بوتاکس اندام خصوصی

بوتاکس اندام خصوصی

بوتاکس اندام خصوصی

احتمالاً در بین اصطلاحات رایج در دنیای روش های زیبایی، اسم تکنیک تزریق بوتاکس را به وفور شنیده باشید. تزریق بوتاکس در بین روش های زیبایی، جایگاه ویژه‌ ای داشته و توانمندی‌ های خارق العاده‌ ای در از بین بردن چین و چروک‌ های پوست و بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست را دارد. اما در بین کاربرد‌ و مزیت های عمیق فرآیند تزریق بوتاکس، موارد درمانی در علم پزشکی و بهداشتی نیز به چشم می‌خورد که تزریق بوتاکس را به یک روش منحصر به فرد تبدیل کرده است. تزریق بوتاکس اندام خصوصی یکی از مواردی است که امروزه در درمان بسیاری از موارد پزشکی و بهداشتی مربوط به خانم ها، رواج یافته است و با موفقیت و تأثیر گذاری و نتایج بالایی در حال انجام است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

بوتاکس اندام خصوصی چیست؟

امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پیشرفت‌ های به دست آمده در علوم دارویی و پزشکی، شیوه تزریق بوتاکس را یکی از ایمن‌ ترین و نتیجه‌ بخش‌ ترین شیوه درمانی می‌داند و این مسئله حتی در خصوص تزریق آن به نواحی حساس نظیر واژن هم صدق می‌کند. در واقع تحقیقات نشان داده است تزریق بوتاکس اندام خصوصی بسیاری از مشکلات مانند واژینیسموس که هیجان رابطه جنسی را از بانوان گرفته و در زندگی‌شان  اختلال ایجاد می‌کند را برطرف می‌نماید. گاها حتی یک جلسه تزریق بوتاکس کافی است تا این مشکل رفع شود!

از طرفی تا چندین سال قبل تنها راه درمان این موضوع، استفاده از دارو و یا حتی عمل‌ های جراحی بود. اما علم پزشکی، دیگر اجازه دست به چاقو شدن برای درمان هر مشکلی را به پزشکان و متخصصان نمی‌دهد.

این تزریق بوتاکس هم در شرایط هوشیاری کامل و با کمک سوزن‌ های بسیار کوچک انجام می‌گیرد و بطور معمول مقدار کمی تزریق آن کافی است تا بانوان را به خواسته‌شان برساند.

اگر شما هم علاقه به این روش های درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

آیا می توان از بوتاکس برای واژن استفاده کرد؟

امروزه با پیشرفت‌ های بسیار چشمگیر در حیطه علوم دارویی و پزشکی، فرآیند تزریق بوتاکس به اندام خصوصی با کاربرد‌ ها و فواید بسیار گسترده و جدید و نوین در حال انجام است. شاید در گذشته‌ های نه چندان دور، تزریق بوتاکس فقط در بین طرفداران و مراجعه کنندگان انجام متد‌ های زیبایی، تکنیکی نام آشنا بود اما در حال حاضر با شناخت کاربرد‌ های بسیار وسیع درمانی بوتاکس، این پروسه با کاربرد‌ های متعدد برای اهداف پزشکی، درمانی و بهداشتی در حال رواج در حیطه پزشکی است. بوتاکس اندام خصوصی اقدامی است که با احتمال موفقیت بالا در از بین بردن مشکلات مختلفی همچون واژینیسموس مؤثر است.

به طور کلی تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان خانم ها در برخورد با مشکلات مختلفی مانند واژینیموس و یا انقباضات آسیب‌ رسان در خانم ها، فرآیند تزریق بوتاکس را به عنوان راه‌ حلی قطعی، موقتی و تأثیرگذار به بانوان پیشنهاد می‌کنند. واژینیموس که می‌تواند شور و هیجان رابطه جنسی را در طول زندگی بسیاری از اشخاص به طور کامل مختل کند، گا‌هاً حتی با ۱ جلسه درمان بوتاکس اندام خصوصی قابل رفع خواهد بود. تا چند سال پیش تنها راه‌ حل هایی که پزشکان به طور سنتی برای درمان واژینیسموس در نظر می‌گرفتند دارو درمانی و یا عمل جراحی بود اما هم اکنون تزریق بوتاکس اندام خصوصی را نیز در کنار گزینه‌ های درمانی دیگر به خانم‌ ها پیشنهاد می‌کنند.

مراحل بوتاکس اندام خصوصی

برای از بین بردن مشکلات ناشی از نقص عملکرد واژن، بوتاکس به هر ۳ عضله دستگاه تناسلی تزریق خواهد شد چرا که با توجه به مشخص نبودن دقیق نقش دقیق هر یک از عضلات واژینال، بهتر است بوتاکس به همگی آن‌ ها تزریق شود. مراحل تزریق بوتاکس برای درمان مشکلات واژن به صورت زیر است:

☆تزریق بوتاکس اندام خصوصی معمولاً در مطب پزشک انجام می‌شود و طی آن پزشک از یک سوزن نازک و کوچک برای تزریق دوز کمی از سم بوتولینوم به پوست یا عضلات مورد نظر که اسپاسم بسیار قوی دارند استفاده می‌کند (میزان حجم تزریق به عوامل متفاوتی از جمله وسعت نواحی تحت درمان بستگی دارد).

☆در بیشتر موارد پیش از شروع این پروسه، معاینه‌ ای توسط پزشک متخصص انجام می‌شود و عضلاتی که اسپاسم و انقباض بسیار قوی‌ تری دارند، بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

☆پزشک متخصص با استفاده از بی‌حسی موضعی، بدن زن را به منظور احساس نکردن درد، بی‌حس می‌کند.

☆تزریق بوتاکس اندام خصوصی واژن باید در امتداد دیواره‌ های جانبی واژن صورت گیرد. در صورت انتخاب ناحیه و مکان اشتباه تزریق، ممکن است آسیب‌ ها و عوارض و خطرات جانبی این فرآیند مشاهده شوند.

نکته قابل توجه در تزریق بوتاکس اندام خصوصی، تقسیم حجم کل بوتاکسی ‎است که باید به عضلات متفاوت واژن تزریق شود. هر بار تزریق بوتاکس به واژن بسته به هدف و شدت اسپاسم عضلانی، بین پنج الی سی دقیقه زمان میبرد. تزریق بوتاکس به واژن، از جمله اقداماتی است که به تجربه و تخصص خاصی نیازمند است چرا که هر گونه اشتباه در انجام تکنیک‌ های تزریق بوتاکس به واژن موجب بروز عارضه و آسیب‌ های ثانویه خواهد شد.

مزایای تزریق بوتاکس اندام خصوصی

استفاده از بوتاکس در واژن می‌تواند علل بسیار زیادی داشته باشد. از جمله این دلایل عبارت اند از:

☆حجیم و سفت کردن واژن : تزریق بوتاکس و البته سایر پرکننده‌ های پوستی اغلب به عنوان شیوه ای برای حجیم و سفت کردن یک بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیوه نه تنها زیبایی را افزایش می‌بخشد، بلکه به افزایش میل جنسی افراد نیز کمک می‌کند. در واقع با افزایش جریان خون در قسمت واژن، حس تازگی و شادابی به او منتقل شده و احساسات جدیدی در او به قلیان می‌افتد.

☆بهبود حال روحی : بعد از تزریق بوتاکس اندام خصوصی واژن به وضوح نه تنها تغییرات جسمی بلکه می‌توان شاهد تغییرات روحی نیز در خانم ها بود. بانوان احساس بهتری نسبت به وضعیت خوب خود پیدا می‌کنند. از یاد نبرید که ناحیه واژن رابطه مستقیمی با حالت‌ های روحی یک خانم داشته و سلامت آن حس جوانی بی نظیری را در او به وجود می‌آورد.

☆درمان بی اختیاری ادرار : از دیگر موارد پزشکی که خانم ها را به سمت تزریق بوتاکس به واژن سوق می‌دهد، از بین رفتن مشکل بی اختیاری ادرار است. در واقع هیچ اهمیتی ندارد که شما چند سال دارید، این عارضه می‌تواند در هر سن و سالی گریبان‌ گیر بانوان و آقایان شود و علل متفاوتی در بروز آن دخیل است. حالا علم این موضوع را از طریق تزریق بوتاکس حل کرده و از آن به عنوان یک راه حل کار آمد یاد می‌کند.

☆جوانسازی واژن : به مرور زمان و با بالا رفتن سن، حتی زایمان و ابتدای یائسگی، بافت اندام خصوصی قوام و استحکام اولیه خود را از دست می‌دهد. همین موضوع خود عاملی‌ است تا زنان به سراغ تزریق بوتاکس برای جوانسازی واژن بروند.

☆درمان درد های لگنی : یکی از شایع‌ ترین عارضه های موجود در زنان، درد های لگنی می‌باشد. تزریق بوتاکس به نواحی واژن می‌تواند در تقویت عضلات لگن و از بین بردن این مشکل بسیار نتیجه بخش باشد.

☆بهبود روابط زناشویی : با تزریق بوتاکس واژینال احساس لذت و شادابی بیشتری حین رابطه جنسی در خانم ها به وجود می‌آید و حتی روش زندگی آنها دستخوش تغییر شده و بهبود پیدا می‌کند.

☆افزایش انعطاف پذیری : با تزریق بوتاکس قدرت انعطاف پذیری عضلات در نواحی اندام خصوصی واژن افزایش پیدا می‌کند و خانم ها کمتر با مشکلاتی مانند اسپاسم و درد در زمان مراقبت مواجه خواهند شد.

☆کاهش اختلاف کف لگن : اغلب خانم ها در شرایط ترس و اضطراب، پیام مناسبی را از مغز دریافت نمی‌کنند. همین موضوع به مرور درد ها و اسپاسم‌ هایی را در نواحی لگن به وجود می‌آورد که تزریق بوتاکس می‌تواند آن را کاهش دهد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق بوتاکس اندام خصوصی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا به صورت تضمینی بهره مند شوید، همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض ناشی از تزریق بوتاکس اندام خصوصی

تکنیک تزریق بوتاکس اندام خصوصی در صورتی که توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود و کیفیت و توجه در انجام تکنیک‌ ها رعایت گردد، شیوه ای بسیار امن و بدون عوارض خواهد بود. اما در صورتی که موارد ذکر شده در انجام تزریق بوتاکس رعایت نشوند، احتمال بروز خطرات و عوارض آسیب‌ هایی بعد از تزریق بوتاکس وجود خواهد داشت که در ادامه به برخی از آن‌ ها اشاره می‌شود:

پزشکان و متخصصان بسیاری راجع به تزریق بوتاکس به واژن بررسی‌ های گسترده‌ ای را انجام داده‌ اند و عوارضی همچون گرفتگی اندام خصوصی در طول یک رابطه جنسی را مطرح نموده‌ اند. با اینکه کاربرد اصلی تزریق بوتاکس به واژن، از بین بردن گرفتگی‌ های حین رابطه جنسی است (واژینیسموس) اما تزریق بوتاکس به واژن اگر به صورت اشتباه و در شرایط غیر استاندارد انجام گیرد سبب تشدید همین مشکل می‌شود.

درد و گرفتگی زمان ادرار کردن و آسیب به روده بزرگ، از جمله دیگر عوارض هایی است که در اثر تزریق نادرست بوتاکس اندام خصوصی ایجاد می‌شود. اگر این تزریق در نواحی نزدیک مجاری مثانه و یا مقعد انجام پذیرد امکان دارد بی اختیاری ادرار و یا درد‌ های لگنی را به همراه داشته باشد.

به طور کلی آسیب‌ و ضرر های ذکر شده جدی نیستند و فقط در حالتی رخ می‌دهند که به مراکز غیر معتبر و یا پزشکان آموزش ندیده و کم تجربه مراجعه نمایید. این عوارض در اغلب اشخاص با درمان‌ های دارویی کوتاه مدت و یا سایر روش‌ های درمانی ساده قابل رفع خواهند بود.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس اندام خصوصی

برای نتیجه بخش‌ بودن عمل تزریق بوتاکس به واژن لازم است تا موارد مورد نیاز یا شرایط حال حاضرتان را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید تا اگر نیاز است مراقبت خاصی را انجام دهید؛ در جریان قرار بگیرید. برخی از این اختلالات یا بیماری‌ ها عبارت اند از:

☆انواع سرطان؛

MSبیماری

☆واژینیسموس و…؛

البته خود شخص نیز لازم است تا عادات مخربی را چون اعمال دخانیات و یا مشروبات الکلی را ترک و کاهش دهند و بسیاری از اصول بهداشتی چون از بین بردن کامل مو های زائد واژن رعایت نمایند.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس اندام خصوصی

  • تزریق بوتاکس به واژن مانند سایر عمل‌ ها نیازمند مراقبت‌ های ویژه‌‌ ای برای حفظ نتیجه و ماندگاری ایجاد شده می‌باشد. پس توصیه‌ های پزشک متخصص را پس از انجام تزریق بسیار جدی بگیرید و از کنار آن‌ ها به راحتی گذر نکنید.
  • تا ۱۵ روز پس از گذشت انجام بوتاکس واژن به هیچ‌ عنوان با یکدیگر رابطه جنسی نداشته باشید.
  • پس از تزریق بوتاکس؛ مو های زائد اندام تناسلی را تنها به واسطه لیزر رفع نمایید.
  • از بلند کردن اجسام سنگین وزن یا تمرینات ورزشی که به نواحی واژنتان فشار وارد می‌کند، پرهیز نمایید. ایجاد هرگونه فشار به این نواحی می‌تواند نتیجه و ماندگاری را در مسیر منفی قرار دهد.
  • پس از تزریق بوتاکس پزشک متخصص مربوطه دارو هایی را به جهت ممانعت از لخته شدن خون برای افراد تجویز خواهند کرد؛ وابسته به هیچ علتی در مصرف به موقع آن‌ ها سهلنگاری به خرج ندهید.

آیا تزریق بوتاکس واژن دائمی است ؟

تزریق بوتاکس به نواحی متفاوتی از عضله bulbospongiosus انجام می‌شود. این عضله‌ ای است که در بخش‌ ورودی واژن قرار دارد. ماندگاری و نتایج تزریق بوتاکس بین دو تا چهار ماه طول می‌کشد. بوتاکس آرامش اولیه و کم شدن درد در زمان رابطه را فراهم می‌کند و به بدن اجازه می‌دهد بدون احساس تنش، وارد رابطه جنسی شود.

در واقع بوتاکس نام تجاری یک سم به اسم بوتولینیوم می‌باشد که برای فلج کردن موقت و گذرا عضلات بدن مانند واژن، چین و چروک صورت، پیشانی و کنار چشم استفاده می‌شود. همچنین این روش در درمان برخی بیماری‌ ها نیز نقش دارد. درمان بوتاکس معمولاً به تنهایی انجام و غالباً با روان درمانی و استفاده از گشاد کننده‌ ها ترکیب می‌شود. همانطور که گفتیم نتایج تزریق بوتاکس بین ۲ تا ۴ ماه طول می‌کشد. با این حال، اثرات درمان ممکن است طولانی تر از این باشد. تجربه نشان داده است که زنان برای خلاص شدن از تنش، درد و استرس وحشتناک واژن، به طور متوسط به ۲ تکرار تزریق بوتاکس نیاز دارند. بسیار کم پیش می‌آید که نیاز به درمان به طور دائم (هر ۶ ماه یکبار) تکرار شود.

بوتاکس اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران – بوتاکس اندام خصوصی

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس اندام خصوصی

یکی از سوال‌ های اصلی که در رابطه با تزریق بوتاکس اندام خصوصی مطرح می‌شود این است که چه کسی می‌تواند این معالجه را انجام دهد؟ بوتاکس می‌تواند برای درمان تعدادی از مشکلات دردناک واژن مورد استفاده قرار گیرد که دو مورد اصلی مربوط به واژینیسموس و اختلال عملکرد لگن (PFD) است. واژینیسموس حالت غیر طبیعی و گرفتگی عضلات واژن است. این امر به ویژه با مقاربت جنسی تشدید می‌شود و باعث می‌شود که دخول دردناک و گاه غیر ممکن باشد. البته خودداری از رابطه جنسی راه‌ حل‌ ایده‌آلی نیست. از هر ۱۰۰۰ زن حدود دو نفر از واژینیزوس رنج می‌برند. شرایطی که باعث تنگی شدید واژن می‌شود و منجر به ناراحتی، احساس سوزش، درد حاد در هنگام رابطه جنسی، استفاده از تامپون و حتی حرکات می‌شود و در بعضی موارد ناتوانی کامل در انجام مقاربت را به دنبال خواهد داشت. حتی شایع‌ تر این است که از هر ۹ زن یک زن مبتلا به PFD است.

اگر شما هم علاقه به این روش های درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

آیا بوتاکس را در هر نقطه ای می توان تزریق کرد ؟

شاید برای شما نیز تصورش سخت باشد که می توان در واژن تزریق بوتاکس انجام داد! اما این روش راه حلی مناسب برای کسانی است که قصد جوان سازی، احیا و ترمیم واژن خود را دارند، خواهد بود. همچنین زنانی که در هنگام مقاربت با شریک زندگیشان به دلیل منقبض شدن زیاد ماهیچه های لگن احساس درد این ناحیه را دارند، توصیه خواهد شد.

میزان استاندار تزریق بوتاکس به واژن چند روز است؟

عموما دوز بوتاکس تزریق شده در همه کیس ها در یک قالب استاندارد وجود دارد. این دوز در رده متوسط حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ واحد می‌‌باشد. اما مطمئنا اگر مشکلات فرد عمیق‌ تر باشد نیاز است تا میزان دوز را به جهت دریافت نتیجه ‌گیری کامل، افزایش یابد. طی آمار ارائه شده در بسیاری از افراد نیز دوز مصرفی پایین‌ تر حد متوسط با اثربخشی بالایی همراه بوده است. تعیین دوز مناسب و هماهنگ با نوع هدف تنها وابسته به میزان تخصص و تبحر پزشک می‌باشد.

تزریق بوتاکس به واژن با چه هدفی انجام می‌شود؟

همانطور که بیان داشتیم تزریق بوتاکس به واژن علاوه بر بعد زیبایی در حیطه پزشکی و درمانی توانست به عنوان یک راه درمانی موثر در جایگاه ویژه‌ ای قرار گیرد. این اهداف درمانی عبارتند از :

☆درمان واژینیسموس

واژینیسموس از شایع ترین مشکلاتی محسوب می‌گردد که امروز بانوان در حال دست‌ و پنجه نرم کردن با آن هستند. در طی این مشکل بقدری رابطه جنسی برای خانم به دلیل دشواری یا عدم دخول ایجاد می‌گردد که مدام در حال فرار از رابطه و در نتیجه ایجاد حس سردی از سوی همسر می‌گردد. در ایجاد چنین شرایطی خانم کاملا بی تقصیر است و بدون اراده او ماهیچه‌ های ناحیه واژن در زمان دخول منقبض می‌شود. همانطور که می‌دانید با تزریق سم بوتاکس به هر ناحیه‌ ای؛ ماهیچه‌ های آن قسمت به صورت موقتی و در بعد زمانی ۳ تا ۶ ماهه فلج می‌شوند. در تزریق بوتاکس به واژن و فلج شدن ماهیچه‌ ها با طور موقت اما قطعی دیگر خبری از عدم سهولت دخول آلت و درد‌ های رنجور نخواهد بود.

☆درمان بی اختیاری ادراری

بی اختیاری در ادرار مشکل شایع دیگری است که افراد متعددی را با هر جنسیتی و وابسته به هر دلیلی درگیر خواهد کرد. خوشبختانه تزریق بوتاکس به واژن یکی از راهکار های موثر و بدون کوچکترین عارضه‌ ای است که به جهت پایان دادن به این وضعیت از طرف متخصصان یعنی حوزه توصیه می‌گردد.

☆درمان درد های لگنی

مطمئنا همه ما در اطرافمان یا آشنایانمان با خانم‌ هایی در ارتباط بوده‌ ایم که از درد مکرر لگن رنج می‌برند. و از هیچ راه درمانی نتیجه موثری را دریافت ننموده‌ اند. اینجاست که تزریق بوتاکس به عنوان بهترین راهکار در پیش روی ایشان قرار خواهد گرفت.

میزان ماندگاری تزریق بوتاکس در اندام خصوصی

استفاده از بوتاکس چه در موارد زیبایی مانند از بین بردن چین و چروک و چه برای مصارف درمانی، ماندگاری دائمی نخواهد داشت و برای بهره مندی از نتایج حاصل از درمان در طولانی مدت، باید تزریق مجدد صورت گیرد.

همچنین اگر فردی از درمان خود راضی نبوده و انتظارات خود را از درمان دریافت نکرد، می تواند تزریقات مجدد را انجام نداده تا نتایج حاصل از درمان از بین رفته و به شرایط قبلی خود بازگردد.

معمولا تزریق بوتاکس در واژن، 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد. بیمار می تواند برای تزریق مجدد بوتاکس دوباره به کلینیک پوست و مو مراجعه کند. پس از از بین رفتن کامل درد، فرد می تواند رابطه جنسی عاری از درد را تجربه کرده و از برقراری رابطه لذت ببرد.

اثرات و نتایج تزریق بوتاکس به اندام خصوصی

برای بسیاری از افرادی که از مشکل واژینیسم رنج می برند، تزریق بوتاکس راه حل مفیدی برای رفع درد آنان می باشد. پزشک متخصص برای درمان از چند تزریق بوتاکس استفاده می نماید. بوتاکس به نواحی مختلفی از عضله bulbospongiosus تزریق می شود. این عضله به اطراف ورودی دیواره واژن پیچیده و موجب ایجاد درد می شود.

آثار و نتایج حاصل از درمان بلافاصله پس از تزریق قابل لمس نخواهند بود اما به محض اینکه بوتاکس به دیواره های واژن تزریق می شود، تقریبا یک هفته طول می کشد تا اثرات تزریق بوتاکس در واژن نشان داده شود.

طی این یک هفته به مرور درد ناحیه واژن از بین رفته و مراجعه کننده تاثیرات درمان را متوجه خواهد شد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش های جراحی و غیر جراحی را انجام دهید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

تعداد جلسات لازم برای تزریق بوتاکس در اندام خصوصی

در بیشتر موارد، یک جلسه تزریق بوتاکس برای درمان انقباضات دردناک مهبل کافی است. البته بعد از اتمام مدت ماندگاری 4 الی 6 ماهه بوتاکس، می توان نسبت به تزریق مجدد آن اقدام کرد.

دلیل اینکه از بوتاکس برای از بین بردن درد واژینیسم استفاده می شود، خاصیت این ماده در جلوگیری از انقباض عضلات حتی عضلات واژن می باشد؛ اما لازم به ذکر است که شدت این درد در هر فرد متفاوت با دیگری است.

با توجه به شدت درد مراجعه کننده و تعداد عضلات درگیر، دوز بوتاکس تزریقی متفاوت می باشد در نتیجه در عضلات بزرگتر به تزریق بوتاکس با دوز بالا تر نیاز خواهد بود.

چرا برای کاهش درد های واژینال در حین رابطه، باید از بوتاکس استفاده کرد؟

اگرچه بسیاری از افراد از ” تزریق بوتاکس صورت ” برای کاهش چین و چروک و خطوط صورت استفاده می کنند ولی تزریق بوتاکس می تواند در ریلکس کردن ماهیچه لگنی و کاهش و یا توقف انقباضات دردناک ماهیچه های واژن هم بسیار مفید و موثر باشد.

با توجه به شدت انقباضات مهبلی در بیمار، تعداد ماهیچه های واژنی که تحت تاثیر این انقباضات قرار می گیرند و همچنین سایز ماهیچه هدف، میزان دوز بوتاکسی که باید تزریق شود به خوبی مشخص می شود و در ماهیچه های بزرگتر، دوز های بالا تری از بوتاکس تزریق می شود.

آیا تزریق بوتاکس در اندام خصوصی درد دارد؟

تزریق بوتاکس با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار در طول تزریق، هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. تزریق بوتاکس با سوزن های بسیار کوچکی انجام می شود و بیمار نباید هیچ نگرانی بابت آن داشته باشد.

تزریق بوتاکس همانند درد تزریقاتی است که به طور معمول انجام می گیرند به همین علت درد ناشی از تزریق بوتاکس در واژن غیرقابل تحمل نبوده و اعمال بی حسی موضعی نیز از هرگونه درد احتمالی می کاهد.

تزریق بوتاکس در اندام خصوصی چقدر طول می کشد ؟

تزریق بوتاکس در واژن حدودا 10 دقیقه الی یک ربع طول می کشد. این تزریقات تنها با استفاده از بوتاکس نبوده و همراه با بوتاکس از گشاد کننده های واژن نیز استفاده می شود یعنی این ماده در ترکیب با یکدیگر به رفع درد مراجعه کننده کمک می کنند.

دوره نقاهت تزریق بوتاکس به اندام خصوصی

ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس بسیار سریع است. بیمار بعد از تزریق ، نیازی به استراحت مطلق ندارد و هیچگونه محدودیتی هم در انجام فعالیت های روتین برای بیمار ایجاد نمی شود.

از آنجائیکه این درمان تحت بی حسی موضعی انجام شده و تزریقی می باشد، بنابراین خطرات و عوارض ناشی از بیهوشی عمومی را نداشته و نیازی به مراقبت های ویژه پس از اتمام درمان وجود نخواهد داشت. همچنین این درمان به گونه ای است که مراجعه کننده پس از اتمام کار پزشک از کلینیک خارج شده و نیازی به بستری نخواهد بود.

آیا تزریق بوتاکس در اندام خصوصی کار خطرناکی است؟

همانطور که می دانید، از بوتاکس استفاده های زیادی می شود؛ از رفع چروک گرفته تا درمان میگرن. استفاده از بوتاکس برای بهبود وضعیت بیمار از نظر سلامت جسمانی کار بسیار معقولانه ای است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد.

مثلا تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم، اگر توسط پزشکی با تجربه و در کلینیکی با سابقه انجام بشود، می تواند مشکلات زیادی را در زندگی مشترک خانم ها حل کند.

معمولا تزریق بوتاکس در دوز های بالا می تواند مشکلات و عوارضی را برای بیمار ایجاد کند ولی پزشکی که با تجربه و کار بلد باشد، از دوز مناسبی برای تزریق بوتاکس استفاده می کند.

هنگامی که تزریق بوتاکس به روشی صحیح مورد استفاده قرار گیرد، هیچ گونه خطری برای مراجعه کننده نداشته و بی خطر خواهد بود. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا برای انتقال بوتاکس به واژن به کلینیک و پزشکی مراجعه نمایید که دانش، اطلاعات، تجربه و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد.

یکی از خطراتی که مراجعه کنندگان را پس از یک تزریق ناصحیح تهدید می کند، خشکی بیش از حد واژن به دلیل انسداد اعصاب می باشد. با مراجعه به کلینیکی معتبر این عوارض را به حداقل رسانده تا سلامت خود را پس از درمان تضمین نمایید.

سوزن بوتاکس به چه شکل است؟

سوزن هایی که برای تزریق بوتاکس استفاده می شوند، بسیار نازک و کوچک هستند. به همین دلیل، حتی افرادی که نسبت به درد حساسیت زیادی دارند، احساس درد شدیدی را تجربه نمیکنند.

ممکن است بعد از وارد شدن این سوزن ها به ناحیه مورد نظر، کمی برجستگی در ناحیه ایجاد شود. اما جای نگرانی نیست زیرا مواد تزریق شده به سرعت زیر پوست پخش می شوند.

تزریق بوتاکس چه حسی دارد؟

بر اساس تجربه بسیاری از افراد، درد ناشی از تزریق بوتاکس بسیار ناچیز است و در برخی مواقع ممکن است به هیچ عنوان حس نشود. به طور کلی، ممکن است که هنگام تزریق، کمی سوزش در محل تزریق تجربه کنید. این سوزش به خودی خود از بین می رود، اما میتوانید از کرم های موضعی یا کیسه یخ، برای از بین بردن این احساس سوزش هم استفاده کنید.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برای مشاهده نتایج تزریق بوتاکس، باید صبور باشید. به طور معمول، بوتاکس بین چند روز تا چند هفته، بر اعصاب ناحیه مورد نظر تأثیر می گذارد. پس اگر بعد از رفتن به خانه، تغییر ظاهری نداشتید، نا امید نشوید.

اگر پوست حساسی دارید، ممکن است که محل تزریق، کمی قرمز شود. اما جای نگرانی نیست چون این عارضه هم به خودی خود برطرف میشود.

محل تزریق و ژنتیک افراد، از جمله عوامل تأثیرگذار در میزان دردی است که هنگام انجام این کار زیبایی، تجربه میکنید.

به طور کلی، تزریق بوتاکس در اطراف ناحیه چشم و زیر بغل به دلیل نازک بودن پوست، درد بیشتری دارد.

تزریق بوتاکس به ناحیه پیشانی به دلیل ضخیم بودن پوست این ناحیه، با درد کمتری همراه است.

کاربرد های تزریق بوتاکس در اندام خصوصی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، تزریق بوتاکس در واژن تنها برای زیبایی بکار نمی رود، بلکه کاربرد درمانی و پزشکی نیز دارد. رایج ترین کاربرد های بوتاکس واژن عبارت اند از:

  • ترمیم واژن: دیواره های واژن در اثر افزایش سن و زایمان های طبیعی متعدد، شل می شود و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در این مواقع بوتاکس به کمک فرد می آید و با ترمیم دیواره های واژن و جوان سازی آن باعث ایجاد یک رابطه جنسی رضایت بخش بین دو طرف می گردد. تزریق بوتاکس سطح واژن را نیز ترمیم می کند و ظاهری جوان تر به آن می دهد.
  • درمان واژینیسموس: به اختلال انقباض غیر ارادی واژن، واژینیسموس گفته می شود. این اختلال در زمان تماس جنسی به وجود می آید و باعث ایجاد درد و ناراحتی در بانوان می گردد. در برخی موارد این اختلال تا جایی پیش می رود که برقراری ارتباط را نا ممکن می سازد و باعث کاهش اعتماد بنفس در خانم ها می شود. علاوه بر این، این مشکل باردار شدن را برای فرد سخت تر و دور تر می کند و مشکلات زیادی را بین زوجین به وجود می آورد. بوتاکس واژن به راحتی می تواند اختلال واژینیسموس را حل کند. تزریق بوتاکس عضلات ناحیه واژن را فلج کرده و از انقباض آن ها جلوگیری می کند.
  • درمان مثانه بیش فعال: یکی از رایج ترین مشکلاتی که معمولا در سن بالا رخ می دهد، بی اختیاری ادرار و نیاز فوری به تخلیه آن است. در این شرایط فرد نمی تواند خود را نگه دارد تا به سرویس بهداشتی برسد. در نتیجه دچار تخلیه غیر ارادی می گردد. این مسئله مشکلات بسیاری را برای فرد ایجاد می کند و ممکن است بخش های مختلف زندگی او را نیز تحت تأثیر قرار دهد. یکی از راه حل های درمانی که در این مواقع پیشنهاد می شود، تزریق بوتاکس واژن است. این تزریق انقباضات مکرر مثانه را کاهش می دهد و باعث می شود فرد کنترل بهتری روی خود داشته باشد.
  • درمان درد های لگنی: درد لگن دلایل مختلفی دارد. گاهی این درد به علت گرفتگی ماهیچه ها رخ می دهد. اگر علت درد انقباض عضلات کف لگن باشد، به راحتی با تزریق بوتاکس برطرف می شود. بوتاکس عضلات را به طور موقت فلج می کند و درد را از بین می برد.
  • درمان آندومتریوز: آندومتریوز یکی از شایع ترین بیماری های مربوط به زنان است که اغلب در سن باروری رخ می دهد. در این بیماری بافت داخلی رحم بیش از اندازه رشد می کند و روی تخمدان‌ ها، حفره لگن یا پشت رحم را می پوشاند. این بیماری با تجویز دارو بهبود می یابد یا در موارد شدیدتر نیاز به جراحی دارد. تزریق بوتاکس به واژن یکی از جدید ترین درمان های بیماری آندومتریوز است که به افراد مبتلا پیشنهاد می گردد.

موارد منع مصرف بوتاکس اندام خصوصی

به طور کلی افراد مبتلا به عفونت های سیستمیک و یا عفونت های پوستی در محل واژن، اختلالات خونریزی یا انعقاد، و همچنین حساسیت به دارو های تجویزی، کاندید مناسبی برای روش بوتاکس واژن نیستند. علاوه بر این، استفاده از سم بوتولینوم در بیماران مبتلا به بیماری های نورونی-حرکتی، میاستنی گراویس، سندرم ایتون-لامبرت، نوروپاتی های خاص، بی ثباتی روانی زنان حامله و شیرده نیز ممنوع است.

هزینه تزریق بوتاکس در اندام خصوصی

هزینه تزریق بوتاکس بستگی به میزان بوتاکس تزریق شده در واژن، تجربه و مهارت پزشک متخصص و سابقه کلینیک پوست و مو دارد.

از آنجایی که انتقال بوتاکس در واژن نیز همانند سایر نقاط بدن به تعداد جلسات متعددی برای افزایش ماندگاری نتایج نیاز دارد، در نتیجه هرچه تعداد جلسات افزایش یابد، هزینه پرداختی مراجعه کننده نیز افزایش خواهد یافت.

در کل هزینه تزریق بوتاکس واژن  به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • کلینیک درمانی: مکان جغرافیایی کلینیک، اعتبار کلینیک و خدماتی که به مراجعه کنندگان ارائه می شود، از جلمه مواردی است که در هزینه درمان بوتاکس واژن تأثیر می گذارد. مهم است که کدام کلینیک را برای تزریق انتخاب می کنید. هرچه اعتبار کلینیک بیشتر باشد، هزینه دریافتی از مراجعه کننده نیز بالا تر خواهد بود.
  • اعتبار پزشک: تزریق بوتاکس در ناحیه واژن کار حساسی است و باید با دقت انجام شود. به همین دلیل توصیه می شود حتما در مورد مکانی که برای تزریق به آن مراجعه می کنید، خوب تحقیق کنید و یک پزشک متخصص و باتجربه را برای این کار انتخاب نمایید. هرچه اعتبار پزشک بیشتر باشد و معروف تر باشد، دستمزد دریافتی از بیمار نیز بالا تر خواهد بود.
  • حجم بوتاکس تزریقی: پزشک در جلسه مشاوره بیمار را معاینه می کند و با توجه به شرایط بیمار، دوز بوتاکس تزریقی را مشخص می نماید. هرچه عضلات بیمار بزرگ تر و ناحیه تزریقی گسترده تر باشد، حجم استفاده شده نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه هزینه کار نیز بالا تر است.

البته این موارد به این معنی نیست که هزینه بیشتر روی کیفیت کار تأثیر دارد. شما باید قبل از انجام کار به خوبی تحقیق کنید و یک کلینیک معتبر را برای تزریق انتخاب نمایید. جایی که از کار آن اطمینان داشته باشید و بدانید نتیجه مطلوبی دریافت می کنید. پزشک در جلسه اول بیمار را معاینه می کند و با توجه هزینه کلینیک، دستمزد دریافتی و حجم بوتاکس استفاده شده، حدود قیمت را به اطلاع بیمار می رساند. دقت داشته باشید که بوتاکس تنها 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و پس از آن جذب می شود و اثر خود را از دست می دهد. از این رو، تزریق بوتاکس باید هر 4 تا 6 ماه یک بار مجددا انجام شود تا نتیجه دائمی داشته باشد.

شما می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای و مجرب ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تماس بگیرید و در خصوص بهترین روش درمانی،و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

بوتاکس اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران – بوتاکس اندام خصوصی

سوالات متداول بوتاکس اندام خصوصی

1_آیا تزریق بوتاکس دردناک است ؟

تزریق بوتاکس نه تنها دردناک نیست ، بلکه اشخاص پس از تزریق بوتاکس می توانند تمامی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند .

2_از چه سنی می توان تزریق بوتاکس را انجام داد؟

از سن 18 سالگی به بالا می توان تزریق بوتاکس را انجام داد ، پس از سن 60 سالگی دیگر نمی توان تزریق بوتاکس را انجام داد .

3_چه اشخاصی نمی توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند ؟

  • تزریق بوتاکس را بانوان شیرده و باردار نباید انجام دهند ، این اشخاص پس از دوران شیردهی و بارداری می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند.
  • در اشخاصی که بیماری عفونی فعال دارند نباید تزریق بوتاکس انجام شود.
  • اشخاصی که بیماری عصبی عضلانی نیز دارند باید از تزریق بوتاکس اجتناب ورزند.

4_بوتاکس چقدر سریع عمل می کند ؟

معمولا طی چند هفته ی بعد از اینکه بوتاکس مورد تزریق قرار گرفت اثر ترزیقات بوتاکس بر روی چین و چروک ایجاد می شود. تاثیر آن بر روی چین و چروک صورت معمولا بعد از یک ماه نمایان می شود .

5_اگر در یک قسمت بیش از حد بوتاکس تزریق شده باشد آیا روشی وجود دارد که به سریع تر فرو نشاندن تاثیرات آن کمک کند ؟

به هیچ عنوان نمی توان اثر بوتاکس را برگشت داد. به همین خطر است که برای درمان با بوتاکس باید یک متخصص پوست را برای تزریق بوتاکس انتخاب کرد. مناسب ترین روش این است که اجازه دهیم و صبر کنیم تا بوتاکس به مرور زمان از بین برود و معمولا بین 3 و 4 ماه طول می کشد .

6_آیا پس از بوتاکس می توان ورزش کرد یا این کار نتایج بوتاکس را کم می کند ؟

به توصیه پزشکان بعد ازتحویل بوتاکس تا 2 ساعت صبر و هیچ ورزشی تا عمل کردن بوتاکس انجام ندهید .پس از تزریقات و درمان کردن چین و چروک های صورتتان ورزش کردن در نتایج بوتاکس ندارد . ولی در کل بستگی به ورزش مورد نظر شما دارد .

7_ترزیق بوتاکس چند وقت یکبار نیاز است ؟

بیشتر افراد هر 3 یا 5 ماه و یا هنگامی که عملکرد عضله ها بخواهد به حالت اولیه برگردد این فرایند را تکرار می کنند .

8_آیا زنان باردار می توانند بوتاکس استفاده کنند ؟

خیر – تاکنون هیچ تحقیق و مطالعاتی درمورد تاثیر بوتاکس بر روی زنان باردار انجام نشده و توصیه می شود زنان در دوره بارداری از ترزیق بوتاکس اجتناب کنند.

9_آیا نیاز به ادامه بوتاکس پس از درمان هست ؟

دوره ماندگاری ترزیق بوتاکس 3 الی 4 ماه می باشد. برای ادامه نتایج دلخواه از ترزیق پس از دوره ماندگاری اولیه به ترزیق بوتاکس بیشتری نیاز دارید.

10_مدت اثرگذاری تزریق بوتاکس چقدر است؟

مدت زمان اثر گذاری بوتاکس وابسته به مواد به کار رفته، زنجیره سرد مواد و… از چند هفته تا چندین ماه متغیر می‌باشد که باید گفت از فردی به دیگری متفاوت است. اما متوسط زمان اثر گذاری آن ۳ ماه می‌باشد. تجزیه دارو از زمان تزریق شروع شده و به مرور کاهش پیدا می‌نماید. پس باید گفت که اتمام اثر دارو در تزریق بوتاکس تاثیر می‌گذارد.

11_ماساژ ناحیه تحت درمان به بهبودی آن کمک می‌نماید؟

خیر؛ پس از تزریق بوتاکس بهتر است یک یا دو روز از ماساژ دادن و هر گونه فشار به پوست خودداری نمایید زیرا ممکن بوتاکس حرکت کند و روی ماهیچه های اطراف اثر بگذارد.

12_آیا می‌توان به وسیله بعضی مکمل‌ ها تاثیر بوتاکس را طولانی‌ تر کرد؟

بله استفاده از مکمل های خوراکی حاوی زینک می تواند اثر بوتاکس را طولانی تر نماید. هم چنین مراقبت های بعد از درمان در مدت زمان اثر دارو تاثیر گذارند. در مجموع می توان گفت سبک زندگی افراد در این مدت زمان اثر گذار است.

13_مدت زمان نقاهت بعد از تزریق بوتاکس چقدر است؟

پس از درمان بوتاکس هیچ زمان دیگری لازم نیست. شما می توانید فعالیت های روزانه خود را بلافاصله پس از تزریق بوتاکس از سر بگیرید.

14_اگر من تزریق بوتاکس را ادامه ندهم چه اتفاقی می افتد؟

خطوط چین و چروک شما برمی گردد. اگر تصمیم دارید که از تزریق مجدد بوتاکس خودداری کنید، عضلات ناحیه تحت درمان شما دوباره شروع به عملکرد طبیعی خود می کنند و روند پیری نیز دوباره از سر گرفته می شود.

15_چه تفاوتی بین بوتاکس و فیلر پوستی است؟

بوتاکس مستقیماً بر عضلات اثر می‌گذارد و خطوط ظریف را از بین می‌برد. از فیلر ها یا ژل‌ ها برای جایگزین کردن حجم از دست رفته و کاهش نمود چروک عمیق و خطوط استفاده می‌شود.

نتیجه گیری

بوتاکس اندام خصوصی یکی از بهترین روش های موجود برای زیبا سازی واژن و رفع مشکلات رایجی چون واژینیسموس می باشد. این روش درد و دوران نقاهت ندارد و فرد را در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه می رساند. اگر مشکلاتی در رابطه جنسی خود دارید، می توانید با بوتاکس اندام خصوصی این مشکلات را حل کنید و از مزایای آن برخوردار باشید. البته به این نکته توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس در واژن کار بسیار حساسی است و دقت و تجربه بالایی می خواهد. بنابراین، حتما در مورد جایی که این کار را انجام می دهید به خوبی تحقیق کنید و بهترین متخصص را برای بوتاکس اندام خصوصی انتخاب نمایید. در این صورت می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید و از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرید.

اگر شما هم علاقه به این روش های درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهر آرا تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/lTIKk

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/OvhVnjAl

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir