تزریق ژل خط خنده | بهترین برندها، مزایا، ماندگاری و هزینه

تزریق ژل خط خنده | بهترین برندها، مزایا، ماندگاری و هزینه

تزریق ژل خط خنده | بهترین برندها، مزایا، ماندگاری و هزینه

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های زیبایی که در چند سال اخیر مورد توجه همه افراد قرار گرفته است تزریق ژل می باشد که با هدف از بین بردن چین و چروک ها و پر کردن خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.  علت اصلی ایجاد چین و چروک و خطوط سطح پوست تحلیل رفتن چربی ها در زیر پوست و بخش های مختلف صورت مانند اطراف لب ها و گونه ها،  چانه و پیشانی و… می باشد. با انجام این عمل می توانید مجدداً تناسب زیبایی بین اجزاء صورت خود ایجاد کنید و به ترمیم و باز سازی پوست خود بپردازید.

ژل های تزریقی به انواع مختلف مانند دائمی ، موقتی و نیمه دائمی تقسیم‌بندی می‌ شود که ترکیبات هر کدام از آن‌ ها نسبت به میزان ماندگاری متفاوت خواهد بود. علت دیگر ایجاد خطوط سطحی پوست مراقبت نا درست از پوست می باشد.   یکی از آسیب هایی که به دلیل افزایش سن ،  مراقبت نکردن از پوست،  نور خورشید،  نحوه نا درست خوابیدن  و…که بر سطح پوست مشاهده می شود خطی بلند و عمیق در کنار بینی  تا گوشه لب ها می‌ باشد و باعث جدا سازی گونه ها از لب ها خواهد شد.  این عارضه تاثیرات نا خوشایند ی بر زیبایی و جوانی چهره به دنبال دارد و چهره پیر و افسرده به نظر می رسد.

 در طی این نوشتار ما می خواهیم به چگونگی درمان خط خنده با کمک ژل های تزریقی بپردازیم تا شما در این زمینه اطلاعات کافی حاصل کنید و انتخابی درست و معقول داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

درمان خط خنده با تزریق ژل

خط خنده یا Laugh Line نوعی آسیب پوستی می باشد که با افزایش سن شاهد بروز آن بر چهره خواهید بود . خط خنده باید سریع درمان شود و گرنه شدت آن افزایش یافته و با افزایش عمق آن چهره پیر و سالخورده به نظر می رسد. درمان خط خنده با ژل های تزریقی یکی از بهترین و سریع ترین و آسان ترین روش زیبایی محسوب می شود.‌ شاید شما نیز درباره این فرآیند زیبایی شایعات نا درستی شنیده باشید که معمولاً افرادی که تجربه درستی از آن ندارند در مورد این روش اطلاعات نادرستی انتقال می دهند.  این افراد مطمئناً یک مکان های نا معتبر و یا افراد کم تجربه برای تزریق مراجعه کرده ند و نتوانستند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.‌

بر اساس گفته این افراد با تزریق کردن ژل سبب عدم تقارن در اجزاء صورت خواهد شد و یا بافت ها و لایه های پوست دچار آسیب خواهد شد. یا این که ژل ها پس از تزریق در زیر پوست جمع می‌ شوند و تاثیرات نا خوشایندی به همراه دارد.  افرادی که می خواهند برای هر روش درمانی و زیبایی اقدام کنند باید با متخصصین مربوطه مشورت داشته باشند و یا این که با مطالعه مقالاتی که در سایت های مختلف ارائه شده است اطلاعات لازم را حاصل کنند. متخصصین در جلسات مشاوره با ارائه توضیحات کامل ترس و ابهامات شما را در این زمینه بر طرف خواهند کرد تا شما بتوانید انتخابی درست و معقول داشته باشید.

 ژل هایی که در جهت درمان خط خنده مورد استفاده قرار خواهد گرفت باعث حجم دهی به بخش های تحلیل رفته در کنار  بینی و گوشه لب ها می‌ شود.  همچنین کاربرد های متفاوتی به همراه دارد که می توان برای زیبایی گونه ها،  لب ها ، بینی و حتی اندام های دیگر بدن از قبیل ران،  سینه،  باسن،  اندام تناسلی و… مورد استفاده قرار داد تا بتوان زیبایی و جوانی را مجدد به بدن باز گرداند.

کسانی که با مشکل افتادگی پوست در اطراف لب های خود مواجه شده اند معمولاً چهره پیر و خسته دارند این فرایند زیبایی می تواند زیبایی و شادابی را مجدداً به چهره آن‌ ها باز گرداند.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – تزریق ژل

مراحل درمان خط خنده با تزریق ژل

یکی از اقدامات مهم قبل از انتخاب هر روش درمانی و زیبایی انجام تحقیقات لازم در مورد کلینیک مورد نظر و مهارت و تخصص پزشک خود می باشد. اما با این عمل می‌ توانید ترس و نگرانی های خود را دور کنید و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان داشته باشید.  همچنین با آگاهی کامل از مراقبت های قبل و بعد از آن میزان عوارض را کاهش خواهید داد.  متخصصین در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد انواع ژل ها و کاربرد های آن ها ارائه خواهند داد تا شما بتوانید انتخابی درست داشته باشید .

همچنین شرایط جسمانی شما از قبیل جنس پوست،  نوع بافت های پوست،  شرایط جسمانی شما میزان عمق خط خنده  و ….مورد بررسی قرار می گیرد.  متخصصین پس از تایید شرایط شما ناحیه تزریق را ضد عفونی و بی حس می کنند و ژل مورد نظر به آرامی در این ناحیه تزریق خواهد شد . بر اساس عمق خط خنده مدت زمان جلسه درمان متفاوت خواهد بود که معمولاً ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد . پس از پایان تزریق شما می توانید فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید و نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت نخواهید داشت.

مزایا و کاربرد های تزریق ژل چیست؟

این فرایند زیبایی در یک جلسه کوتاه مدت می تواند شادابی و جوانی را به چهره شما هدیه دهد.  این فرآیند به صورت تزریق و با سرنگ های بسیار ظریفی انجام می شود در نتیجه شاهد هیچ برش و بخیه و زخمی بر سطح پوست خود نخواهید بود.

 با درمان خط خنده با این روش تناسب بین اجزاء صورتتان مجدداً حاصل می شود.

 مدت زمان انجام تزریق کوتاه مدت است و شما بلافاصله می توانید شاهد تاثیرات تزریق باشید.

 نتایج قطعی نیز در طی دو هفته به وضوح قابل مشاهده می باشد.

 پس از انجام این عمل شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان و یا گذراندن دوره نقاهت در منزل نخواهید داشت و فعالیت‌ های روزانه خود را می توانید مجددا از سر بگیرید .

عوارض پس از تزریق و درمان خط خنده بسیار خفیف خواهد بود و در طی چند ساعت هیچ اثری از آن‌ ها باقی نمی ماند .

ترکیبات ژل های تزریقی با بدن انسان سازگاری دارند در نتیجه میزان بروز حساسیت و واکنش های آلرژیک بسیار خفیف خواهد بود و هیچ آسیبی به پوست و بافت های بدن وارد نمی کند.  اگر شما در انتخاب کلینیک و پزشک دقت زیادی داشته باشید می توانید از بهترین برند ها و مارک های ژل های تزریقی بهره مند شوید.  با این عمل میزان حساسیت و عوارض احتمالی بسیار خفیف خواهد بود.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – تزریق ژل

کاربردهای تزریق ژل

  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت مانند اطراف چشم، پیشانی، خط اخم، چانه
  • درمان خط خنده
  • جبران چربی های تحلیل رفته در بخش های مختلف صورت و بدن
  • بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست
  • افزایش حجم لب ها
  • اصلاح فرم بینی بدون نیاز به جراحی
  • جوان سازی و شادابی پوست دست
  • رفع چین و چروک های ایجاد شده بر پوست گردن
  • زاویه سازی صورت
  • رفع شلی و افتادگی پوست
  • لیفت گونه ها
  • افزایش سایز سینه و باسن
  • جوان سازی اندام تناسلی و باز گرداندن کیفیت روابط جنسی

بهترین کاندیدای درمان خط خنده با تزریق ژل چه کسانی هستند؟

همه ما می‌ دانیم که یکی از علت های مهم بروز خط خنده در دو طرف لب ها افزایش سن می باشد که جزء علائم پیری محسوب می شود . امروزه می‌ توان با روش‌ های مختلفی این عارضه و مشکل را بر طرف کرد. متخصصین با پر کردن خطوط با استفاده از ژل های تزریقی سعی می کنند چهره را به روز های جوانی خود مجدداً باز گردانند . همچنین چربی های از دست رفته در این ناحیه جبران شده و پوست حالت قبلی خود را حاصل خواهد کرد.

با تزریق انواع ژل ها می توانید آسیب های پوستی زیادی را درمان کنید و همه فرورفتگی ها و نا همواری های سطح پوست را از بین ببرید. افرادی که می خواهند سریع ترین و بی درد سر ترین روش زیبایی را انتخاب کنند این روش برای آن ها گزینه بسیار مناسبی می باشد.

برخی افراد به ترکیبات ژل های تزریقی حساسیت دارد متخصصین در طی جلسات با بررسی شرایط شما تعیین خواهند کرد که چه کسی کاندیدای مناسبی برای این فرایند می باشد.

متاسفانه امروزه در برخی از مکان های غیر تخصصی افراد کم تجربه بدون داشتن مهارت و تخصص به انجام این عمل می پردازند و برای متقاضیان عوارضی  از قبیل آلرژی،  عدم تقارن چهره ، عفونت شدید ، زخم عمیق و موارد دیگر ایجاد می کنند. پس اگر شما می خواهید به نتایج مطلوبی دست یابید باید این فرآیند زیبایی را در کلینیک های تخصصی انجام دهید تا با عوارض خطرناک پس از آن مواجه نشوید .‌در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران متخصصین شما را با انواع ژل های تزریقی آشنا خواهند کرد.  شما می توانید بر حسب عمق خط خنده خود از ژل های مناسب استفاده کنید. همچنین متخصصین در جلسات مشاوره میزان حساسیت افراد را نسبت به ژل ها ارزیابی می کنند و در صورت بروز حساسیت روش های زیبایی دیگر انجام می شود.

درمان خط خنده با تزریق ژل برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟

 یکی از اصلی‌ ترین موارد ی که باید در مورد این فرایند زیبایی مورد توجه قرار گیرد  وضعیت سلامتی مراجعه کنندگان خواهد بود.  کسانی که از بیماری های از قبیل عفونت های پوستی،  زخم های  گسترده و باز،  بیماری های سیستم ایمنی،  بیماری های قلبی،  دیابت کنترل نشده و موارد دیگر رنج می برند برای انجام این عمل کاندیدای مناسبی نخواهند بود.  برخی افراد در سیستم گردش خون خود با مشکلات زیادی مواجه هستند و در حین تزریق ممکن است  خونریزی شدید برای آن ها ایجاد شود.  این افراد نمی توانند از این فرآیند زیبایی بهره مند شوند.

خانم ها یی که دوران بارداری و شیر دهی را پشت سر می‌ گذارند نمی توانند از این روش بهره ‌مند شوند و تزریق ژل را باید به دوران دیگر بسپارند.  افرادی که نسبت به ژل های تزریقی دچار حساسیت می‌ شوند کاندیدای مناسبی برای این عمل نخواهند بود . معمولا متخصصین برای این افراد تزریق چربی را پیشنهاد خواهند کرد.

عوارض درمان خط خنده با تزریق ژل چیست؟

برخی از افراد با  مراجعه  به کلینیک های نا معتبر و غیر تخصصی  با مشکلات و عوارض شدیدی پس از تزریق مواجه می شوند و اطلاعات نا درستی در مورد این عمل کسب کرده و به دیگران نیز انتقال خواهند داد.  در صورتی که در کلینیک های تخصصی،  متخصصین جلسات مشاوره را در نظر می گیرند تا متقاضیان را با ژل های مرغوب و نتایج این فرایند آشنا کنند. همچنین متخصصین با بررسی وضعیت جسمانی متقاضیان و عمق خط خنده  ژل های مرغوب و مناسب را استفاده خواهند کرد.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی ابهامات و  ترس خود را از بین ببرید و انتخابی درست در این زمینه داشته باشید.‌

در کلینیک‌ های تخصصی این عمل با استفاده از بهترین مارک ها و برند های جهانی انجام می شود و شما فقط پس از تزریق عوارض جانبی مانند التهاب،  سوزش و تورم را تجربه خواهید کرد که پس از چند ساعت اثری از آن مشاهده نخواهید کرد.

 با استفاده از کمپرس سرد سرعت از بین رفتن عوارض به شدت افزایش می یابد.  در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران متخصصین بر اساس عمق خط خنده ، بافت پوست متقاضیان و شرایط جسمانی نوع ژل را انتخاب می کنند تا متقاضیان کمترین عوارض را پس از درمان تجربه کنند و رضایت کافی از نتایج درمان داشته باشند.

 در برخی از مکان های غیر تخصصی افراد سود جو  سعی می‌ کنند این روش را در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ارائه دهند.  این روش جزء روش های  تخصصی و زیبایی محسوب می‌ شود و افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارند و نمی توانند این عمل را به درستی انجام دهند و عوارض خطرناکی مانند :

  • حساسیت شدید
  • زخم‌ های عمیق
  • تورم‌ های طولانی
  • خارش شدید پوست
  • عفونت پوست
  • نا متقارن شدن بخش های مختلف به صورت
  • التهاب
  • کبودی گسترده
  • خونریزی موارد دیگر را به همراه خواهد داشت.

به دلیل وجود ماده بیحسی در ژل های تزریقی متقاضیان در حین تزریق دردی احساس نخواهند کرد . متخصصین برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند بی‌ حسی موضعی نیز مجدداً انجام می‌ شود . برخی افراد پس از تزریق نسبت به ژل ها دچار حساسیت خواهند شد. متخصصین در این شرایط ژل تزریق شده را با استفاده از آنزیم های مخصوص استخراج می کنند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی شهر آرا  تهران از این فرایند زیبایی بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند. در این کلینیک تزریق با ژل های مرغوب و برند های جهانی و استاندارد که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته انجام خواهد شد. در این کلینیک تخصصی تا کنون عوارضی خطرناکی برای متقاضیان رخ نداده است و متخصصین با مهارت و تجربه بالا بهترین نتایج را برای متقاضیان حاصل خواهند کرد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – تزریق ژل

بهترین برند ژل تزریقی برای درمان خط خنده چیست؟

با انتخاب کلینیک معتبر و پزشکان حرفه ای و با تجربه شما می توانید از بهترین و مرغوب ترین برند های ژل های تزریقی برای درمان خط خنده خود استفاده کنید. متخصصین با مهارت و تجربه کافی ابتدا عمق خط خنده و میزان چین و چروک ها را در سطح پوست را مورد بررسی قرار می‌ دهد و بر حسب شرایط سنی،  نوع پوست متقاضیان این فرایند زیبایی را انجام می دهند.  در کلینیک‌ های تخصصی ژل های مرغوب و مورد تایید سازمان غذا و دارو مورد استفاده قرار می گیرد . بهترین و مرغوب ترین نوع ژل ، ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد و می تواند در کنار درمان خط خنده شادابی و جوانی را به پوست هدیه دهد.  این ژل ها پس از تزریق به سرعت به ترمیم و باز سازی پوست خواهند پرداخت و انواع آسیب های پوستی را بر طرف می کند.

 برند های مرغوب و معروف در حوزه پزشکی شامل ژوویدرم،  اسکالپترا،  بلووتر رستلین می باشد که در مدل های مختلفی ارائه شده اند . از هر کدام از ژل ها نمی توان برای بر طرف کردن و درمان خط خنده استفاده کرد متخصصین زیبایی بر اساس شدت عمق خنده ، مدت تاثیر گذاری آن ها و نوع ژل را انتخاب می‌ کنند . هزینه و قیمت ژل ها بر اساس ترکیبات آن ها و مدت ماندگاری با یکدیگر فرق دارند. بهترین نوع ژل های تزریقی از مارک های ژوویدرم می باشد بهترین مدل‌ های برند ژوویدرم Juvederm Ultra Plus XC، Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella می باشد که مدت ماندگاری آن ها متفاوت خواهد بود.

برای درمان خط خنده که عمق بیشتری دارد ژل اولترا پلاس مورد تایید می باشد..

ژل Restylane Lyft در جهت درمان خطوط متوسط و عمیق خنده کاربرد دارد مدت ماندگاری این ژل در حدود یک سال می باشد.

ژل Restylane Defyne ژل مناسب دیگری برای از بین بردن خطوط عمیق خنده می باشد تاثیرگذاری این نیز یکسال است و ظرافت و تاثیرات بی نظیر آن بر پوست مورد توجه متخصصین و متقاضیان می باشد.

ژل Restylane Silk از ژل های بر طرف کننده خطوط سطحی پوست می باشد و برای خطوط ریز مورد استفاده قرار می گیرد.

برند دیگری که برای درمان خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد و ماندگاری نسبتاً بیشتری دارد اسکالپترا می باشد که تاثیرگذاری آن مورد توجه قرار گرفته است. این ژل به تدریج در پوست جذب می شود چهره پس از تزریق حالت طبیعی خود را حفظ می‌ کند . در اکثر کلینیک های زیبایی این ژل مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی بر چهره ایجاد کند.  مدت ماندگاری ژل اسکالپترا دو سال است و نتایج طبیعی و بی نظیر آن را متمایز ساخته و به علت طولانی بودن مدت ماندگاری متقاضیان بیشتر به این ژل گرایش دارند و به تدریج می توانید شاهد تاثیرات طبیعی آن بر پوست باشید.

ژل بلووتر بالانس ژل دیگری است که در جهت درمان خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد و البته مدت ماندگاری آن در حدود ۶ ماه می باشد. و می تواند خط عمیق و متوسطه خنده را درمان کند.  یکی از معایب این نوع ژل ماندگاری کوتاه مدت آن می باشد.  در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران درمان خط خنده با بهترین روش های درمانی انجام می‌ شود.  در این کلینیک متخصصین با استفاده از بهترین برند ها و مارک های جهانی نتایج بی نظیری را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد تا شما بتوانید با تجربه حداقل عوارض صورتی زیبا و جوان داشته باشید.

هزینه درمان خط خنده با تزریق ژل چقدر است؟

برای درمان خط خنده می‌ توان از برند ها و مارک های مختلفی استفاده کرد که ترکیبات و مدت ماندگاری هر یک از آن ها متفاوت خواهد بود. عوامل مختلفی مانند عمق خط خنده،  میزان چین و چروک های ایجاد شده،  بر سطح پوست،  برند و مارک ژل که انتخاب می شود،  میزان مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک باعث می شود که نتوان هزینه قطعی برای این روش درمانی و زیبایی اعلام کرد.

افرادی ک خط خنده عمیقی دارند باید ژل بیشتری در این ناحیه تزریق کنند و مدت زمان جلسه تزریق نیز افزایش می یابد.  در نتیجه هزینه آن ها بیشتر است.‌ متخصصین نوع ژل را بر اساس بافت پوست و عمق خط خنده و شرایط جسمانی متقاضیان انتخاب خواهند کرد.  برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران با مشاوران و کارشناسان با تجربه تماس حاصل فرمایید.  کارشناسان در طی جلسات اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

مراقبت های قبل از درمان خط خنده با تزریق ژل

  • با شرکت در جلسات مشاوره می توانید اطلاعات کافی در مورد برند ها و مارک های ژل و نتایج آن حاصل کنید.  همچنین می توانید انتظارات و اهداف خود را با پزشک در میان بگذارید متخصصین در این جلسات از بیماری ها ی شما  و داروهایی که شما مصرف می کنید مطلع خواهند شد .
  • شما باید پزشک را در جریان حساسیت ها خود نسبت به دارو ها و مواد بی حسی مطلع کنید.
  •  یک هفته قبل از تزریق متخصصین پیشنهاد می کنند که مصرف انواع ویتامین ها ، مکمل ها، دارو های ضد التهابی،  دارو های رقیق کننده خون،  دارو های گیاهی ، زعفران روغن ماهی و موارد دیگر را که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند را مصرف نکنید .‌زیرا میزان عوارض پس از تزریق را افزایش می دهد و احتمال خونریزی در هنگام تزریق نیز وجود دارد .
  • مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز سبب شدت  یافتن عوارض پس از تزریق خواهد شد و دوره نقاهت را طولانی خواهد کرد .
  • قبل از حضور در جلسه تزریق باید پوست خود را به خوبی شستشو دهید و آرایش نداشته باشید.
  •  چند روز قبل از تزریق از انجام اپیلاسیون ، لایه برداری و وکس کردن پوست خودداری کنید .
  • ‌بهتر است قبل از آغاز جلسه تزریق مایعات زیاد مصرف کنید تا پوست خود را هیدراته کنید و اثرات درمان را افزایش دهید .

مراقبت های پس از درمان خط خنده با تزریق ژل

  •  پس از تزریق از گرم کردن،  لمس کردن ، فشار دادن و خاراندن محل تزریق بپرهیزید.
  •  هنگام خوابیدن یا استراحت کردن زیر سر خود را کمی بلند تر نگه دارید تا عوارضی مانند کبودی و تورم را کاهش دهید.
  •  با قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه تزریق میزان التهاب،  قرمزی و سوزش پوست کاهش می یابد .
  • اگر پزشک برای شما دارو تجویز کرد سر وقت مصرف کنید.
  •  تا ۲۴ ساعت پیشنهاد می شود که از آرایش کردن خودداری کنید زیرا باعث حرکت ژل و یا تحریکات پوستی خواهد شد.
  •  تا ۲۴ ساعت از شستشوی پوست خود خودداری کنید.
  • تا یک هفته پس از تزریق از رفتن به سونا ، استخر ، جکوزی بپرهیزید.
  •  تا یک هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از ضد آفتاب استفاده کنید.
  •   تا یک هفته انجام فعالیت‌ های بدنی که باعث تعرق شما می شود را کنار بگذارید در صورت بروز عوارض شدید و طولانی مدت شدن آن ها پزشک را در جریان قرار دهید.

 اثرات و نتایج

 یکی از مشکلاتی که به تدریج بر چهره ایجاد  و مشاهده می‌ شود خط خنده است که می تواند چهره را پیر و سالخورده نمایان کند. متخصصین در جهت درمان به مواردی از قبیل عمق خط خنده،  نوع پوست و شرایط سنی متقاضیان توجه می‌ کنند. هر یک از ژل های تزریقی بر اساس ترکیبات و مدت ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند.  البته سوخت و ساز بدن نیز یکی از دلایل دوام و تاثیرگذاری ژل ها خواهد بود. ژل های تزریقی از ۶ ماه تا ۲ سال ماندگار خواهند بود که به انتخاب ژل بستگی دارد.

  ژل های تزریقی معمولاً با بدن انسان ها سازگاری خواهند داشت و پس از تزریق به تدریج در پوست تجزیه و جذب می شود .شما می توانید برای افزایش دوره ماندگاری و نتایج بهتر این عمل را مجدداً تکرار کنید. پس از تزریق فیلر های پوستی در جلسه درمان تاثیرات آن قابل مشاهده است اما برای مشاهده نتایج قطعی باید دو هفته صبر کنید در این مدت ژل با بافت پوست یکی شده و شما شاهد نتایج طبیعی و خواهد بود.

دوره نقاهت پس از درمان خط خنده با تزریق ژل چقدر است؟

 همه فیلر های تزریقی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود بر سطح پوست شاهد هیچ برش و بخیه و خونریزی نخواهید بود و ژل ها با استفاده از سرنگ های مخصوص در زیر پوست تزریق می شود . شما پس از ترک کلینیک می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت نخواهید داشت. متخصصین پیشنهاد می کنند تا سه روز انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی را کنار بگذارید. گرم کردن،  لمس کردن و ماساژ دادن پوست باعث تاثیرات نا خوشایند بر پوست خواهد شد. با بروز حساسیت و واکنش های آلرژیک باید حتماً به پزشک خود مراجعه کنید .

متخصصین در این شرایط با استفاده از آنزیم هیالورونید از ژل تزریقی شده را استخراج می‌ کنند تا مشکلات پوستی شما بر طرف شود. همچنین اگر مدت زمان عوارض بیشتر از دو هفته طول کشید باید پزشک را در جریان قرار دهید تا راهکار های درمانی موثر برای شما به کار گرفته شود.

 تعداد جلسات درمان خط خنده با تزریق ژل چقدر است؟

انتخاب کلینیک معتبر و متخصص با تجربه و حرفه‌‌ ای جزء مراحل اقدامی و اصلی این فرآیند زیبایی می باشد. شما با حضور در جلسات مشاوره می توانید به اطلاعات زیادی در این زمینه دست یابید و همچنین متخصصین در این جلسات همه شرایط جسمانی شما مانند نوع پوست،  عمق خط خنده میزان حساسیت و شرایط سنی را مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهند داد. نوع ژل نیز بر اساس این موارد انتخاب خواهد شد .

یکی از ترکیبات ژل های تزریقی مواد بی حسی است. برخی افراد نسبت به این ترکیبات دچار حساسیت می‌ شوند و باید قبل از تزریق پزشک را از این موضوع مطلع کنند. تزریق ژل در طی یک جلسه و به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود. دوره ماندگاری هر یک از ژل ها متفاوت خواهد بود شما در صورت رضایت از انجام این عمل می توانید مجدداً این عمل را تکرار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

هایفو تراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

نتیجه گیری

خط خنده یکی از  رایج پوستی است که عوامل مختلفی باعث ایجاد آن بر اطراف دهان خواهد شد. این عارضه به صورت خطی عمیق و طولانی در دو طرفه بینی تا کنار لب مشاهده می شود .‌همچنین تاثیرات نا خوشایند ی بر حالت لب ها ، چهره، گونه ها و تناسب چهره ایجاد خواهد کرد . با مشاهده این عارضه باید روند درمان را آغاز کرد در غیر این صورت با عمیق تر شدن خط خنده مشکلات بیشتری ایجاد می‌ شود و نیاز به ژل تزریقی بیشتری خواهد بود .

برای انجام این عمل باید به کلینیک های تخصصی و پزشکان با تجربه مراجعه کنید.  امروزه در برخی از سالن های آرایشی افراد غیر متخصص بدون آگاهی  و عدم شناخت کافی از این عمل را برای متقاضیان انجام می دهند و آن ها را با آسیب های شدید پوستی،  زخم های عمیق و خونریزی، نا متقارن شدن صورت دچار خواهند کرد.‌ در این مکان ها ژل های مرغوب و با کیفیت استفاده نمی شود و برای متقاضیان با حساسیت شدید همراه می باشد. در کلینیک های زیبایی بهترین برند ها که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته استفاده می شود بنابراین  زیبا جویان عزیز نتایجی بی نظیر  را با کمترین عوارض حاصل خواهند کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

 سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahrara.ir/libr

لینک آپارات: https://aparat.com/v/58tfN

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/dVw8jDQK

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahrara

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/31quYBEyzSI

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir