

3_ آیا قرص و لوسیون تاثیری در بزرگ کردن اندام خصوصی دارند؟ 

 انواع مختلف قرص و لوسیون با این شعار که باعث بزرگ کردن آلت تناسلی می‌شوند به بازار عرضه شده اند. این محصولات حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی و ترکیبات گیاهی یا هورمونی هستند. هیچ‌ گونه شواهد و مدارکی وجود ندارد که نشان دهد قرص و لوسیون باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می‌شود.

4_آیا جراحی آلت تناسلی تاثیری در بزرگ کردن آن دارد؟ 

 دو نوع عمل جراحی برای بزرگ کردن اندام خصوصی وجود دارد. بزرگ کردن آلت تناسلی شامل تزریق سلول‌ های چربی به درون آلت تناسلی است. این روش با برخی عوارض جانبی همراه است که برخی از این عوارض جانبی عبارت اند از تورم و کج شدن آلت تناسلی. در صورتی که عوارض جانبی ایجاد شده شدید باشد تخلیه آلت تناسلی ضرورت خواهد یافت. یکی دیگر از روش‌ های بزرگ کردن اندام خصوصی این است که سلول‌ های چربی از سایر نقاط بدن به آلت تناسلی پیوند می‌شود. این روش با تهاجم کمتری همراه است و پس از ۱۲ ماه می‌تواند به طور متوسط  ۳۹/۲ تا ۶۵/۲ سانتی متر را به طول آلت تناسلی اضافه کنند اما این اندام طی مدت یک سال پس از عمل حدود ۲۰ تا ۸۰ درصد از حجم جدید خود را از دست می‌دهد به همین دلیل این افراد به چند عمل جراحی نیاز خواهند داشت تا نتایج مطلوب را به دست بیاورند. دومین نوع جراحی شامل آزاد سازی رباط آلت تناسلی است این رباط، آلت تناسلی را به ناحیه شرمگاهی متصل می‌‌کند و در هنگام نعوظ از اندام خصوصی محافظت خواهد کرد. در صورتی که جراح به قطع کردن این رباط بپردازد زاویه آلت تناسلی تغییر خواهد کرد و این امر باعث می‌‌شود که طول آن افزایش پیدا کند. به طور متوسط این نوع عمل جراحی می‌‌تواند حدود ۱ تا ۳ سانتی متر طول دستگاه خصوصی را افزایش دهد اما معمولاً میزان رضایت مندی بیمار و شریک جنسی او پایین است. فقدان رباط  محافظت کننده آلت تناسلی در هنگام نعوظ باعث می‌شود که عمل دخول دشوار باشد.

5_چه موقع انجام عمل جراحی پیشنهاد می‌شود؟

 معمولاً پزشک زمانی انجام عمل جراحی را پیشنهاد می‌کند که بیمار مشکل کوچک بودن بیش از حد آلت تناسلی را داشته باشد که در این حالت آلت تناسلی در هنگام نعوظ حدود ۸ سانتی متر کوتاه تر از حالت عادی است.

 6_دوران بهبود پس از جراحی چقدر است؟ 

 معمولاً دوران بهبود پس از جراحی افزایش طول اندام خصوصی به سرعت سپری می‌شود. محل پانکچر و تورم حاصل از عمل طی مدت ۵ روز بهبود پیدا می‌‌کند و پس از حدود ۲ ماه بیمار می‌‌تواند به علت افزایش گردش خون در چربی‌ های پیوند شده شاهد افزایش طول آلت تناسلی خود باشد.

7_ پس از عمل تا چند روز نباید به محل کار رفت؟ 

 معمولا دوران بهبود حدود ۲ تا ۳ روز طول می‌‌کشد. پس از انجام عمل ممکن است پزشک درخواست بستری شدن شما را در بیمارستان بدهد و روز بعد معاینات پس از عمل را انجام داده و پس از انجام ارزیابی‌ های لازم شما را مشخص نماید.

8_ چقدر طول می‌کشد تا اندام خصوصی عملکرد طبیعی داشته باشد؟

 دوران بهبود پس از عمل و نحوه بهبود بدن و پذیرش چربی پیوند شده به نحوه بهبود بستگی دارد ولی به طور کلی اکثر بیماران می‌توانند طی مدت دو هفته فعالیت جنسی خود را شروع کنند.

9_ در صورتی که بیمار بخواهد اندام خصوصی خود را بزرگ تر کند آیا می‌تواند جراحی دوم را انجام دهد؟ 

 پاسخ این سوال مثبت است و بیمار می‌‌تواند متقاضی جراحی دوم و افزایش طول آلت تناسلی باشد و حدود ۱۰ درصد از بیمارانی که تحت عمل قرار گرفته اند تصمیم می‌گیرند که به بزرگ تر کردن آلت تناسلی خود بپردازند. معمولاً پزشک از بیمار خود می‌خواهد که بعد از عمل اول حدود شش ماه صبر کند و سپس برای جراحی دوم اقدام نماید.

10_ چه موقع باید به پزشک مراجعه کرد؟

 افرادی که دچار اختلال خود زشت انگاری اندام خصوصی هستند می‌توانند برای رفع مشکل خود به پزشک مراجعه نمایند. این اختلال به دو دسته تقسیم می‌‌شود که هر دو روش شامل کوچک تصور کردن اندازه آلت تناسلی خود و بزرگ تصور کردن اندام خصوصی دیگران است این مسئله باعث می‌‌شود که فرد دچار افسردگی و اضطراب جنسی و نقص عملکرد جنسی شود. برخی از افراد با مشکل نعوظ یا حفظ نعوظ مواجه می‌‌شوند و دچار عدم رضایت جنسی هستند. اختلال خود زشت انگاری آلت تناسلی یک نوع اختلال است که در آن بیمار از ظاهر خود رضایت ندارد و اقدام به انجام عمل جراحی می‌کند تا بتواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه شواهد و مدارک در مورد اکثریت روش های گفته شده بسیار کم است یا در برخی موارد کلا هیچ شواهدی موجود نیست. به همین دلیل تعیین بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی و افزایش سایز یا حجم آن امری دشوار است. علاوه بر این تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت برای هر فرد متفاوت است. مثلا در افرادی به میکروپنیس یا کوچکی بیش از اندازه آلت مبتلا هستند، استفاده از شیوه های جراحی پیشنهاد می شود. پس برای تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت بهتر است با متخصص اورولوژیست مشورت شود. با کمک او و تجربه هایش و شناخت انواع روش ها و عوارض جانبی آن ها می توان بهترین روش افزایش سایز آلت را مشخص کرد. افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان از مواردی است که شاید هر مردی، در یک دورانی به آن فکر بکند. موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که احتمالاً، دلهره‌ ای که در مورد کوچکی دستگاه تناسلی خود دارید، بی‌مورد است. اما باز هم به هر دلیل، در صورتی‌ که قصد داشته باشید برای افزایش قطر دستگاه تناسلی، برای داشتن یک رابطه‌ی بهتر اقدام کنید، می‌توانید از روش‌ هایی نظیر استفاده از پمپ، عمل جراحی، استفاده از دارو های گیاهی در طب سنتی و … استفاده کنید.

همچنین راه‌ هایی برای افزایش قطر و بزرگ کردن اندام خصوصی مردان با ماساژ وجود دارد که در این جا به آن‌ها پرداختیم. روش‌ های نظیر کگل و جلکینگ، برای این کار توصیه می‌شود. دقت داشته باشید که شما، احتمالاً متوجه افزایش قطر دستگاه تناسلی خود نخواهید شد. به همین دلیل، توصیه می‌شود که به شکل منظم، برای اندازه‌ گیری آن اقدام کرده و همچنین سایز آن را بنویسید تا پس از انجام تمرینات، متوجه تغییر در اندازه دستگاه تناسلی باشید.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در رابطه با روش های افزایش دستگاه تناسلی مردان در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین در صورتی‌ که سؤالی در این زمینه برای شما به وجود آمده بود، در قسمت نظر‌ات آن را برای ما به ثبت برسانید.

حال اگر شما هم جزء نفراتی هستید که از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج میبرید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید. همچنین در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو انجام می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/6Gn9N

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/lj7Yx98b

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir