جراحی پلک به روش کانادایی

جراحی پلک به روش کانادایی

جراحی پلک به روش کانادایی

جراحی پلک به روش کانادایی عبارتند از به وجود آوردن یک چین در پلک از طریق جراحی که به منظور بر طرف کردن چین و چروک پلک است و یکی از خصوصیت های محبوب در چهره های اشخاص کانادایی است انجام می‌گیرد. این فرآیند بسیار ساده است و از طریق بخیه زدن پلک یا ایجاد یک برش کوچک در چین های طبیعی جهت رفع کردن افتادگی پلک چشم و برداشتن درصدی از چربی و ماهیچه آن صورت می گیرد این فرایند را می توان در کلینیک با استفاده از بی حسی موضعی و به شکل سرپایی یا همراه با دیگر اعمال جراحی زیبایی و تحت بیهوشی عمومی صورت داد. شخص مراجعه کننده می تواند دو روز پس از اجرای عمل در محل کار خود برگردد و اصولا ظرف دو هفته با کم شدن تورم کاملاً بهبود پیدا خواهد کرد جراحی پلک می تواند ظاهر و فرم چشم ها را بهبود ببخشد و چین و چروک های نواحی اطراف آن را رفع کند و در نهایت باعث به واضح شدن پلک پایینی و جذاب شدن چشم ها شود. در این مقاله از سایت کلینیک زیبایی پوست و مو شهر آرا قصد داریم در رابطه با جراحی پلک به روش کانادایی توضیحات بیشتری بدهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

ریشه جراحی پلک به روش کانادایی

اولین مورد ثبت شده از جراحی پلک کانادایی در سال ۱۸۹۶  بوده که توسط یکی از بهترین جراحان صورت گرفت که در اجرای این فرایند به منظور رفع کردن چین و چروک و افتادگی پلک مورد استقبال و حمایت متقاضیان قرار گرفته است.

در این تکنیک از بخیه زدن روی پلک استفاده شد البته لازم به ذکر است که جراحی پلک از شروع خود در قرن نوزدهم تابحال راه طولانی را سپری کرده است که خیلی از روش‌هایی که مورد استفاده قرار می گیرد سالیان گذشته توسط پزشکان مختلف انجام شده است.

در این صورت پزشکان جدید توانسته‌اند با کامل کردن روند درمان بتواند به راحتی به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند ، جراحی پلک به روش کانادایی نیازمند مهارت دقت خاصی است و داشتن علم زیباشناختی و شناخت پیشینه نژادی فرد م میباشد پلک مردمان کره ، ژاپن ، چین و سایر کشورها هر یک زیبایی های مخصوص به خود را دارد.

جراحی پلک عمومی

جراحی پلک که به آن لیفت پلک نیز گفته می‌شود و برای برطرف کردن افتادگی در پلک مورد انجام قرار می‌گیرد در طول ۵ سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری بوده است در گذشته از این جراحی برای ایجاد چشمانی جوان تر و زیباتر شناخته می‌شد مقدار زیادی چربی پوست و ماهیچه از پلک و اطراف آن برداشته می‌شود و درمان افتادگی پلک انجام گرفت اما این روش منجر به گودی در اطراف چشم می شود و سبب می شود گوشه چشم ها ظاهر گربه مانند به خود بگیرد که غیر طبیعی بود و می‌توانست قیافه افراد را تغییر دهد.

همچنین در این نوع عمل بروز عوارض می‌توانست شایع تر باشد امروزه می دانیم که تغییرات ناشی از پیری در اطراف چشم ها مانند چین و چروک شدن پوست در آن ناحیه است ، این تغییرات عبارتند از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست ، افتادگی در پلک و ابرو ها ، لایه های چربی گونه ها و ضعیف شدن ساختار پیشانی که باعث پف کردن در زیر چشم ها می شود به همین دلیل نواحی چشم و پیشانی و میان صورت به طور کامل ارزیابی خواهد شد توجه کنید که داشتن درک بالا از آناتومی پلک ها و آنالیز چهره و تغییر ناشی از افزایش سن با روش های کاملاً متفاوتی اصلاح خواهد شد.

جراحی پلک آسیایی می‌تواند کمک زیادی به این تغییرات بدهد این روش بسته به نیاز می تواند شامل استفاده از فیلرهای پوستی ، بوتاکس ، تزریق چربی ، استفاده از لیزر ا، صلاح شکل پلک با استفاده از جراحی یا لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک برای طبیعی تر و با دوام تر شدن نتایج باشد بدین ترتیب جراحی بلفاروپلاستی هر فرد با روشی منحصر به خود او انجام خواهد گرفت.

نتایج به دست آمده از آن دارای کمترین میزان عوارض می باشد قبل از اقدام به انجام جراحی پلک به روش کانادایی و هرگونه جراحی چشم مطمئن شوید که پزشکی را انتخاب می کنید که به اندازه کافی تجربه و مهارت دارد که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و هیچ گونه عوارضی برای شما رقم نزند شما می توانید با خیالی آسوده جراحی پلک آسیایی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید.

عمل جراحی پلک چیست؟

جراحی پلک یک روش موثر است که با استفاده از آن می توانید نشانه های پیری چشم را از بین ببرید که به دلایلی که سبب نامطلوب شدن ظاهر شما شده ، این روش درمانی و محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است و با انجام این عمل پوست اضافه به همراه چربی که در اطراف پلک وجود دارد از بین خواهد رفت که این امر می‌تواند باعث جوانسازی پوست شود برای انجام این جراحی باید در انتخاب پزشک دقت داشته باشید و توجه کنید تا جراح با تجربه و ماهری را انتخاب کنید

. جراحی زیبایی پلک پایین

انجام عمل جراحی بر روی پلک پایینی برای از بین بردن پف زیر چشم انجام میگیرد در انجام جراحی پلک این چربی اضافه موجود در آن برداشته می‌شود و بافت نگهدارنده پلک پایین کشیده و محکم خواهد شد.

. عمل زیبایی پلک بالا

افرادی که افتادگی پلک بالا دارند کاندیدای مناسب برای انجام عمل پلک بالا هستند عمل کردن به افراد کمک خواهد کرد و بینایی آنها مجدد به دست می آید و همچنین زیبایی از دست رفته آنها باز می گردد.

افتادگی پلک چگونه روی عملکرد کلی چشم تاثیر میگذارد؟

افتادگی های شدید در پلک می تواند به طور قابل توجهی دید افراد را به محیط و مخصوصاً در قسمت های فوقانی و بیرونی میدان دید را کاهش دهد که این امر می‌تواند روی توانایی ما را در انجام خیلی از فعالیت های روزانه مانند رانندگی اثر منفی به جا بگذارد استفاده از عینک و لنز زمانی که پلک های شما بیش از اندازه دچار افتادگی شده دشوار خواهد بود افتادگی پلک علاوه بر ایجاد فشار روی چشم ها می تواند باعث بروز مواردی دیگر شود از جمله:

. در اثر ساییده شدن چین و چروک های پوست در هم سبب ایجاد سوزش در ناحیه پلک ها خواهد شد.

. باعث به وجود آمدن احساس درد در ناحیه گردن بر اثر بالا بردن مداوم چانه برای داشتن دید بهتر میشود.

. وقتی پلک های پایین بیش از اندازه دچار افتادگی شده باشند می توانند از چشمان شما فاصله بگیرند و دور شوند این امر گاهی غشای مرطوب پوشاننده پلک های داخلی و سطح چشم را تحریک خواهد کرد.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چگونه انجام میشود؟

عمل زیبایی پلک یک عمل سرپایی است و در نتیجه شما بعد از تکمیل روند می‌توانید محل کلینیک را ترک کنید و به منزل خود بروید پزشک در دوره انجام درمان دارویی را به شما می‌دهد تا آرامش شما حفظ شود و احساس هیچگونه درد و ناراحتی را نداشته باشید گاهی از بی حسی موضعی برای بی حس کردن محل جراحی استفاده خواهد شد.

در انجام درمان برش های بسیار دقیقی در چین های طبیعی پلک بالا و پایین ایجاد می‌شود و بافت اضافه آن برداشته می‌شود و سپس برش های زده شده توسط بخیه های کوچکی بسته خواهد شد و پزشک متخصص توصیه های کامل در مورد مراقبت از محل برش و سایر جزئیات مانند زمان از سرگیری فعالیت ها را برای شما بیان خواهد کرد بعد از انجام عمل پلک ها کبودی و تورم دارند و این کبودی و تورم از عوارض جانبی به شمار می رود و طبیعی می باشد استفاده از پانسمان برای پوشش دادن چشم مورد نیاز نخواهد بود.

کاندیدای مناسب عمل جراحی پلک

شرایط گوناگونی را میتوان با لیزر درمان کرد در ادامه این شرایط را برای شما بیان خواهیم کرد:

  • پف کردگی مزمن در پلک های بالا
  • افتادگی پوست در پلک بالا
  • پف زیر چشم و چین و چروک ها در پلک های پایین
  • افتادگی پلک های پایین
  • افرادی که انتظارات واقع بینانه از جراحی دارند
  • افرادی که دچار هیچ گونه عارضه چشم نیستند
  • افرادی که دخانیات استفاده نمی کنند

مانند خیلی از روش ها برای شرایط پزشکی وجود دارد که می‌توانید به جراحی پلک بپردازید و یک انتخاب درست داشته باشید افرادی هم هستند که نمی توانند از این روش استفاده کنند از جمله افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند سندروم چشم خشک یا تولید ناکافی اشک دارند نمی توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

دوره نقاهت بعد از انجام جراحی پلک

دوره نقاهت بعد از انجام جراحی  پلک بسیار کوتاه مدت است شما حتی می توانید در عرض دو یا سه هفته به سرکار خود بروید دوره نقاهت ممکن است شما را با مشکلات مختلفی روبرو کند که همه آنها ظرف چند روز از بین خواهند رفت تنها کاری که باید در این مدت انجام دهید این است که به توصیه ها و نکات پزشک تان توجه کنید داروها را به طور منظم استفاده کنید ، از انجام برخی کارها نیز خودداری کنید.

به این نکته مهم نیز توجه کنید که تا حد امکان استراحت داشته باشید و به هیچ عنوان به صفحه نمایش نگاه کنید در صورت بروز هرگونه عوارض در دوره نقاهت باید سریع به پزشک خود مراجعه کنید و به جای اینکه در منزل بنشینید و منتظر باشید آن را به راحتی برطرف کنید.

خطرات جراحی پلک

این جراحی نیز مانند هر جراحی دیگر بدون خطر نخواهد بود از عوارض جراحی پلک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

.  بی حس شدن که از این بی حسی در زمان خواب به سختی چشم ها بسته می شود.

. چشم ها سیاه و کبود میشود.

. چشم ها دچار آلرژی و حساسیت و آبریزش خواهد شد.

اگر که بعد از انجام جراحی چشمان شما تحریک شده یا خشکی چشم دارید یا قطره های چشمی زیاد استفاده می کنید یا ابریزش موقت دارید باید این مشکل ظرف چند هفته از بین برود اگر از بین نرفت حتما باید پزشک را در جریان قرار دهید حتی می تواند منجر به مواردی مانند تاری یا دوبینی ، تجمع خون در زیر پوست و چشم های نامتقارن شود در بعضی موارد نیز می تواند مشکلات جدی‌تری را با خود به دنبال داشته باشد مانند عفونت ، آسیب به عضله های چشم ، افتادگی پلک ، کشیده شدن پلک ، افتادگی پلک پایین یا اختلال در بینایی که این عوارض جانبی بسیار نادر هستند.

اگر فرد متقاضی در انتخاب پزشک خود دقت کامل را داشته باشد هرگز با این عوارض روبرو نخواهد شد و می تواند نتیجه خوبی را برای خود رقم بزند شما می توانید در جراحی پلک را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشد.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – جراحی پلک

نتایج بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چیست؟

قطعاً هر گونه عمل جراحی می‌تواند نتایج مطلوبی را با خود ایجاد کند و همین اثرات مثبت انگیزه افراد را برای انجام آن بیشتر خواهد کرد چهره افراد بعد از انجام جراحی پلک بالا و پایین به بهترین شکل تغییر خواهد کرد معمولاً جوانسازی و زیبایی چشم ها پدیدار می شود و جذابیت کلی در چهره آشکار می‌شود بهبود میدان دید، زیبایی چشم و ابرو به همراه تغییر در فرم چشم ها به بهترین شکل ممکن از اثرات جراحی پلک می باشد.

نتایج این روش درمانی ماندگاری بسیار بالایی دارد و حتی می‌تواند تا آخر عمر برای افراد باقی بماند شما هم می توانید از نتایج جراحی پلک در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه در این کلینیک صورت می‌گیرد که میتوانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

قبل از اینکه بخواهید به جراحی پلک بپردازید در مورد اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از بروز عوارض ناخواسته نیز جلوگیری کنید.

. اگر که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را استفاده می کنید حتماً پزشک را مطلع کنید.

. حداقل دو هفته قبل از انجام جراحی پلک باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید و مصرف این گونه مواد در روند بهبودی می تواند اختلال ایجاد کند.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون باید حداقل یک هفته قبل از جراحی خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان ای بنوشید.

. آزمایشات لازم و توصیه شده توسط پزشک متخصص را قبل از اقدام به عمل انجام دهید تا سلامت شما مشخص شود.

مراقبت های بعد از جراحی پلک

اگر بخواهید از عمل جراحی زیبایی بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید باید امکان مراقبت آن را نیز داشته باشید معمولاً مراقبت های بعد از انجام هر عمل زیبایی تاثیر گذاری آن را افزایش خواهد داد اگر بخواهید مراقبت های بعد از انجام جراحی پلک را بدانید شامل موارد زیر می باشد:

. مصرف مرتب داروهای آنتی بیوتیک برای جلوگیری از ایجاد عفونت مهمترین قسمت آن است.

. باید با حداقل یک هفته از استحمام خودداری کنید و نواحی اطراف جراحی را بپوشانید این توصیه بستگی به پزشک شما نیز دارد.

. بعد از کشیدن بخیه ها مراقبت ها را  به طور جدی دنبال کنید.

. از خاراندن محل بخیه ها خودداری کنید و تحت هیچگونه شرایطی تا بهبودی کامل و تایید پزشک است از کرم و لوازم آرایشی استفاده نکنید.

. تلاش کنید حتماً برای خارج شدن از خانه ده روز صبر کنید و بعد از آن نیست و از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید

. تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و حتماً از کلاه های نقاب دار استفاده کنید.

. قطره اشک مصنوعی را حداقل دو بار در روز استفاده کنید تا دچار هیچ گونه مشکل خشکی چشم نشوید.

. حتماً برای خروج از خانه تا یک ماه از عینک آفتابی استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید محل خوابیدن شما است معمولاً خوابیدن روی تخت ها می تواند سبب تجمع خون در ناحیه چشم شود و به مرور کبودی و درد را می‌تواند افزایش دهد پس تلاش کنید حتما بعد از انجام جراحی بک از تخته شیب دار استفاده کنید و یا تخت خواب تان را با استفاده از بالشت شیبدار کنید.

علائم لازم برای مراجعه به مرکز درمانی

در صورت بروز این علائم به مرکز درمانی مراجعه کنید:

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که باید به آن توجه کنید علائمی است که در صورت مشاهده می توان آن را زنگ خطری برای ایجاد مشکلات و عوارض جدی دانست معمولاً آگاهی از چنین نشانه هایی به شما این امکان را خواهد داد تا در بهترین زمان خود را به مرکز درمانی برسانید و از بروز مشکلات جانبی و عوارض خطرناک جلوگیری کنید ، اطلاعات ارائه شده این علائم عبارتند از:

. تنگی نفس یکی از علائم هشدار دهنده می باشد که می تواند نشانه از بروز مشکلات جدی در ریه ، خون در رگ ها و قلب باشد و اگر چنین علائمی را مشاهده کردید باید به مرکز درمانی مراجعه کنید.

. احساس درد در ناحیه سینه از مشکلات دیگری است که از عوارض خطرناک به شمار می رود و باید با مشاهده آن به مرکز درمانی مراجعه کنید.

. ضربان قلب نامنظم نیز یکی دیگر از نشانه هایی است که می تواند هشدار دهد که عوارض و خطراتی برای شما در حال شکل گیری است و باید برای جلوگیری و پیشگیری از آن هر چه سریع تر به پزشک متخصص خود رجوع کنید.

. درد شدید چشم نیز از علائم دیگر آن است که اگر دچار درد شدید حتماً باید با پزشک تماس بگیرید.

. خونریزی در محل زخم نیز یکی دیگر از علائم هشدار دهنده است که بلافاصله باید به مرکز درمانی مراجعه کنید.

. اختلالات بینایی طولانی مدت نیز می تواند هشداری آسیب جدی باشد پس با مشاهده چنین علائمی به پزشک خود مراجعه کنید.

هزینه انجام جراحی پلک با روش کانادایی چقدر است؟

معمولاً عوامل زیادی می تواند در تعیین هزینه انجام عمل جراحی پلک بالا و پایین تاثیرگذار باشد تخصص پزشک از اصلی‌ترین موضوعاتی است که تعیین میکند هزینه این جراحی چقدر است هر چه تجربه پزشک در زمینه جراحی بیشتر باشد قطعاً میزان هزینه برای انجام آن نیز بیشتر خواهد بود محل جراحی و خدمات جانبی قبل و بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی نیز از دیگر پارامترهای تعیین کننده هزینه انجام عمل می باشد.

معمولاً جراحی در کلینیک ها کمتر از بیمارستان و اتاق عمل خواهد بود جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا با این کلینیک تماس گرفته با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما گفتوگو داشته باشید و نوبتی را برای مشاوره و معاینه رزرو کنید و بعد از معاینه توسط پزشک متخصص می توانید از نوع جراحی پلک و هزینه انجام درمان اطلاع پیدا کنید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد.

تعداد جلسات جراحی پلک

جراحی پلک برای برداشتن مشکلات پیرامون چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند نتایج ماندگار و طولانی با خود به دنبال داشته باشد اگر این جراحی در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد نتایج فوق العاده ای را برای افراد در پی خواهد داشت و از عوارض احتمالی و جانبی آن نیز در امان خواهید بود.

این روش درمانی در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به نوع جراحی و میزان گستردگی مشکلات در پیرامون چشم دارد اگر شما هم علاقه به جراحی چشم کانادایی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا  تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب برای انجام این جراحی به شمار می روید زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید.

کاربردهای جراحی پلک

روی هم رفته کاربردهای جراحی پلک را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:

. درمان افتادگی پوست یا شل شدگی پوست پلک بالا که سبب به وجود آمدن چین و چروک روی پلک می شود و می تواند انحنای سطحی پلک را با مشکل روبرو کند.

. درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که سبب اختلال در بینایی فرد میشود.

. از بین بردن پف و تورم پلک ها.

. برطرف کردن افتادگی پلک بالا پایین که باعث بیشتر دیده شدن نواحی سفید چشم در زیره قرینه می شود.

. برداشتن پوست اضافه و برطرف کردن چین و چروک های ظریف پلک پایینی

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – جراحی پلک

مزایای عمل جراحی پلک چیست؟

عمل جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی علاوه بر اثرات آن در زیبایی می تواند جنبه درمانی نیز با خود را به دنبال داشته باشد و یک روش محبوب در بین افراد به شمار می رود جراحی پلک با بیحسی به عنوان یکی از روش های انجام بلفاروپلاستی می باشد که دارای مزایای زیادی است که در ادامه بعضی از آنها را برای شما بیان خواهیم کرد:

. عدم استفاده از بیهوشی در طی انجام عمل : وقتی روش بی حسی را در نظر بگیرید دیگر داروی بی حسی دریافت نخواهید کرد و عوارض ناشی از بیهوشی مانند سردرد ، سرگیجه ، تهوع و … را نخواهید داشت همچنین سرعت انجام این جراحی نیز بالاتر خواهد رفت.

. دوره نقاهت کوتاه : در این روش دوره نقاهت آن کوتاه تر از بیهوشی می باشد درست است که فرد در این روش هم مانند روش بیهوشی درد ،  تورم و کبودی بعد از آن را دارد اما دوره بهبودی آن سریع تر است.

. زیبایی ظاهری : هدف اصلی انجام جراحی پلک برطرف کردن افتادگی پلک و پف در زیر چشم ها است که سبب جوان و زیبا شدن آن خواهد شد انجام این عمل اثرات زیادی در زیبایی و شادابی چهره با خود به دنبال خواهد داشت.

. بهبود بینایی : همانطور که بیان کردیم جراحی پلک علاوه بر تاثیرات زیبایی می تواند با خود جنبه درمانی نیز داشته باشد در این روش با جمع کردن پلک و برداشتن چربی و پوست اضافه میدان دید فرد بیشتر خواهد شد و بینایی او بهبود پیدا میکند.

سوالات متداول

معمولاً قبل از انجام جراحی زیبایی دنیایی از سوالات در ذهن افراد در نقش می بندد که پاسخ آن را نمی دانند همین ناآگاهی سبب به وجود آمدن استرس و نگرانی در آنها می‌شود و در ادامه پاسخ به سوالات رایج شما خواهیم پرداخت.

. آیا عمل جراحی پلک درد دارد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد متقاضی برای انجام جراحی پلک می پرسند این است که آیا جراحی پلک درد دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که شما هر کدام از روش ها را برای انتخاب کنید و انجام دهید در طی انجام آن دردی را احساس خواهید کرد در روش های جراحی پلک با بیهوشی شما کاملاً بیهوش خواهید بود و اصلا متوجه انجام عمل نخواهید در روش بی حسی نیز تزریق ماده بی حسی با سوزن در پلک ها می تواند کمی درد با خود به دنبال داشته باشد اما بعد از آن این نواحی کاملاً بی حس میشود و دردی برای شما حس نخواهد شد تنها بعد از انجام عمل ممکن است در نواحی برش خورده احساس درد کنید که می توانید به دستور پزشک از داروهای مسکن برای کاهش ها درد استفاده کنید.

. جراحی پلک بدون بیهوشی چگونه انجام میشود؟

خیلی از افراد که به دلیل داشتن بعضی بیماری‌ها و مشکلات جسمی و ترس از انجام جراحی و بیهوشی نمی‌خواهند عمل جراحی با بیهوشی پلک را انجام دهند همواره این سوال برای آنها مطرح می‌شود که آیا در عمل جراحی پلک از بیحسی استفاده خواهد شد یا نه همان طور که بیان کردیم جراحی پلک به دو روش بیهوشی و بی حسی موضعی صورت می گیرد حالا با توجه به نظر افراد متقاضی و صلاحدید پزشک متخصص افراد می‌توانند یکی از این روش‌ها را انتخاب کند.

روش انجام جراحی پلک با بی حسی دقیقاً مانند روش همراه با بیهوشی می باشد تنها با این تفاوت که در روش بیهوشی شخص با تزریق داروی بیهوشی بیهوش شده و سپس مراحل انجام درمان صورت می گیرد  در بی حسی از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌شود که در این روش پزشک نقاطی را که باید در قسمت پلک بالا و پایین برش ایجاد کند ماده بی حسی تزریق می‌کند سپس داروی بی حسی توسط سوزن در این بعد تزریق می‌شود و سپس بسته به اینکه جراحی روی کدام یک صورت می‌گیرد برش ها در آن زده خواهد شد و پوست و چربی اضافه برداشته می‌شود و در آخر نیز برش های زده شده بخیه می شود.

نتیجه گیری

افتادگی پلک از شایع‌ترین عوارض افزایش سن می باشد با افزایش سن عضلات پلک ضعیف می شود و دچار افتادگی خواهد شد البته باید گفت افتادگی پلک می تواند عوامل دیگری نیز داشته باشد مثلاً زیاد نگاه کردن به کامپیوتر و تلویزیون  ، تلفن همراه ، عوامل ارثی و ژنتیکی ، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید ، جراحی پلک روشی است که برای برطرف کردن افتادگی پلک امروزه مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد جراحی پلک معمولاً به روشی انجام می گیرد که دارای دوره نقاهت طولانی و عوارض است.

از طرفی خیلی از افراد به دلیل مشکلات جسمی و ترس از بیهوشی نمی‌خواهند که جراحی را انجام دهند اما باید گفت که روش های بدون بیهوشی نیز برای انجام این جراحی انجام می گیرد که پزشک با بی حسی موضعی به انجام آن خواهد پرداخت نتایجی مانند همان جراحی پلک با بیهوشی را با خود به دنبال دارد.

روش غیر جراحی پلک روشی است که امروزه مورد استقبال خیلی افراد قرار می‌گیرد و افراد از این روش برای زیبا کردن چشمان خود و پیرامون آن استفاده می کنند اگر شما هم به هر نوع از عمل جراحی بلفاروپلاستی نیاز دارید و می خواهید از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب به شما می روید در این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از نتایج بیشمار آن و ماندگاری آن تا آخر عمر بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://aparat.com/v/FKGux

نماشا

https://www.namasha.com/v/aibERlO9

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir