آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟

آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟

آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های جوانسازی و ضد پیری است که نسبت به سایر روش‌های پیشین مدرنتر عمل می‌کند این روش بدون هیچ گونه تهاجم و یا جراحتی اقدام به تاثیرگذاری بر روی پوست فرد می‌کند. جالب است بدانید که امروزه هایفوتراپی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد. در ادامه مطلب تلاش بر این است تا در مورد موضوع آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ در سایت کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا مطالبی بیان شود تا در صورتی که داوطلب این روش می‌باشید بهتر بتوانید تصمیم گیری نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟

آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ سوالی است که متقاضیان این روش خواستار دانستن درمورد آن هستند. در ادامه سعی بر این است تا علاوه بر تعریفی در مورد هایفو پاسخی به سوال آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ نیز می‌دهیم.

High-Intensity Focused Ultrasound یا به اختصار HIFU یا هایفو به معنای «امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا» می‌باشد. هایفو یکی از اساسی‌ترین روش‌های غیر جراحی و بدون درد تقریبا پیشرفته جهت زیباسازی پوست به شمار می‌آید. این تکنیک غیر تهاجمی می‌باشد و عمدتا جهت لیفت پوست صورت انجام می‌پذیرد

در امر سونوگرافی از امواج فراصوت مصرف شده است که ضرری برای انسان ندارد و از این امواج بی خطر در روش هایفوتراپی نیز مصرف شده است. امواج فراصوت در روش هایفوتراپی به لایه‌ای ویژه از پوست به طور متمرکز انرژی وارد نموده و با تحریک آن موجب ساخت کلاژن در پوست می‌گردد.کلاژن نوعی پروتئین در بافت پوست می‌باشد که موجب به وجود آمدن استحکام در پوست می‌گردد. تحریک پوست و ساخت ماده کلاژن در پوست موجب شده تا چین و چروک پوست به تدریج از بین رفته و پوست استحکام خود را مجددا حاصل کند.

از روش هایفوتراپی سال‌های بسیاری است جهت درمان تومورهای سرطانی مصرف می‌گردد. اولین بار در سال 2008 این تکنیک، جهت جوان سازی پوست رونمایی شد. سازمان غذا و دارو ایالات متحده(FDA) روش هایفوتراپی را با کاربرد لیفت ابرو در سال 2009 مورد تایید خود قرار داد. در سال‌های آتی یعنی 2014 مصرف هایفوتراپی برای ناحیه‌های خطوط گردن و بالای سینه و بهبود دادن وضعیت چین و چروک بار دیگر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA قرار گرفت. روش هایفوتراپی تکنیکی کاملاً بی خطر و مطمئن می‌باشد که بدون احتیاج به جراحی برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هیچ نمونه و موردی تاکنون از مضرات یا آسیب‌های روش هایفو گزارش و یا مشاهده نگردیده است و به علت تازه بودن این تکنیک درمانی بعضی از استفاده‌های آن هنوز توسط سازمان غذا و دارو یا همان FDA مورد تایید قرار نگرفته است.

تحقیق‌های بالینی بسیاری بر روی تکنیک جوان سازی پوست به وسیله‌ی روش هایفوتراپی انجام نگردیده است ولی چندین پژوهش نمایان می‌کند که از این تکنیک جهت بهبود وضعیت چین و چروک‌های موجود در پوست و جهت لیفت نمودن صورت بدون درد و بدون احتیاج به عمل جراحی مصرف می‌گردد. پس از انجام روش هایفوتراپی داوطلبان بعد از چند ماه تاثیر مثبت آن را با چشمان خود مشاهده می‌نمایند و این امر بدون هیچ نوع عارضه یا خطر جانبی بوده است و از عمل‌های جراحی زیبایی و جراحی‌های لیفتینگ بسیار مطلوب‌تر می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

انجام هایفو بر روی صورت

امواج فراصوت به صورت متمرکز در روش هایفو در لایه‌ای ویژه از پوست که زیر لایه سطحی پوست یا همان درم قرار دارد تابیده می‌گردد و انرژی بسیاری به آن وارد می‌نماید، این انرژی امواج فراصوت موجب آن گردیده که دمای این لایه از پوست بیشتر بشود. وقتی که حرارت و دمای سلول‌های موجود در پوست به حد مشخصی می‌رسد، آن لایه دچار آسیب سلولی می‌گردد البته این امر در ابتدا به ظاهر با اهداف بهبود وضعیت پوست و جوان سازی صورت تداخل دارد اما این چنین نیست آسیب ایجاد شده در سلول‌های پوست موجب تحریک و تولید پروتئینی به اسم کلاژن خواهد شد این ماده موجب حفظ و استحکام بافت پوست گردیده و هرچه مقدار آن در پوست افزایش یابد بافت پوست نیز سفت‌تر و محکم‌تر می‌گردد.

باید به این نکته هم توجه کنید که امواج فراصوت در روش هایفو به لایه‌های بالا و پایین ناحیه خاص بافت پوست هیچ گونه صدمه ای نمی‌رساند و تنها بر روی نقطه‌ای ویژه از پوست متمرکز شده و به اعصاب و ماهیچه‌ها و سلول‌های دیگر آن منطقه خاص از پوست هیچ گونه آسیبی نمی‌رساند. در نتیجه افزایش بیشتر کلاژن باعث می‌شود که آن ناحیه از پوست سفت، محکم، صاف و بدون چین و چروک گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

کاندیدای مناسب برای انجام هایفو

روش هایفو برای افرادی که سن آن‌ها محدوده بین ۳۰ تا ۷۵ سال می‌باشد و از چین و چروک‌های ناحیه پوست و شل شدگی‌های متوسط تا ضعیف پوست خود رضایت ندارند و تمایل دارند روند پیری پوست خود را به تعویق انداخته و زیبا و جوان تر به چشم برسند توصیه می‌گردد.

در محدوده سنین بیشتر از ۲۵ سال روش هایفوتراپی یکی از تاثیر گذارترین تکنیک‌های پیشگیری از پیری زودرس پوست می‌باشد. هدف اصلی از روش هایفوتراپی کند نمودن سرعت پیری پوست می‌باشد و این کار موجب شده است که روش هایفو در داوطلبان جوان نتیجه بهتری در مقایسه با دیگر سنین به درمان داشته باشد.

با روش هایفوتراپی درچندین جلسه درمانی می توان به نتایج مورد نظر جهت داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک رسید. این تکنیک درمانی به اشخاصی که در مقابل نور خورشید و اشعه فرابنفش بوده‌اند هم توصیه می‌گردد و بسیار مطلوب است.

به صورت عمده کاندیدای مصرف هایفوتراپی افراد با سن بالایی هستند که از  شل شدن ناحیه‌ای از پوست زیر چانه و گردن خود ناراحت و ناراضی می‌باشند و قصد دارند آن را جراحی نمایند. باید به این نکته توجه کرد که روش هایفوتراپی برای ناحیه‌هایی از پوست که دارای هر گونه زخم عفونی، ایمپلنت‌های فلزی و آکنه پوستی می‌باشند نمی‌تواند مطلوب باشد و توصیه نمی‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

نمونه‌ای از کاربرد هایفوتراپی

تقریبا از سال 2008 تا به الان روش هایفو در درمان زیبایی پوست محبوبیت فراوانی پیدا نموده است. در سالهای اخیر مصرف این روش برای زیبا و جوان‌سازی پوست، خیلی افزایش پیدا کرده است. مقدار افزایش روش هایفوتراپی در 5 سال اخیر چیزی حدود 60 درصد بوده است و با توجه به بیانیه‌های انجمن‌های جراحی پلاستیک و زیبایی ایالت متحده، روش هایفوتراپی و روش‌های دیگر زیبا سازی پوست که بدون انجام عمل جراحی صورت می‌گیرند، می‌توانند جایگزین بسیار مطلوبی برای عمل جراحی لیفت صورت باشند.

از جمله کاربردهای روش هایفوتراپی جهت زیبا سازی و جوانسازی پوست:

تصحیح نمودن خطوط دور لب و طرح لبخند

لیفت کردن و کشش پوست ناحیه گردن و دکلته

صاف و محکم نمودن پوست ناحیه صورت

بهبود دادن خطوط روی منطقه چانه

لیفت نمودن ناحیه ابرو،گونه‌ها و پلک ها

کاهش موثر چین و چروک پوست

توانایی انجام گردیدن بر روی همه‌ی پوست‌ها (هر مدل رنگ پوست)

رفع کردن افتادگی ناحیه زیر چانه(غبغب) و شل شدگی

پوست ناحیه گردن

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

هایفو‌
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرارا – هایفو‌

مزایای هایفو‌

روش هایفو مدرن‌ترین تکنیک برای به وجود آوردن طراوت و شادابی پوست به شمار می‌رود که احتیاجی به مصرف تیغ و عمل جراحی ندارد و به طور غیر تهاجمی صورت می‌پذیرد و مزایا و برتری‌های فراوانی به همراه دارد.

ازجمله این مزایا عبارت است از:

تعداد کم و مدت زمان کوتاه بین ۱ تا ۳ جلسه درمان زیبایی جهت رسیدن به نتیجه دلخواه

دوام و ماندگاری تقریبا بالای نتایج هایفو در حدود بین1 یا 2 سال

کم بودن زمان هرجلسه درمانی (چیزی حدود 30 تا 90 دقیقه)

تکنیک درمانی مطمئن بدون دوران بهبودی یا ریکاوری و انجام راحت آن

بدون مصرف هیچ نوع تزریق و انجام برش

بدون مصرف هیچ نوع پانسمان و عدم هیچ گونه خونریزی یا احساس درد

در بعضی موارد موجب طولانی‌تر شدن دوام و ماندگاری نتایج جراحی زیبایی پوست می‌گردد

استفاده به همراه تکنیک‌های درمانی دیگر نظیر میکرونیدلینگ

 

به صرفه بودن میزان هزینه در مقایسه با عمل جراحی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

بهترین انتخاب روش هایفو می‌باشد یا لیفت صورت

چنانچه بخواهیم این دو روش را با هم مقایسه نماییم مشاهده می‌کنیم که روش هایفو خطرات و هزینه کمتری در مقایسه با لیفت دارد ولی روش هایفو یک معضل دارد و آن این می‌باشد که مدت زمان پایین‌تری موثر است و بعد از گذشت زمان دوباره بایستی به انجام روش هایفوتراپی پرداخت. به صورت کوتاه و مختصر در ادامه متن به مقایسه این دو روش می‌پردازیم:

 

مقدار تهاجمی بودن این روش‌ها

روش هایفو از روش‌های غیر تهاجمی شمرده می‌شود. به هیچ وجه طی این راه درمانی هیچ نوع تزریقی انجام نمی‌گیرد و هیچ ناحیه‌ای از پوست جراحت نمی‌بیند. ولی در آن جهت عمل جراحی لیفت صورت تکنیکی کاملا تهاجمی می‌باشد. در این روش درمان از بخیه ، برش پوست ، پانسمان و بی هوشی استفاده می‌گردد.

 

عوارض و معایب در هایفوتراپی

از سال‌های گذشته که تقریبا 50 سال می‌باشد از اولترا سوند در زمینه پزشکی مصرف می‌گردد. از شباهت‌های روش هایفو با راه‌های درمانی دیگر در علم پزشکی می‌توان به امر سونوگرافی اشاره نمود که نتیجه و تنظیمات دو تکنیک با یکدیگر فرق دارند.

در روش درمان هایفوتراپی اشعه نوری مصرف نمی‌گردد و فقط از ارتعاشات فرا‌صوت جهت انجام دادن این تکنیک بهره می‌برند در نتیجه طبق این اطلاعات می‌توانیم این نتیجه را در یابیم که هیچ خطری تکنیک درمانی هایفو به همراه خود ندارد و با خیالی راحت از این تکنیک مصرف کنید.

 

آیا روش هایفو می تواند درد داشته باشد؟

در همه‌ی درمان‌های پزشکی دست کم میزان کمی و ناچیزی از درد و ناراحتی وجود دارد و روش هایفو نیز مستثنی از این موضوع نمی‌باشد. مردم دردی که هایفو نتیجه می‌دهد را این گونه می‌گویند که ضربات الکتریکی کوچک به طور خیلی مبهم وارد می‌نماید. در حالتی که باز هم مضطرب از درد ناشی از انجام هایفو می‌باشید پزشک متخصص می‌تواند به شما مصرف دارویی از جمله پماد لیدوکایین جهت بی‌حسی ، استامینوفن ، ایبوپروفین را تجویز می‌نماید. سپس بعد از آن که در حال درمان قرار گرفتید و هایفو به وسیله پزشک متخصص انجام گرفت این امکان وجود دارد که میزان تورم خیلی کم و یا قرمزی را دیده و حس نمایید که دلواپس این موضوع نباشید چونکه بعد از گذشت مدت زمانی این علائم از بین می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

زمان لازم برای نقاهت در هایفو

در تکنیک درمانی هایفو هیچ احتیاجی برای زمان بهبودی و یا نقاهت نمی‌باشد. پس از آن که در حال درمان قرار گرفتید و کار شما به پایان رسید می‌توانید به حالت نرمال زندگی خود بازگردید.

بعد از آن که درمان با روش هایفو به پایان رسید هیچ نوع بهره گرفتن از پماد و دارو و داروهایی این چنینی احتیاجی نمی‌باشد و می‌توانید مانند گذشته با پوست خود رفتار نمایید.

ولی در سمت دیگر یعنی عمل جراحی لیفت صورت عمل سنگینی می‌باشد که به طور تقریبی بین مدت زمان 2 الی 4 ساعت را باید در اتاق جراحی بگذرانید. مدت زمانی که جهت بهبودی و نقاهت بعد از لیفت صورت احتیاج می‌باشد به طور معمول 2 الی 4 هفته می‌باشد. بعد از آن که عمل جراحی لیفت صورت انجام پذیرفت پزشک متخصص پانسمانی را دور سر شما خواهد بست که این به علت خارج شدن مایعات از ناحیه جراحی شده می‌باشد که اصولا بعد از گذشت یک هفته بخیه ها را خارج می‌کنند. عوارضی که جراحی لیفت صورت به همراه خود دارد از مدت چندین هفته الی چندین ماه می‌تواند با شما همراه باشد این عوارض جانبی عبارتند از: تورم ، احساس درد ، التهاب و کبودی و… می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

مدت زمان اثر بخشی هایفو چقدر است؟

بعد از آن که روش هایفو روی شما انجام می‌گیرد ، می‌توانید به صورت تماما واضح مشاهده نمایید عملی که بر روی صورتتان انجام گرفته که اصطلاحا نتیجه فوری ناشی از هایفوتراپی گویند. اما نکته جالب این می‌باشد که به جز نتیجه فوری که به همراه دارد نتیجه طولانی هم دارد. نتیجه‌ای که دیرتر به دست می‌آید به طور معمول چیزی حدود زمان 3 ماه الی 6 ماه به طول می انجامد. شاید در اینجا سوال‌های فراوانی برای شما پیش آمده است که اکنون با توضیحی بیشتر ابهامات بر طرف می‌گردد که در  هایفو روشی را کنترل می‌نمایند و پیش می‌برند که سلول‌های پوستی را مجبور به ساخت الاستین و کلاژن می‌نمایند که به وجود آمدن بیشتر این عناصر موجب می‌گردد که پوست شما را جوان کند که این تکنیک پس از انجام جلسه هایفوتراپی هر روز در پوست شما این عناصر را بیشتر می‌کند که به همین علت کمی زمان حدود 3 ماه طول می‌کشد تا اثر حقیقی را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

تاثیراتی که روش هایفو در بلند مدت بر روی پوست می‌گذارد

تاثیری که روش هایفو دارد خیلی زود و سریع می‌باشد و مشکلات و خطراتی که دارد بسیار کم و ناچیز می‌باشد ولی یک ایراد کلی که می‌توان از آن گرفت این می‌باشد که تاثیری که در دراز مدت می گذارد مقدار کم است و بعد از طی زمانی تاثیر آن ناپدید می‌گردد. بعد از آن که اثر روش هایفو از بین رفت الاستین و کلاژن به میزان کمتر ساخته شده و همه چیز مثل قبل از انجام روش هایفوتراپی می‌شود که این موضوع بعد از طی شدن یک سال از انجام روش هایفوتراپی آغاز می‌گردد ولی بر عکس هایفو عمل جراحی لیفت صورت بیشتر تاثیر گذاری به همراه خود دارد و حتی می توانید شاهد نتیجه آن بعد از گذشت تقریبا 12 سال باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

 

میزان هزینه روش هایفوتراپی

میزان هزینه هایفوتراپی برای افراد مختلف در مقایسه با مقدار مشکل پوستی و میزان وسعت ناحیه‌ای که برای درمان مورد نظر قرار می‌گیرد می‌تواند متفاوت باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

نتیجه گیری

این متن در مورد موضوع آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ بود که با تعریفی که از هایفو تراپی در اختیار شما قراردادیم یعنی تحریک کردن کلاژن‌سازی در زیر پوست به واسطه‌ی امواج متمرکز فراصوت جهت درمان موقت چین و چروک‌ها و خطوط و افتادگی‌های پوست می‌باشد. برای گرفتن نتایج دیگر غیر از این موارد بهتر است این روش طبق صلاحدید پزشک با روش‌های دیگری ترکیب گردند. دوام و ماندگاری این روش در بهترین حالت بین یک تا دو سال می‌باشد و برای به دست آوردن همین نتیجه مجددا باید بعد از یکی دو سال طبق نظر پزشک تمدید درمان شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیا هایفو برای از بین بردن لک موثر است؟ و کلیه‌ی اطلاعات دیگر در این زمینه، همچنین رزرو وقت مشاوره می‌توانید با راه‌های ارتباطی کلینیک بین المللی تخصصی و زیبایی شهرآرا در تماس باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

مهمترین نکات درهایفو تراپی چیست؟

هایفو معجزه جوانسازی پوست صورت هزینه و مزایا

هایفو تراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicshahrara.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahrara.ir/6x7p

لینک آپارات: https://aparat.com/v/lNEJF

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/snDcYuyu

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک: https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/pvR3qywFVGQ

تلگرام:  https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir