آر اف ترماژ چیست؟

آر اف ترماژ چیست؟

آر اف ترماژ چیست؟

خیلی از افراد از افتادگی در پوست خود در قسمت‌های مختلف بدن و صورت شکایت دارند و هر روز به دنبال روش‌های زیبایی هستند تا بتوانند این مشکلات را برطرف کنند و زیبایی را بار دیگر به پوست خود بازگردانند یکی از روش‌های تاثیرگذار در حل این مشکل روشی با نام آر اف  ترماژ می‌باشد. ترماژ یک درمان غیر تهاجمی می‌باشد که سبب سفت شدن و جوانسازی پوست می‌شود.

 پوست به دلایل گوناگونی از جمله افزایش سن می‌تواند افتاده و شل شود روش‌ درمانی مانند ترماژ می‌تواند برای بهبود این شرایط مورد استفاده قرار گیرد اگر قصد انجام روش‌های زیبایی برای پوست را دارید و می‌خواهید از آر اف ترماژ استفاده کنید حتماً با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت داشته باشید پزشک با توجه به نوع پوست و انتظارات شما بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهد داد.

شما می‌توانید جهت معاینه و مشاوره برای رفع مشکلات خود به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی شهرآرا مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به درمان مناسب بپردازید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

آر اف ترماژ چیست؟

آر اف ترماژ یک روش غیرتهاجمی و بدون جراحی می‌باشد که با کمک آن می‌توانید باعث سفت شدن پوست و برطرف کردن چین و چروک در آن شوید این روش بیش از ۲۰ سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد در این روش بر اثر ایجاد حرارت، کلاژن سازی تحریک خواهد شد و پوست ترمیم می‌شود از اصلی‌ترین دلایل افتادگی در پوست و به وجود آمدن چین و چروک به کم شدن کلاژن در لایه‌های عمیق پوست می‌توان اشاره کرد. آر اف ترماژ در واقع نام دیگر روش درمانی می‌باشد که در آن از امواج فرکانس رادیویی rf استفاده می‌شود این روش باعث تحریک لایه‌های پوست می‌شود و کلاژن سازی را می‌تواند تحریک کند.

 می‌توان از این روش درمانی در قسمت‌های مختلف صورت و بدن استفاده کرد آر اف ترماژ می‌تواند باعث ایجاد لیفت صورت و کانتورینگ شود، گونه‌های افتاده، پلک‌های افتاده، شکم یا بازو و غبغب با کمک این روش به خوبی می‌تواند درمان شود این درمان همچنین رنگ صورت را می‌تواند درخشان‌تر و شاداب‌تر کند.

دلایل شل شدن و افتادگی پوست

پوست از سه لایه مجزا تشکیل شده است لایه سطحی که قابل مشاهده است به آن اپیدرم گفته می‌شود، لایه زیرین که غنی از کلاژن می‌باشد درم نامیده می‌شود و لایه سوم زیر جلدی نام دارد که به آن لایه چربی گفته می‌شود در این لایه‌ها فیبرهای کلاژن جریان دارند. کلاژن در این لایه‌ها می‌تواند بر اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، وراثت و یا بالا رفتن سن تجزیه شود با تجزیه شدن کلاژن، پوست شروع به افتادگی و چین و چروک می‌کند حتی در شرایطی مانند کاهش وزن، استرس و بارداری نیز تولید کلاژن کاهش پیدا می‌کند و این امر استحکام بافت را از بین خواهد برد.

 برای درمان این مشکل و تولید کلاژن در لایه‌های پوست باید این لایه به میزان کافی انرژی را دریافت کند این انرژی باعث می‌شود که پوست تحریک شود آر اف ترماژ یکی از روش‌های جوانسازی پوست می‌باشد که می‌تواند به تحریک این لایه‌ها کمک کند.

نحوه کار آر اف ترماژ

در این روش از فناوری فرکانس رادیویی rf به نام ترماکول استفاده می‌شود این روش از نظر بالینی ثابت شده است از این روش می‌توان بدون ایجاد برش، بسیار سریع و آسان برای جوانسازی پوست استفاده کرد. بر خلاف لیزر این روش را می‌توان روی پوست‌ها با طیف رنگ و شرایط مختلف انجام داد و نتایج خوبی حاصل کرد در سیستم ترماکول دستگاه‌های قلم مانندی با نام ترماتیپ روی ناحیه مورد نظر قرار خواهد گرفت و با هر تماس انرژی کنترل شده آر اف به لایه‌های پوست منتقل خواهد شد.

 ترماتیپ حجم زیادی از کلاژن در لایه‌های عمیق پوست را گرم می‌کند در این حین لایه سطحی پوست خنک و محافظت می‌شود این حرارت باعث می‌شود کلاژن‌های نامنظم به سرعت فعال و سفت شوند. با گذشت زمان کلاژن‌های جدید تولید خواهد شد و فرایند جوانسازی در پوست تکمیل می‌شود و در نهایت ظاهر پوست سالم و بدون چین و چروک می‌شود.

آر اف ترماژ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – آر اف ترماژ

مراحل انجام روش آر اف ترماژ

قبل از انجام آر اف ترماژ باید تمام مواد آرایشی را از روی پوست تمیز کنید پزشک بعد از تمیز کردن پوست ناحیه مورد نظر را علامت گذاری خواهد کرد تا درمان مداوم و یکنواخت انجام گیرد، قبل از شروع درمان یک لایه بسیار نازک ژل باید روی پوست قرار بگیرد این ژل از لایه سطحی حفاظت می‌کند، پوست با کمک از فرکانس رادیویی تحریک خواهد شد و روند بازسازی طبیعی در آن شروع می‌شود در برخی قسمت‌ها برای رسیدن به نتایج رضایتبخش باید از ترماتیپ در چندین جلسه استفاده شود.

 به طور کلی این روش بر خلاف خیلی از روش‌های لیزر درمانی در اکثر بیماران با یک جلسه می‌تواند تکمیل شود اگر تا به حال لیزر موهای زائد را انجام داده باشید احتمالاً مسئول لیزر از شما در خصوص احساس درد سوال خواهد کرد در صورتی که هیچگونه دردی احساس نکنید درجه لیزر کمی افزایش پیدا می‌کند در این روش درمانی نیز برای اینکه بتوانید به نتایج مطلوبی از استفاده از این روش درمانی دست پیدا کنید باید در خصوص احساس پالس های الکتریکی سوالاتی از شما پرسیده شود. میزان انرژی باید در حدی باشد که فرد درد شدید احساس نکند و در عین حال نتیجه مناسبی را نیز از درمان دریافت کند میزان احساس حرارت با توجه به منطقه مورد نظر می‌تواند تفاوت داشته باشد ممکن است در بعضی قسمت‌ها کمی درد احساس شود اما قابل تحمل می‌باشد.

ترماژ سی پی تی چیست؟

ترماژ سی پی تی نسل سوم دستگاه‌های جوانسازی می‌باشد این دستگاه ساخت کشور آمریکا می‌باشد و سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز آن را تایید کرده است در واقع بهترین دستگاه ترماژ دستگاه سی پی تی می‌باشد و نتایج حاصل از آن لیفت پوست می‌باشد.

تیپ‌های مختلفی در دستگاه آر اف ترماژ تعبیه شده‌اند به همین دلیل برای نواحی مختلف صورت و بدن می‌تواند کاربرد داشته باشد. تیپ‌ها در واقع سری‌هایی هستند که روی دستگاه قرار می‌گیرند این تیپ‌ها در ابعاد مختلف می‌باشند ابعاد بزرگ آن برای برطرف کردن افتادگی در پوست بدن به خصوص ناحیه شکم کاربرد دارد کوچک‌ترین تیپ‌ها نیز در نواحی پلک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع آر اف ترماژ

این روش برای جوانسازی و ترمیم پوست در قسمت‌های مختلف بدن و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد در ناحیه صورت می‌توان از این روش در نواحی پیشانی، چشم‌ها، گونه و گردن استفاده کرد. از این روش می‌توان برای لیفت صورت و آر اف ترماژ غبغب استفاده کرد.

. آر اف ترماژ صورت

از این روش برای سفت کردن و کانتورینگ صورت می‌توان کمک گرفت با این روش افتادگی در قسمت چانه و گردن تا حدود بسیار زیادی برطرف می‌شود گونه‌های افتاده به میزان قابل توجه بهبود پیدا می‌کنند. آر آف ترماژ صورت تا حدودی باعث ایجاد زاویه سازی در صورت می‌شود همچنین رنگ صورت را می‌تواند شاداب‌تر کند.

. آر اف ترماژ شکم

از این روش درمانی علاوه بر صورت می‌توانید که برای سفت کردن پوست افتاده در شکم نیز استفاده کنید اگر بیمار بعد از انجام بارداری یا کاهش وزن شدید، افتادگی در پوست پیدا کرده پزشک با یک جلسه درمان پوست شکم را محکم و سفت خواهد کرد بعضی از جراحان زیبایی بعد از انجام لیپوساکشن درمان با کمک آر اف ترماژ را توصیه خواهند کرد با ترکیب این دو روش هم چربی‌های شکم می‌تواند از بین برود و هم پوست در این ناحیه سفت و لیفت خواهد شد.

. آر اف ترماژ پلک

یکی از روش‌های بسیار محبوب برای جوانسازی استفاده از ترماژ پلک می‌باشد. بیشترین علائم پیری می‌تواند در اطراف چشم‌ها ایجاد شود با رفع افتادگی در پلک‌ها و چین و چروک‌ها می‌توانید تغییرات بسیار زیادی را در پوست ایجاد کنید. پوست پلک بسیار نازک است و با کمک انرژی rf به خوبی می‌تواند واکنش نشان دهد این واکنش باعث سفت و صاف شدن پوست در این ناحیه خواهد شد، افتادگی پلک و پف زیر چشم تا حدودی برطرف می‌شود البته نتیجه به دست آمده از این روش درمانی از هر فرد به فرد دیگر متفاوت می‌باشد.

. آر اف ترماژ بازو

خیلی از افراد بعد از کاهش وزن شدید دچار افتادگی در نواحی مختلف بدن خود می‌شوند یکی از شدیدترین افتادگی‌ها مربوط به بازوها می‌باشد همچنین ممکن است بعضی از افراد به صورت طبیعی پوست شل و افتاده‌ای داشته باشند با کمک از این روش درمانی در ناحیه بازو می‌توان افتادگی را تا حد بسیار زیادی برطرف کرد.

نکات و مراقبت‌های قبل از آر اف ترماژ

قبل از انجام آر اف ترماژ باید تمام محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست به طور کامل پاک شوند، اگر قبل از انجام عمل، پوست برنزه شده باشد پزشک متخصص هیچ نوع لیزر درمانی را توصیه نخواهد کرد. در صورتی که باردار هستید یا زخم و عفونت در ناحیه تحت درمان دارید باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید از آنجایی که تاثیر امواج rf بر روی جنین بررسی نشده است باید از انجام این روش درمانی در زمان بارداری خودداری شود.

چه کسانی بهتر است از این روش استفاده کنند؟

هر فرد که احساس افتادگی در پوست خود را داشته باشد و علاقه داشته باشد این مشکلات را برطرف کند می‌تواند که از این روش درمانی استفاده کند. بهترین کاندیدای این روش درمانی افرادی هستند که دچار شل شدگی متوسط در پوست هستند پوست نازک پاسخ بهتری به درمان با این روش خواهد داد با این حال این روش روی انواع پوست‌ها می‌تواند انجام شود. در افتادگی‌های بسیار شدید در پوست و با توجه به بافت زیر جلدی این روش درمانی به وسیله آر اف ترماژ به طور کامل موثر نخواهد بود و نیاز به روش‌های جراحی دارد.

مراقبت‌های بعد از لیزر آر اف ترماژ

اکثر افراد بعد از انجام آر اف ترماژ می‌توانند به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند این روش درمانی نیاز به استراحت ندارد، در برخی افراد مقداری قرمزی خفیف مانند آفتاب سوختگی می‌تواند مشاهده شود اما این حالت به سرعت برطرف خواهد شد، بعد از درمان نیازی ندارید که مراقبت خاص و ویژه‌ای را انجام دهید مگر اینکه پزشک متخصص توصیه‌های لازم را به شما داده باشد.

مزایا و فواید آر اف ترماژ

آر اف ترماژ جز روش‌های زیبایی به شمار می‌رود که بسیار سریع و راحت می‌توانید آن را برای رفع مشکلات پوستی خود انجام دهید این روش مزایای بسیار زیادی را با خود به دنبال دارد به همین دلیل خیلی از متخصصان پوست و مو آن را پیشنهاد می‌دهند بعضی از مزایای آر اف ترماژ عبارتند از:

. هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری نیاز ندارد و بیمار بعد از درمان می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهد.

. نیاز به هیچ گونه برش، تخلیه بافت و چربی و بخیه ندارد.

. عوارضی مانند کبودی یا ایجاد عفونت در پی نخواهد داشت.

. برخلاف بسیاری از روش‌های زیبایی بیمار در این روش با یک جلسه می‌تواند به نتایج مطلوبی دست پیدا کند.

. علاوه بر سفت کردن پوست باعث برطرف شدن عیوب پوستی مانند جای اسکار و زخم می‌شود.

. از این روش درمانی می‌توانید برای انواع پوست و طیف رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از این روش درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی شهرآرا زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید.

معایب و عوارض جانبی آر اف ترماژ

این روش یک روش ایمن می‌باشد طبق آمار و بررسی‌های بیش از ۲ میلیون بیمار در سراسر جهان عوارض جانبی در این روش درمانی گزارش نشده است بیشتر عوارضی که در این روش ایجاد می‌شود شامل قرمزی، تورم، برجستگی و به ندرت تاول می‌باشد عوارض جانبی ممکن است که طی چند روز یا چند هفته بعد برطرف شود.

بلافاصله بعد از انجام این روش درمانی در پوست ممکن است که احساس گرما ایجاد شود این حس در عرض چند ساعت از بین خواهد رفت و با گذشت زمان شما متوجه سفتی پوست خود خواهید شد. البته باید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا هرگز با عوارض جانبی روبرو نشوید و بتوانید بهترین نتیجه را بعد از انجام این درمان برای خود رقم بزنید.

اثرات و نتایج درمان با آر اف ترماژ

نتایجی که از این روش درمانی به دست می‌آید بعد از یک جلسه سال‌ها جوان‌تر به نظر خواهید رسید همچنین این روش درمانی باعث بهبود و سفت کردن پوست شل و آویزان می‌شود، این روش درمانی می‌تواند باعث سفت شدن و لیفت گونه، گردن و غبغب نیز شود.

سفت کردن شکم، سفت کردن پوست گردن و لیفت سینه، کاهش استرچ مارک، کاهش ظاهر غبغب، کاهش گودی در زیر چشم، کاهش تجمع چربی، بهبود چین و چروک، کاهش آکنه، پر کردن خطوط خنده، کاهش منافذ باز پوست و جوانسازی پوست از نتایج این روش درمانی می‌باشد و چندین ماه زمان می‌برد تا کلاژن ساخته شود بعد از درمان مقدار جزئی سفت شدن پوست احساس می‌شود ولی زمانی نتایج به حداکثر خود می‌رسد که ماه‌ها گذشته باشد و نتایج به خوبی قابل مشاهده شود این نتایج حدود ۱۸ ماه بعد از درمان مشاهده می‌شود و اثرات درمانی باقی خواهد ماند.

پوست بعد از گذشت چند ماه صاف‌تر و کشیده‌تر می‌شود و باعث بازسازی و افزایش ساخت کلاژن توسط لایه‌های زیرین پوست انجام می‌شود و پوست بعد از گذشت ۳ تا ۶ ماه بعد از درمان به ساخت کلاژن همچنان ادامه می‌دهد بنابراین نتیجه حداکثری پس از این مدت نمایان خواهد شد.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام آر اف ترماژ بسته به سن و نوع پوست هر فرد مشخص خواهد شد یک جلسه برای پوست‌های جوان که نیاز به سفت شدن دارند می‌تواند کافی باشد هر چند هر فرد باید برای حفظ این نتایج هر ۳ تا ۶ ماه مراجعه کند هر جلسه فواید این روش را می‌تواند افزایش دهد و مدت بیشتری نتایج باقی خواهد ماند که برگشت و تمدید درمان را به تعویق می‌اندازد.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از آر اف ترماژ

آر اف ترماژ یک روش موثر و ایمن برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی است در این روش هیچ گونه زخم و برشی روی پوست ایجاد نمی‌شود، پس نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نخواهید داشت می‌توانید بلافاصله بعد از انجام درمان فعالیت‌های روزانه خود را آغاز کنید و نیازی ندارید که مراقبت‌های خاص و ویژه‌ای را انجام دهید.

موارد منع استفاده از آر اف ترماژ

. در صورت داشتن ضربان ساز قلب و یا هرگونه دستگاه دیگر در بدن

. داشتن عفونت‌های فعال

. بارداری و شیردهی

آر اف ترماژ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – آر اف ترماژ

سوالات متداول

اگر که قصد جوانسازی و برطرف کردن مشکلات پوستی با کمک آر اف ترماژ را دارید احتمالاً سوالاتی در این زمینه می‌تواند برای شما ایجاد شود سوالاتی مانند مناسب بودن این روش درمانی، ماندگاری آن، ترکیب آن با روش‌های دیگر و انتخاب بهترین متخصص پوست و مو. در ادامه پاسخ تعدادی از این سوالات را برای شما ارائه خواهیم داد.

. آر اف ترماژ برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که در نواحی مختلف صورت و بدن خود دارای چین و چروک، افتادگی در پوست، خطوط عمیق و یا سلولیت هستند می‌توانند که از این روش درمانی کمک بگیرند افتادگی پوست خفیف تا متوسط از این روش بهترین نتیجه را می‌تواند ایجاد کند. به طور کلی بانوان و آقایان در سن ۳۰ تا ۶۰ سالگی می‌توانند کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی باشند در سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال استفاده از این روش جوانسازی پوست بیشترین جنبه پیشگیری را می‌تواند داشته باشد و از روند پیری پوست جلوگیری می‌کند اما این روش در سنین بالاتر بیشتر جنبه درمانی دارد.

. هزینه آر اف ترماژ چقدر است؟

هزینه آر اف ترماژ با توجه به ناحیه مورد نظر و همچنین تعداد جلسات درمانی مشخص خواهد شد، در زمان مشاور پزشک ابعاد ناحیه تحت درمان را مشخص خواهد کرد بعد از بررسی وضعیت پوست می‌توانید از هزینه نهایی انجام این درمان اطلاع پیدا کنید.

در قیمت آر اف ترماژ تجربه و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی بسیار موثر خواهد بود همچنین هزینه دستگاه ترماژ موجود در کلینیک و برند آن نیز می‌تواند در تعیین هزینه اثرگذار باشد برای مثال قیمت ترماژ سی پی تی نسبت به دیگر دستگاه‌ها می‌تواند بالاتر باشد البته باید به این نکته اشاره کرد که آر اف ترماژ یک روش جوانسازی و زیبایی پوست می‌باشد که بیمه هزینه‌های آن را پرداخت نخواهد کرد این روش توسط هیچ پزشکی برای موارد ضروری توصیه نمی‌شود و در موارد زیبایی کاربرد دارد به همین دلیل هزینه باید توسط خود فرد پرداخت شود.

 جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهرآرا می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

. روش درمانی آر اف ترماژ چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان درمان با توجه به ابعاد ناحیه تحت نظر و تعداد شات‌های دستگاه می‌تواند متفاوت باشد اما معمولاً می‌تواند که بین ۳۰ دقیقه تا دو ساعت زمان ببرد در مواقعی نیز ممکن است آماده سازی برای پوست قبل از شروع درمان زمان بر باشد.

. آر آف ترماژ چقدر ماندگاری دارد؟

بلافاصله بعد از انجام این درمان متوجه سفتی در پوست می‌شوید تولید کلاژن می‌تواند تا حدود ۶ ماه بعد از انجام درمان همچنان ادامه داشته باشد؛ بسته به نوع پوست و روند پیری نتایج این روش درمانی تا چند سال می‌تواند با خود ماندگاری داشته باشد در افراد بالای ۴۵ سال که افتادگی پوست آنها شدید است احتمال دارد پزشک هر ۶ ماه یک بار این درمان را توصیه کند اما در سنین پایین‌تر معمولاً هر دو سال یک بار نیاز به تمدید دارد.

. آیا می‌توان آر اف ترماژ را با دیگر روش‌های زیبایی ترکیب کرد؟

ترماژ را می‌توان با دیگر روش‌های جوانسازی پوست ترکیب کرد ممکن است پزشک تصمیم بگیرد این روش را همزمان با یک درمان دیگر یا مدتی بعد از آن برای شما انجام دهد. یکی از روش‌های ترکیبی تزریق بوتاکس می‌باشد بوتاکس در برطرف کردن چین و چروک می‌تواند موثر واقع شود و در نواحی مانند پیشانی و در بین ابروها می‌تواند تزریق شود. بوتاکس سم بوتلونیوم نوع A باشد که می‌تواند حرکت ماهیچه‌ها را محدود کند همچنین می‌توان در کنار آر اف ترماژ از تزریق ژل نیز استفاده کرد.

 اگر فرد متقاضی خطوط و چین و چروک داشته باشد که با ترماژ به طور کامل از بین نرود و نیاز به حجم دهی نیز داشته باشد می‌تواند از فیلر استفاده کند تا نتایج رضایت بخشی را برای پوست خود ایجاد کند یکی دیگر از ترکیبات بسیار نتیجه بخش در ترکیب با آر اف ترماژ روش مزوتراپی می‌باشد این روش به تنهایی باعث ایجاد سفت شدن پوست می‌شود اما درمان همزمان می‌تواند کلاژن سازی را افزایش دهد.

. آر اف ترماژ بهتر است یا هایفوتراپی؟

یکی از تفاوت‌های اصلی بین این دو روش تفاوت در فناوری انرژی مورد استفاده می‌باشد در روش آر اف ترماژ از فرکانس رادیویی rf استفاده می‌شود در حالی که انرژی که در هایفوتراپی استفاده می‌شود انرژی اولتراسوند می‌باشد برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک سطحی در صورت و بدن آر اف ترماژ می‌تواند گزینه بهتر باشد، این روش در واقع برای پیشگیری می‌تواند گزینه مناسب به شمار رود اما هایفوتراپی لایه‌های عمیق‌تر پوست را تحت درمان خود قرار خواهد داد هر دو روش برای حفظ سلامت و جوانسازی پوست می‌تواند پیشنهاد شود.

. تفاوت آر اف ترماژ با اندولیفت در چیست؟

 هر دو روش برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک می‌توانند جز روش‌های موثر باشند اما فرایند آنها با هم متفاوت است. در روش اندولیف میکروفیفرهای نوری در اندازه یک تار موی نازک وارد لایه‌های زیرین در پوست می‌شود و لیزر درمانی با کمک از امواج مادون قرمز صورت می‌گیرد در واقع تفاوت این دو روش در نوع لیزر آنها می‌باشد ولی هر دو باعث ایجاد کلاژن‌سازی و استحکام پوست خواهند شد.

. چگونه بهترین پزشک متخصص زیبایی برای آر اف ترماژ را پیدا کنیم؟

برای انتخاب بهترین پزشک متخصص پوست و مو باید تجربه پزشک و مجوزهای او به دقت مورد بررسی قرار گیرد هر نوع از روش‌های لیزر درمانی نیاز به آموزش دارد در صورتی که پزشک آموزش لازم با دستگاه‌ها را ندیده باشد احتمال ایجاد عوارض مانند تاول و یا مشکلات دیگر را می‌تواند ایجاد کند که درمان بی‌نتیجه خواهد بود علاوه بر تجربه و مهارت پزشک نوع دستگاه مورد استفاده در کلینیک نیز اهمیت بسیار زیادی دارد، حتماً در زمان مشاوره با پزشک نوع دستگاه باید پرسیده شود و در خصوص آن تحقیق انجام شود دستگاه آر اف ترماژ سی پی تی جزء بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست به شمار می‌رود امکانات موجود در کلینیک و همچنین رعایت بهداشت در کنار آن از نکات بسیار مهم در انتخاب پزشک متخصص پوست می‌باشد.

 تیپ‌های استفاده شده در دستگاه با سطح پوست تماس دارند و باید به طور کامل ضدعفونی شوند. در جلسه مشاوره از پزشک بخواهید عکس‌های قبل و بعد از افراد متقاضی و نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد با مشاهده تغییرات در این افراد می‌توانید راحت‌تر انتخاب کنید.

 اگر قصد انجام آر اف ترماژ صورت یا بدن خود را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی شهرآرا زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش جوانسازی و درمان پوست بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید همچنین در این کلینیک انواع روش‌های زیبایی پوست و مو نیز انجام می‌گیرد که با توجه به نیاز خود می‌توانید روش‌های مورد نظر را انتخاب از آن بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

آر اف ترماژ یک روش غیر تهاجمی و بدون جراحی می‌باشد که باعث سفت شدن پوست می‌شود و به راحتی می‌تواند چین و چروک در پوست را برطرف کند این روش درمانی با داشتن ۲۰ سال سابقه می‌تواند مورد استقبال زیادی قرار گیرد در این روش بر اثر ایجاد حرارت کلاژن سازی تحریک می‌شود و پوست ترمیم خواهد شد.

از اصلی‌ترین دلایل افتادگی در پوست و به وجود آمدن چین و چروک می‌توان به کم شدن کلاژن در لایه‌های پوست اشاره کرد که با کمک از آر اف ترماژ کلاژن سازی در لایه‌های پوست افزایش پیدا می‌کند و بدین ترتیب پوست بازسازی خواهد شد می‌توان از این روش درمانی در قسمت‌های مختلف صورت و بدن استفاده کرد همچنین این روش سبب ایجاد لیفت صورت و کانتورینگ آن می‌شود. گونه‌های افتاده، غبغب، افتادگی پلک‌ها، شکم و بازو با کمک این روش به خوبی برطرف می‌شود همچنین با این روش درمانی می‌توانید رنگ پوست را شاداب‌تر و درخشان‌تر کنید.

 اگر علاقه به استفاده از این روش درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی شهرآرا زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://aparat.com/v/fVCWF

نماشا:

https://www.namasha.com/v/gYHWNRD4

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

کلیپس رفع برجستگی گوش
تزریق ژل خط خنده بعد از چند روز اثر می کند؟
پاکسازی پوست
سکس تراپی برای رهایی از مشکلات جنسی
عمل ماموپلاستی چیست؟
قرص برای بزرگ کردن سینه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir