آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران ناپذیری دارد؟

آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران ناپذیری دارد؟

آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران ناپذیری دارد؟

رابطه جنسی خود ارضایی عمل است که برای برطرف کردن نیاز های جنسی به شکل غیر طبیعی و نامعقول انجام می شود.  این مسئله در انواع ادیان و مذهب ها منع شده است و جزء گناه های بزرگ شمرده می شود.  از نظر متخصصان و روان پزشکان نیز این یک نوع بیماری تلقی می شود و عوارض زیادی به همراه دارد.  وقتی که در مورد خود  ارضایی صحبتی پیش می آید معمولاً افراد این موضوع را به جوانان مجرد حتی پسران جوان و مجرد ارتباط می دهند در صورتی که این مشکل در بین خانم ها و آقایانی که در دوران متاهلی به سر می‌ برند نیز شایع است.  این بیماری علت های متفاوتی دارد اما نتایج آن ها یکسان و رفع نیاز های جنسی می باشد که عوارض زیادی به همراه دارد.

این عمل فقط سبب آسیب رساندن به جسم نمی شود بلکه روحیه و اعتماد به نفس افراد را نیز کاهش می دهد همچنین با ضعیف کردن قدرت جسمانی،  ظاهر افراد حجم مو ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و با ایجاد اختلال در میزان میل جنسی،  سلامتی جسمی و روانی فرد را دچار تغییر خواهد کرد و معمولاً این افراد پرخاشگر و افسرده می شوند.

ممکن است فردی چندین سال به خود ارضایی عادت کرده باشد اما تا کنون عوارض آن را تجربه نکرده باشد  این موضوع دلیل بر این نمی شود که این عمل برای آن ها با عوارض همراه نیست و اگر این کار را ادامه دهند دیر یا زود شاهد عوارض خطرناک آن می باشند . ما در این مطلب  تصمیم داریم تاثیرات مخرب این عمل غیرطبیعی را بر روح و جسم آقایان و خانم ها  را به شما معرفی کنیم تا اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید و به انجام این عمل عادت کرده‌ اید به فکر ترک آن و بازگرداندن سلامتی جسمی و روان خود باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

خود ارضایی چیست؟

شاید افراد زیادی نمی دانند که خود ارضایی چیست؟  اما مدتی طولانی است که این کار را تکرار می‌ کنند و حتی آسیب های زیادی به جسم و روان خود وارد کردند . از نظر علم پزشکی به هر عملی که باعث تحریک دستگاه تناسلی به منظور برانگیختگی جنسی و تامین نیاز برای رسیدن به اوج لذت باشد گفته می شود.  این عمل به روش های مختلفی انجام می شود و حتی گاهی مواقع توسط شی یا فرد دیگری بدون دخول اتفاق می افتد.

چه کسانی که خود ارضایی به گرایش دارند؟

همانطور که در طی نوشتار بیان شد این عمل در سنین مختلف و بدون محدودیت جنسی انجام می شود.  پس نمی توان گفت کسانی که شریک جنسی ندارند و یا از روابط جنسی خود لذت کافی نمی برند دست به این عمل می زنند . برخی افراد به دلیل درگیر شدن ذهن شان و مشاهده فیلم ها و عکس های مستهجن به این کار روی آورده اند و یا در سنین بالاتر به دلیل نداشتن شرایط مناسب برای ازدواج،  راضی نبودن از شریک جنسی و عدم آگاهی از نیاز های جنسی همسر خود به این عمل دست می زنند.  وقتی کودکان دور از چشم خانواده فیلم های نامناسب مشاهده می‌کنند و یا تحت آزار های جنسی قرار می‌ گیرند ممکن است به این عمل دست بزنند.  برخی افراد قبل از ازدواج برای تامین نیاز های جنسی خود و رسیدن به ارگاسم خود  ارضایی می کنند و پس از ازدواج به دلیل این که ‌توانند به اوج لذت برسند این عمل را مجدداً تکرار می‌ کنند.

افرادی که از رابطه سالم بهره می‌ برند از نظر جسمی و روحی در شرایط مناسبی قرار دارند و هیچ گاه به خود  ارضایی روی نمی آورند.  چون با یک رابطه سالم و با کیفیت هورمون های جنسی و تعداد سیگنال های عصبی بدنشان  کاهش می یابد هورمون های مفید مانند کورتیزول و پرولاکتین،  هورمون های جنسی را مهار خواهند کرد و احساس آرامشی که پس از یک رابطه ی سالم و با کیفیت حاصل می شود سبب  رضایت و حال خوب افراد خواهد شد. پس  تعادل خاصی بین جسم و روح افراد برقرار می شود.  بنابراین تا مدتی نیاز به تکرار رابطه جنسی ندارند و  چرخه سالمی در زندگی پیگیری خواهند کرد.  افرادی که دست خود  ارضایی می زنند شاید از نظر جسمی تامین شود اما همچنان تشنه روابط جنسی باقی می ماند و برای به دست آوردن رضایت کامل چندین بار این عمل را تکرار می کنند و به مرور زمان به این عمل اعتیاد پیدا می کنند و در نهایت سبب مشکلاتی از قبیل آسیب رسیدن به اندام تناسلی،  ریزش مو،  لاغر شدن،  کاهش اشتها و عصبی شدن خواهد شد. متخصصان در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران انواع روش های درمان ریزش مو را  برای متقاضیان عزیز با بهترین تکنیک ها و دستگاه های مدرن ارائه می دهند تا مو هایی که به دلایل مختلفی از دست داده‌ اند مجدداً باز گردد و زیبایی و جوانی آن ها تضمین شود.

خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – خود ارضایی

خود ارضایی و عوارض جسمی آن در خانم ها و آقایان

انجام این عمل با هر روش که انجام شود به بدن انسان  آسیب می زند. معمولاً این عمل ناپسند در سنین ۲۵ سالگی  رایج است  اما نمی‌ توان گفت که در سنین مختلف این عمل انجام نمی شود. این بیماری و مشکل در همه جوامع وجود دارد و از عوارض اصلی آن ریزش مو را می توان نام برد. البته عوارضی مانند ضعف قوای جنسی و جسمی ،  افسردگی،  عدم تمرکز و کاهش حافظه و ….می شود.

افزایش عطش جنسی

وقتی  یک رابطه سالم و با کیفیت  با شریک جنسی برقرار می شود میل جنسی کنترل می شود. اما اگر برای تامین نیاز جنسی از روش‌ های غیر طبیعی مانند خود  ارضایی استفاده شود افراد به اوج لذت می رسند  بنابراین برای رفع این نیاز مجدداً این عمل را تکرار می کنند و هیچ گاه به لذت اولیه تجربه نمی کنند. با تکرار خود  ارضایی به این عمل عادت می کنند بیماری ها و  مشکلات زیادی برای آن ها ایجاد می شود.

ارضا نشدن در روابط جنسی طبیعی

تکرار خود  ارضایی باعث می شود که نیاز های جنسی به طور طبیعی برطرف نشود و فرد سریعاً به طور هیجانی از لذت جنسی خود لذت ببرد. بنابراین برای کسب رضایت بیشتر و رسیدن به اوج لذت این عمل را چندین بار تکرار خواهد کرد اما در هر بار تکرار نمی تواند لذت دفعه اول را حاصل کند و حتی برخی مواقع برای افزایش لذت از وسایل مصنوعی یا فشار های زیاد استفاده می‌ کند تا به اوج لذت برسد. اما باز هم احساس می کند که نیاز جنسی او تامین نشده است.

شرطی شدن ارضای جنسی

افراد برای رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم سعی  می‌ کنند از دستگاه‌ ها و وسایل خاصی استفاده کنند اما در هر شرایطی نمی توانند به لذت جنسی طبیعی دست یابند.  وقتی افراد شرطی می شوند و در هر شرایطی نمی تواند از روابط جنسی خود لذت ببرند.

سرد مزاجی

عدم رضایت از روابط جنسی طبیعی و لذت بردن از خود  ارضایی باعث می‌ شود که فرد نسبت به برقراری رابطه جنسی با شریک خود تمایلی نداشته باشد و این موضوع روابط جنسی طبیعی را می کاهد.  این افراد خود به خود تعداد دفعات خود ارضایی خود را افزایش می دهند تا نیاز های جنسی خود را برطرف کنند. و یا به اجبار وارد رابطه جنسی با شریک خود خواهند شد. این موضوع باعث سرد مزاجی و ایجاد مشکلات زناشویی خواهد شد.

تحلیل رفتن انرژی و ضعف میل جنسی

پس از یک رابطه جنسی سالم و طبیعی و رسیدن به ارگاسم به شکل مطلوب خانم ها و آقایان احساس خستگی می کنند و پس از آن استراحت می‌ کنند . تعداد دفعاتی روابط سالم طبیعی است . بنابراین بدن زمان کافی برای بازگرداندن انرژی از دست رفته خواهد داشت. اما کسانی که خود  ارضایی می کنند برای رسیدن به اوج لذت چندین بار این عمل را تکرار می کنند و انرژی زیادی را در این زمینه از دست می دهند و زمان کافی برای تامین انرژی نخواهند داشت و به آسیب های جسمانی همیشگی منجر می شوند همچنین به دلیل عدم استراحت در طول روز خسته و افسرده به نظر می رسند.

 لاغری

یکی دیگر از عوارض خود  ارضایی لاغری افراد می باشد که به دلیل تکرار این عمل فرد به این عمل معتاد می‌ شود و با تحلیل رفتن انرژی بدن آن ها ضعیف می شود. با کمبود مواد مغذی در بدن سبب لاغری خواهد شد. با تکرار این عمل در طول روز قوای جسمانی کاهش می یابد  و در نهایت سبب لاغری خواهد شد.

احساس سوزش در ناحیه تناسلی

با تکرار و انجام پشت سر هم خود  ارضایی باعث می شود که پوست اندام تناسلی حساس شود و با عوارضی مانند سوزش و خارش همراه باشد.  ایجاد عفونت و قارچ نیز با آن همراه است. البته این عارضه ها  برای کسانی رخ می دهد که در هنگام خود ارضایی از وسایل مخصوصی استفاده کنند و در پایان نکات بهداشتی را رعایت نکند.‌ با تحریک شدن ناحیه تناسلی توسط این ابزار آلوده،  قارچ های پوستی و عفونت در ناحیه تناسلی افزایش می یابد و مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.

 ریزش مو ها

یکی از عوارض رایج و شایع در بین خانم ها و آقایان ریزش مو می باشد. که معمولاً این افراد در قسمت های کناری سر دچار ریزش مو می شوند و به مرور زمان در قسمت های دیگر منتشر خواهد شد.  با تکرار عمل خود ارضایی اختلالات هورمونی اتفاق می‌ افتد و میزان هورمون های جنسی افزایش می یابد.

به دلیل استخراج منی در آقایان چندین بار و ارضا شدن در مدت زمان کوتاه نمی‌توان نیاز ها و کمبود های بدن را تامین کرد و باعث سست شدن ریشه مو ها و در نهایت ریزش مو خواهد شد.  علت اصلی این موضوع اختلال در میزان هورمون های جنسی می باشد و ترشح هورمون های جنسی افزایش خواهد یافت.  برای تولید منی بیشتر در آقایان،  تسترون بیشتری ترشح شده و تستسترون از تغذیه ریشه مو جلوگیری می کند.

بنابراین مواد مغذی به ریشه و ساقه مو ها نمی‌ رسد و مو ها به مرور زمان نازک شکننده خواهند شد و در مدت زمان کوتاهی شاهد  کم پشتی مو ها خواهند بود.  کسانی که نسبت به خودارضایی اعتیاد پیدا کرده باشند با تکرار زیاد نمی توانند با مصرف مواد مغذی و غذایی نیاز های مو و بدن خود را تامین کند بنابراین به ریزش مو منجر می شود.

ریز مغذی ها حاوی کلسیم و منیزیم، روی و مس باشد که باید برای رفع نیاز و تامین این ریز مغذی ها ویتامین ها و مواد معدنی از طریق مصرف غذا تامین شود.‌  یکی از روش هایی که متخصصان برای درمان ریزش مو و تامین مواد مغذی مزوتراپی‌ را پیشنهاد می‌ کنند.

در این روش اسید های آمینه،  پروتئین ها و مواد مغذی به ریشه مو منتقل می‌ شوند و در نهایت پس از ترک خود  ارضایی می توانید حجم مو های از دست رفته خود را حاصل کنید.  در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران متخصصان پس از بررسی علت ریزش مو و کمبود مواد مغذی ترکیبات محلول را تعیین می کند تا شما در مدت زمان کوتاهی به نتایج مورد نظر دست یابند.

 عوارض جسمی خود ارضایی آقایان

به دلیل تفاوت خود  ارضایی آقایان و خانم ها عوارض آن ها نیز متفاوت می باشد.  بنابراین ما در طی این مطلب عوارض را به طور جداگانه به شما معرفی خواهیم کرد.

  • درد های استخوانی

پس از ارضا شدن آقایان مقدار زیادی کلسیم از بدن آن ها خارج می شود. اگر رابطه جنسی مطلوب با کیفیت و سالم باشد در دوره استراحت و مصرف مواد غذایی نیاز بدن تامین می شود. اما در صورت تکرار خود  ارضایی و تامین نشدن مواد مغذی، کلسیم به شدت کاهش می یابد و باعث درد استخوان و از دست رفتن استحکام استخوان ها می شود.  با کاهش کلسیم مشکلاتی از قبیل درد استخوان،  کمر درد و ضعف بدنی ایجاد می شود.

  • بی اختیاری ادراری

با تکرار خود  ارضایی عملکرد غده پروستات دچار اختلال خواهد شد و این غده بیش از حد حساس می شود .  آقایان معمولاً با بزرگ شدن پروستات دچار بی اختیاری ادراری می شوند. با بزرگ شدن پروستات مشکلات زیادی رخ می دهد و حتی برخی مواقع به سرطان پروستات منجر خواهد شد.

  • شکستگی آلت تناسلی

این مشکل یکی از نادر ترین عوارض جنسی آقایان پس از خود  ارضایی می باشد که به دلیل مالش شدید و غیر طبیعی و یا برخورد به اجسام سخت ایجاد می شود.  اگر این اتفاق بیفتد سبب پارگی تونیکا آلبوژینا می شود و باید سریعاً به صورت اورژانسی با جراحی درمان شود.

  • بیماری پیرونی

از عوارض نادر دیگر خود ارضایی ایجاد پلاک و کوتاهی آلت می باشد که به دلیل ماساژ هایی که در حین عمل انجام می شود اتفاق می افتد و سایز آلت کوچک تر خواهد شد.

عوارض جسمی خود ارضایی در زنان

اگر افراد در طی رابطه جنسی به ارگاسم و رضایت جنسی نرسند این شرایط را آنورگاسمی می‌گویند و یکی از علل مهم روی آوردن خانم ها به خود  ارضایی می باشد.  وقتی خانم ها برای رسیدن به ارگاسم و افزایش لذت جنسی از دستگاه های یا ابزار های مختلف استفاده می‌ کنند تا دستگاه تناسلی به صورت عمیق تحریک شود چون با تحریک عمیق دستگاه تناسلی لذت جنسی زود تر حاصل می شود این موضوع باعث می شود که خانم ها دیگر از روابط جنسی طبیعی لذت نبرند و معمولاً برای خانم هایی که در دوران مجردی قرار دارند رایج می باشد.

آسیب به اندام تناسلی

بخش اعظم دستگاه تناسلی خانم ها در داخل بدن قرار دارد اگر در حین خود ارضایی فقط قسمت های خارجی ناحیه تناسلی درگیر شود آسیب جدی به این ناحیه وارد نمی شود. اما خانم ها برای رسیدن به ارگاسم با لذت بیشتر سعی می کنند قسمت های داخلی ناحیه تناسلی را تحریک کنند و از اشیا و دستگاه های مختلفی استفاده می کنند.  قسمت های داخلی ناحیه تناسلی بسیار حساس هستند و با ایجاد فشار غیر طبیعی رگ های داخلی آن پاره شده و این ناحیه دچار آسیب می شود.

نامنظم شدن عادت ماهیانه و تشدید درد و خونریزی

با انجام خودارضایی به مدت طولانی هورمون های بدن تحت تاثیر قرار می گیرد و سبب نا منظم شدن عادت‌ ماهیانه خانم ها می شود. میزان هورمون های جنسی در خانم  ها دچار تغییر می شود و در دوران قاعدگی سبب درد شدید و خونریزی خواهد شد. حتی به بیماری‌ هایی از قبیل  کیست و تنبلی تخمدان مبتلا می شوند.

آسیب زدن به جنین

در دوران بارداری نیاز جنسی خانم ها به دلیل تغییرات هورمونی بیشتر می‌ شود و خانم ها سعی می کنند در این دوره با خود ارضایی  نیاز های جنسی خود را برطرف کنند. انجام مکرر این عمل باعث می شود که ناحیه لگن دچار فشار شده و به جنین فشار وارد شود و مشکلات زیادی به همراه آن خواهد بود.  در هنگام برقراری رابطه جنسی ممنوعیتی در نظر گرفته نشده و شما می توانید با مشورت پزشک نیاز با همسر خود را نیاز های جنسی خود را بر طرف کنید.

عوارض روحی خودارضایی در مردان و زنان

بی حوصلگی

خانم ها و آقایانی که برای رفع نیاز های جنسی خود به روش خود ارضایی روی می‌ آورند و معمولا انسان های بی حوصله ای  هستند. زیرا این عمل قوای جنسی آن ها را کاهش می دهد و باعث خستگی آن ها در طول روز خواهد شد.  بنابراین انرژی مورد نیاز بدنشان تامین نمی شود و حوصله انجام هیچ کاری را نخواهند داشت.  کسانی که به به تکرار این عمل معتاد می‌ شوند چندین بار این کار را تکرار می کنند و به موضوعی دیگری غیر از  مسئله جنسی فکر نخواهند کرد.  در نتیجه برای کار های دیگر وقت و حوصله ندارند.

عدم تمرکز

با انجام خود  ارضایی به طور مکرر حافظه و تمرکز کاهش می یابد چون فکر این افراد  درگیر مسائل جنسی است ذهن‌شان را نمی توانند  برای  مسائل دیگر متمرکز کنند.  بنابراین در امور مختلف زندگی دچار مشکل خواهند شد.

اضطراب شدید و طولانی مدت

با تکرار این عمل ذهن افراد دائما بیقرار و آشفته است و با به جز  مسائل جنسی نمی توانند مسائل دیگر را در ذهن خود پیگیری کنند.  بنابراین همه امور زندگی آن ها تحت تاثیر قرار می گیرد . همیشه استرس سر رسیدن کسی در هنگام خود  ارضایی با آن ها همراه است و این عارضه به طور دائمی و برای طولانی مدت به صورت عادت خواهد شد.

شرطی شدن روابط جنسی

افرادی  که دائما به تکرار خود ارضایی می پردازند فکر می‌ کنند که روش دیگری نمی‌ تواند نیاز های جنسی آن ها را رفع کند و بنابراین در رابطه جنسی با شریک مقابل دچار مشکل خواهند شد.  حتی اگر شریک جنسی سعی کند تا نیاز های او را برطرف کند باز هم احساس خلا و عدم رضایت خواهد داشت. و به دنبال فرصتی برای خود  ارضایی خواهد بود.

ضعف اعصاب

کسانی که به طور مکرر به خود ارضایی می پردازند  روحیه حساس و شکننده ای دارند و حتی به عوامل محیطی مانند رفت و آمد،  صدا  و نور حساس می شوند.  این افراد با یک موضوع بسیار کوچک عصبی می شوند و سریعاً پرخاشگری می کنند. عواملی که باعث می شود که تجربیات خود ارضایی آن ها برایشان تکرار شود آن ها را عصبی خواهد کرد و شروع به پرخاشگری می کنند.

افسردگی

خانم ها در هنگام رابطه جنسی ذهن شان را درگیر دخول می شود اما  اگر در رابطه جنسی این عمل اتفاق نیفتد ممکن است از نظر جسمی ارضا شود اما از نظر روحی دچار خلا عاطفی می‌ شوند و این مسئله به مرور زمان سبب افسردگی آن ها خواهد شد.

احساس گناه

همه کسانی که به خودارضایی روی می آورند می داند که این روش مورد پسند و قبول نیست بنابراین این کار را به صورت پنهانی تکرار می کند. این حس گناه هر لحظه و هر مکانی با آن ها همراه است و ذهن شان را درگیر کرده است. بنابراین به مرور زمان اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد.

عوارض اجتماعی خودارضایی

با توجه به اثرات مخرب و نامطلوبی که این عمل بر جسم و روح افراد خواهد داشت همه امور اجتماعی و شغلی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. معتاد شدن به خود ارضایی موقعیت شغلی این افراد را دچار اختلال می کند و فرد سعی می کند فعالیت های روزانه خود را به تعویق بیاندازد و یا این که آن ها را لغو کند. با از دست رفتن موقعیت اجتماعی و شغلی این افراد ادامه زندگی برای آن ها سخت و طاقت فرسا خواهد شد و به مرور زمان دوستان آن ها کم می‌ شود و افراد گوشه گیر و منزوی می شوند.

مراحلی که برای ترک خودارضایی لازم است انجام دهید؟

کسانی که از عمل خودارضایی خسته شده اند پس از مدتی با مشاهده نشانه ها و عوارض خطرناک آن تصمیم می گیرند که این عادت غیرطبیعی را ترک کنند .بنابراین به دنبال راهکارهای موثر و مفید می باشند که البته این عمل بسیار سخت است و نیازمند اراده قوی و شرایط مناسب خواهد بود . پس  شما می توانید برای به دست آوردن نتایج مطلوب با یک روانپزشک مشورت کنید و در مورد مشکلات خود گفت و گو کنید . در طی این جلسات پزشک سعی می کند شما را نسبت به مشکلات تان واقف کند و راه حل های مناسب و موثر را معرفی کند.‌ برخی از راهکار هایی که متخصصان ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد.

ورزش کردن

با انجام فعالیت های ورزشی قوای جسمانی بدن باز می گردد و شما بدنی قوی تر خواهید داشت. هم چنین فکر شما از مسائل جنسی دور می شود و شما می توانید با انجام فعالیت های ورزشی آسیب های روحی و جسمی را از خود دور کنید.

جلوگیری از تحریک شدن با پوشیدن لباس راحت

کسانی که لباس تنگ می پوشند بیشتر در معرض خطر تحریک شدن هستند . متخصصان توصیه می‌ کنند که در دوره ترک خود  ارضایی سعی کنید  لباس های راحت و گشاد بپوشید تا از تحریک شدن ناحیه تناسلی پیشگیری کنید.

مطالعه کردن

وقتی افراد سعی می کنند با کتاب خواندن ذهنشان را درگیر مسائل دیگر کند درگیری های ذهنی شان نسبت به خود  ارضایی کاهش می یابد و یکی از تکنیک های موثر برای رفع این مشکل خواهد بود.

کوتاه کردن مدت حمام رفتن

اگر زیاد در حمام بمانید ممکن است ذهن شما به سمت خود ارضایی سوق داده شود. بنابراین اگر تصمیم دارید که این عمل را ترک کنید زمان حمام رفتن خود را کاهش دهید تا از انجام این عمل جلوگیری شود.

پرهیز از پرخوری

طبق تحقیقات انجام شده یکی دیگر از دلایل روی آوردن به خود ارضایی پرخوری می باشد.  بنابراین سعی کنید از پرخوری خودداری کنید و قبل از سیر شدن دست غذا خوردن بردارید.

ترک خودارضایی چه مزایایی دارد؟

پس از ترک این عمل ناپسند شما می تواند مو های ریخته شده خود را باز یابید،  حتی می‌ توانید از روش‌ های درمانی مناسب مانند مصرف دارو ها و یا مزوتراپی بهره‌مند شوید.

این روش های درمانی در کلینیک‌ های تخصصی و معتبر انجام می‌ شود و ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن مو های سالم و پر پشت به کلینیک شهر آرا  تهران مراجعه کنید.

پس از ترک خود  ارضایی میزان هورمون های بدن متعادل می شود و استرس ها یی که در حین عمل و  دست رفتن زیبایی و لاغری و عدم اعتماد به نفس  ایجاد شده برطرف می شود.

پس از ترک این عمل می توانید امور زندگی خود را به خوبی کنترل کنید و به موفقیت های در حیطه شغلی و اجتماعی خود دست یابید.

از مزایای دیگر این عمل سلامتی جنسی هر فرد می باشد و مشکلاتی از قبیل زود انزالی و تنش هایی که در روابط زناشویی ایجاد شده برطرف می شود و بنیان خانواده مستحکم می شود.

با ترک خود  ارضایی سلامتی،  شادابی و طراوت از دست رفته باز می گردد و بیماری های روحی از قبیل افسردگی های شدید نیز درمان می شود.

خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – خود ارضایی

مراقبت های قبل از ترک خود ارضایی

سعی کنید مشکلات روحی خود را با  پزشک در میان بگذارید تا بتواند بهترین راه حل ها را در اختیار شما قرار دهند.

راهکارهایی که پزشک در اختیار شما قرار می دهد را به خوبی اعمال کنید.

سعی کنید خود را سرگرم  فعالیت های دیگر کنید تا از درگیر شدن ذهنتان به مسائل جنسی جلوگیری کنید .

پس از ترک این مشکل کم کم شاهد نتایج موثر در چهره،  اندام و روحیه خود خواهید بود.  بنابراین به طور ناخودآگاه  از این موضوع احساس رضایت خواهید کرد.

از مسائلی که ذهن شما را درگیر  خود  ارضایی می کند دوری کنید.

آسیب هایی که در دوره خود ارضایی به بدنتان وارد شده را درمان کنید.

آقایان و خانم ها در دوره تکرار این عمل دچار ریزش مو می‌ شوند و این موضوع روحیه آن ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  بنابراین بهتر است برای پرپشت کردن و بازگرداندن حجم مو ها از روش های درمانی موثر در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران بهره مند شوید.

 مراقبت های پس از ترک خودارضایی

  •  سعی کنید که فکر خود را درگیر ورزش و مطالعه  کنید.
  •  لباس های راحت بپوشید.
  •  عواملی که باعث تحریک شما می شود را را از بین ببرید.
  •  سعی کنید رابطه اجتماعی خود را گسترش دهید و از تنها ماندن خودداری کنید.
  •  در هنگام استحمام زیاد در حمام نمانید.
  •  برای شستشوی بدن از آب ولرم استفاده کنید.
  •  برنامه خواب و تغذیه خود را تنظیم کنید تا از کمبود مواد مغذی و ایجاد استرس جلوگیری کنید.
خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – خود ارضایی

هزینه درمان ریزش مو با مزوتراپی در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران چقدر است؟

هزینه درمان در همه افراد بر اساس شدت ریزش مو ها،  ترکیبات محلول مزوتراپی،  تعداد جلسات ، مهارت پزشک و تعرفه کلینیک متفاوت خواهد بود.  ترکیباتی که در تزریق مزوتراپی برای افراد تعیین می‌ شود بر اساس کمبود مواد مغذی می باشد بنابراین دوز و ترکیبات محلول و مارک آن متفاوت می باشد.  همچنین تعداد جلسات بر اساس شدت ریزش مو ها متفاوت است.  بنابراین نمی‌ توان هزینه مشخص و دقیقی اعلام کرد.  برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی شهر آرا تهران با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در کلینیک تخصصی و زیبایی رایگان می باشد.

اثرات و نتایج

وقتی تکرار خود  ارضایی در مدت طولانی انجام شود اثرات منفی آن به طور دائمی و طولانی مدت با افراد همراه خواهد بود و مشکلات اساسی برای آن ها ایجاد خواهد کرد . اگر بتوانید این عمل تا پسند  را ترک کنید و به دنبال رابطه جنسی سالم و با کیفیت باشید می توانید در مدت زمان کوتاهی عوارض ناشی از این بیماری  را برطرف کنید. پس از ترک خود  ارضایی پس از چند روز متوجه تاثیرات درمان و ترک خواهید آن شد و روحیه از دست رفته شما باز می گردد و از نظر  بدنی و تامین انرژی به سمت نتایج مطلوب هدایت می شوید.  شما می توانید برای باز گرداندن مو هایی که به دلیل این عمل از دست داده‌ اید را به روش‌های درمانی موثر مانند مصرف انواع ویتامین ها و فرایند  مزوتراپی بپردازید.  شما در طی جلسات مزوتراپی شاهد بازگشت مو های خود خواهید بود و پس از ۳ ماه نتایج قطعی آن از قبیل افزایش حجم مو ها و افزایش ضخامت تار های مو می باشید.

دوره نقاهت پس از ترک خودارضایی چقدر است؟

پس از ترک خود  ارضایی شما می توانید فعالیت های روزانه خود را به شکل مطلوب و بدون محدودیت انجام دهید.  سعی کنید در این دوران با انجام فعالیت‌ های ورزشی بدن خود را تقویت کنید . همچنین با یک برنامه غذایی مفید و سالم مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را تامین کنید.  پس از ترک خودارضایی می توانید مجدداً به آغوش گرم خانواده بازگردید و وقت بیشتری را برای دوستان در نظر بگیرید.  این مسائل باعث شادابی و سرحالی  شما خواهد شد و مشکلات روحی شما اعم از افسردگی،  عدم تمرکز و کاهش حافظه را برطرف می‌ شود.

خود ارضایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – خود ارضایی

تعداد دفعات خود ارضایی چقدر است؟

وقتی افراد به خود ارضایی روی می آورند در بار های اول به اوج لذت می رسند بنابراین فکر می‌ کنند که با هر بار تکرار می توانند این لذت را مجددا تجربه کنند. در صورتی که این گونه نیست و به مرور زمان این عمل را بر اساس عادت انجام می دهند. پس به تدریج قوای جسمی،  جنسی و روحیه خود را از دست خواهند داد . معمولاً این افراد در طی زمان محدود چندین بار این عمل را تکرار می کند .

تعداد دفعات این عمل به روحیات افراد بستگی دارد هر چه تعداد دفعات خود  ارضایی بیشتر باشد آسیب بیشتری به بدن آن ها وارد می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

اسم آمپول بزرگ کننده ران و باسن

فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر خارجی

نتیجه گیری

برقراری رابطه جنسی یک نیاز معمول همه افراد است و تمایل به خود ارضایی عاملی عمومی نیست. اما روز به روز آمار کسانی که به این عمل می‌ پردازند افزایش می یابد و عواملی مانند نداشتن برنامه منظم ورزشی،  عدم تحرک کافی و مشکلات روحی باعث می شود که افراد بیشتر به خود  ارضایی روی بیاورند.  پس بهتر است فعالیت های ورزشی و مطالعه کردن را جایگزین این عمل ناپسند قرار دهند  و در صورت نیاز با پزشکان مربوطه در این زمینه مشورت داشته باشند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicshahrara.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicshahrara.ir/t3i1

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicshahrara1400

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicshahrara

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahrara

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir