مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید.

داشتن پوستی صاف و عاری از چین و چروک آرزوی افراد زیادی است. به همین دلیل وقتی اولین چین و چروک های ریزی که در پیرامون چشم های خود را مشاهده می ‌کنید به دنبال روشی موثر برای رفع آن ها می باشید.

مزوژل یکی از مدرن ترین و تاثیرگذارترین روش ها برای برطرف کردن خطوط ریز و چین و چروک ‌ها بر سطح پوست می باشد. همچنین این روش در جهت رفع تیرگی ها و لکه های پوستی موثر می باشد. اگر می خواهید با مزایا و کاربرد های بی‌نظیر این فرایند زیبایی بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

مزوژل چیست؟

مزوژل یکی از روش های جوانسازی پوست صورت در جهت درمان سریع چین و چروک ها و رفع انواع مشکلات پوستی در قسمت های مختلف صورت مخصوصاً پوست پیرامون چشم می باشد. در این فرایند درمانی از ژل هیالورونیک اسید برای رفع این عارضه های پوستی استفاده می شود. تا بتوان شادابی و جوانی را مجدداً به پوست بازگرداند. هیالورونیک اسید یکی از طبیعی ترین ترکیبات پوست است که در جهت تولید کلاژن و افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست، ایفای نقش می کند. این ماده سلول‌ های پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند و با افزایش میزان خون رسانی سبب ترمیم سلول های آسیب دیده پوست می شود.

ترکیبات دیگر مزوژل به غیر از هیالورونیک اسید آمینو اسید ها، ویتامین ها، کوآنزیم ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مختلف می باشد. که همه آن ها سبب بازسازی و ترمیم پوست خواهد شد. و انواع آسیب های پوستی را درمان می کند. ترکیبات این ماده سبب تامین رطوبت پوست خواهد شد و علائم پیری را برای مدت طولانی از سطح پوست را رفع می کند.

 بهترین برند مزوژل کدام است؟

ژل های تزریقی در مارک ها و برند های متفاوتی وجود دارد که میزان تاثیرگذاری و ماندگاری نتایج آن با یکدیگر فرق دارند .هم اکنون برند های جالپرو بهترین مارک مزوژل در سرتاسر جهان می باشد و تحت تاییدیه سازمانCE می باشد. ترکیباتی که در این محصول به کار رفته است با بافت طبیعی پوست انسان سازگار است و سبب تحریک سلول های پوستی برای تولید کلاژن و بازسازی آسیب دیدگی ها و افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست می ‌شود .میزان ماندگاری ژل جالپرو در افراد متفاوت است که معمولاً ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد .در کلینیک زیبایی شهرآرا تهران از برند جالپرو و رویتاکر استفاده می شود که برای انواع پوست های ایرانی بسیار مناسب است. و چروک های عمیق پوست را به طرز بی نظیری رفع می کند .میزان ماندگاری برند رویتاکر تقریبا ۶ ماه است و سبب زیبایی ، شادابی و جوان سازی پوست چهره خواهد شد. در ادامه مطلب شما را با برند های مطرح مزوژل که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد آشنا می کنیم.

ژل هایی که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد شامل پروایج، سیتوکر ۷۱۵، پرستلین، نچرال بی، سیتوکر ۵۳۲ جالپرو صورتی و آبی می باشد.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – مزوژل

مزو ژل چه کاربردهایی دارد؟

یکی از اصلی ترین کاربرد های این روش زیبایی رفع چین و چروک ها در پیرامون چشم ها و لب ها می باشد. این عمل برای رفع خطوط عمیق خنده و اخم نیز بسیار موثر است. و باعث می شود که چهره جوان و شاداب به نظر برسد. همچنین استفاده از این ژل ها سبب اصلاح فرم صورت و ایجاد تقارن در چهره و بخش‌ های مختلف صورت از قبیل گونه و چانه ها خواهد بود و می تواند همه عیب های ظاهری چهره را رفع کند.

اگر به دلایل مختلفی پوست شما افتاده و کمی شل شده است می ‌توانید از روش مزوژل برای رفع این مشکلات استفاده کنید. این روش زیبایی برای صورت های لاغر بسیار مناسب است. زیرا این افراد دوست دارند که مقداری حجم دهی در چهره آن ها ایجاد شود تا چهره شان شاداب تر و جوان تر به نظر برسد. همچنین فرایند برای رفع تیرگی و سیاهی دور چشم موثر می باشد و سبب درمان گودی زیر چشم خواهد شد.

اگر شما پوست خشکی دارید و به دنبال روشی موثر و مناسب برای بازسازی آسیب های پوستی و آبرسانی به پوست هستید مزوژل انتخابی کاملاً صحیح می باشد. همچنین این فرایند درمانی و زیبایی سبب تحریک پوست در جهت کلاژن سازی و بازسازی بافت های آسیب دیده می شود. همچنین انواع عارضه های پوستی از قبیل اسکار، جای جوش و آکنه و انواع لکه های پوستی را رفع می کند. تا بتواند پوستی زیبا و سالم به شما هدیه دهد .این روش درمانی و زیبایی برای رفع غبغب نیز بسیار موثر می باشد.

انجام فرایند مزوژل را می توان با هدف رفع خطوط سطح گردن، چربی های اضافه غبغب، رفع خطوط و چین و چروک های پشت دست و رگ های بیرون زده انجام داد. همچنین با درمان سلولیت سبب رفع سلولیت، ترک ها و لکه های سیاه و قهوه‌ای رنگ بر سطح پوست می شود. این روش درمان نیز در جهت درمان ریزش مو موثر می باشد. همچنین در جهت رفع قوز بینی و از بین بردن آسیب های پوستی در ناحیه سینه و دکلته کاربرد دارد.

بهترین کاندیدای مزوژل چه کسانی هستند؟

معمولاً روش زیبایی مزوژل محدودیت جنسی و سنی ندارد و همه افرادی که با مشکلات پوستی ذکر شده مواجه هستند می توانند از این فرایند درمانی و زیبایی بهره مند شوند. این روش  درمانی وزیبایی غیر جراحی است و بسیاری از عیب های ظاهری چهره و پوست را رفع می کند .همچنین برای نواحی مختلف دیگر بدن مانند دست، گردن دکلته مناسب می باشد. این امر سبب افزایش اعتماد به نفس افراد و زیبا تر شدن ظاهر افراد خواهد شد.

مزوژل برای افرادی که:

  • به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند.
  • افرادی که درگیر بیماری های خود ایمنی می باشند
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند .
  • افرادی که دچار شلی و افتادگی شدید پوست شده اند.
  • افرادی که درگیر بیماری های خاص هستند از قبیل بیماری‌ های قلبی و اختلالات کلیوی

انجام نمی شود.

مراحل انجام مزوژل چگونه است ؟

باید به این نکته توجه کنید که انجام  این روش زیبایی در یک جلسه انجام نمی شود و اعمال مراقبت های قبل و بعد از آن تاثیر زیادی در کسب نتایج مطلوب خواهد داشت. بنابراین قبل از انجام این عمل سعی کنید مراحل انجام مزوژل را تقسیم کنید تا بتوانید نتایج مطلوبی حاصل کنید و متوجه شوید که در پی هر مرحله چه عمل هایی را باید انجام دهید.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – مزوژل

مراقبت های قبل از انجام مزوژل

اولین اقدامی که قبل از انجام این فرایند زیبایی باید انجام دهید انتخاب کلینیک معتبر تخصصی می باشد.  در کلینیک زیبایی شهرآرا تهران  پزشکان متخصص و با تجربه ای ارائه خدمت می کنند که با انواع روش های زیبایی در زمینه پوست و مو مسلط هستند و می توانند بهترین نتایج زیبایی را برای شما ارائه دهند . در این کلینیک تخصصی از بهترین نوع مواد مزو ژل استفاده می‌شود. تا شما ماندگاری بیشتری داشته باشید و خیالتان از بابت این عمل زیبایی راحت باشد.

پس از مراجعه به کلینیک زیبایی شهر آرای تهران پزشک همه شرایط شما را مورد بررسی قرار می دهد تا اطمینان کامل حاصل کند که این روش برای شما مناسب است یا خیر!! سپس تاریخ مناسب را برای انجام عمل تعیین می کند و به شما توصیه های قبل از انجام آن را شرح می دهد که شامل موارد زیر می باشد.

  • تا یک هفته قبل از تزریق از مصرف انواع دخانیات از قبیل سیگار و قلیان و مصرف مشروبات الکلی و نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.
  • هفته قبل از تزریق ژل از مصرف دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود، همچنین مصرف دارو های ضد التهابی بپرهیزید اگر نمی ‌توانید مصرف این دارو ها را قطع کنید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را آگاه سازید.
  • در جلسه مشاوره هر سوالی در مورد این روش زیبایی دارید بدون تعارف از پزشک بپرسید تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی به انجام این عمل بپردازید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک پوستتان کاملا تمیز باشد و از هیچ گونه مواد آرایشی استفاده نکنید.

در حین مزوتراپی

در روزی که به کلینیک مراجعه می کنید باید پوستتان عاری  از آرایش باشد و بهتر است شب قبل از عمل به حمام رفته باشید تا پوستتان هیچ آلودگی نداشته باشد.   درد ناشی از تزریق این ترکیبات قابل تحمل است اما پزشک برای کاهش آستانه درد نیز از داروی بی حسی استفاده می کند. پس از بی حسی پوست مزوژل با دوز تعیین شده در در نقاط مورد نظر پوست تجزیه خواهد شد و پس از پایان تزریق افراد می توانند بدون بستری شدن در بیمارستان و نیاز نداشتن به دوره نقاهت به محل کار خود یا منزل باز گردند.

انجام  عمل مزوژل به یک جلسه محدود نمی شود و بر اساس میزان چین و چروک ها و شدت آسیب های پوستی برای متقاضیان متفاوت می باشد. معمولاً این روش در طی ۳ تا ۴ جلسه انجام می شود تا شما به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا – مزوژل

مراقبت های پس از تزریق مزوژل

برای کسب این نتایج مطلوب پس از تزریق و انجام این روش زیبایی باید به توصیه پزشکان به خوبی دقت کنید و جدی بگیرید .

این توصیه ها شامل موارد زیر می باشد:

  • از مصرف غذا های چرب و پرنمک تا ۷ روز خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید تا سه روز اجتناب کنید. همچنین در مجاورت هوای گرم قرار نگیرید .
  • هنگام خارج شدن از خانه استفاده از ضد آفتاب و کلاه را فراموش نکنید.
  • از لمس کردن، فشار دادن و خاراندن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از انجام فعالیت های ورزشی بپرهیزید.
  • برای کاهش تورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • اگر احساس درد داشتید می توانید با مصرف مسکن هایی که توسط پزشک تجویز شده است استفاده کنید. از مصرف خودسرانه دارو های مسکن بپرهیزید.
  • با رعایت کردن اصول و مراقبت های قبل و بعد از مزو ژل می‌توانید میزان عوارض آن را به شدت کاهش دهید و میزان ماندگاری این روش زیبایی را افزایش دهید. انجام این فرآیند زیبایی کاملاً غیر تهاجمی است و عوارض خفیف به همراه دارد .معمولاً عوارض احتمالی این عمل که شامل مقداری کبودی، قرمزی و تورم می باشد پس از دو روز برطرف خواهد شد.

عوارض مزو ژل چیست؟

با انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی و همچنین پزشکان کاربلد و حرفه ای شما پس از انجام این روش درمانی و زیبایی هیچ عارضه خاصی را تجربه نمی کنید.  مقداری سوزش و تورم و التهاب در محل تزریق کاملاً طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.  اگر این عمل در مکان های غیر تخصصی و توسط افراد آماتور یا غیر حرفه‌ای انجام شود سبب نامتقارن شدن صورت،  ایجاد عفونت،  درد شدید،  کبودی و تورم شدید و خونریزی خواهد شد.  بنابراین قبل از اقدام به انجام هر روش درمانی در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود تحقیق کنید تا با خیال راحت از نتایج انواع روش های درمانی لذت ببرید. تاکنون در کلینیک زیبایی شهرآرا  تهران عوارض خطرناکی گزارش نشده است و متقاضیان ما نتایج بی نظیری پس از انجام این فرایند زیبایی حاصل کرده‌اند.

هزینه مزوژل چقدر است؟

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در هزینه این فرایند زیبایی میزان دوز تزریق می باشد.  به دلیل اینکه ژل های تزریقی در کشور ما تولید نمی شود و در کشور وارد می شوند قیمت آن ها متفاوت است. پس نمی‌توان قیمت نهایی آن را اعلام کرد. همچنین عواملی مانند میزان آسیب های پوستی و  ناحیه تزریق  بر میزان هزینه ها تاثیر گذار می باشد.  عوامل دیگری همچون موقعیت جغرافیایی کلینیک،  میزان مهارت و تخصص پزشک و شرایط فردی متقاضی میزان هزینه ها را تغییر خواهد داد. برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه ها و تخفیفات کلینیک شهر آرا تهران با کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید.

اثرات و نتایج

برخی افراد ژل های تزریقی را با مزوژل اشتباه می گیرند.  هر دو ژل سبب ترمیم و بازسازی بافت‌ های پوستی می‌شود و تفاوت  آن ها در ترکیبات تشکیل دهنده و میزان تاثیر گذاری می باشد.  ژل های تزریقی معمولاً برای کسانی که میزان افتادگی پوستشان شدید تر است و پوست نرم تری دارند توصیه می شود .

نتایج تزریق مزو ژل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و نتایج قطعی آن پس از دو تا سه روز قابل مشاهده می باشد.

میزان ماندگاری این عمل به ویژگی های پوستی فرد، سن، میزان آسیب های پوستی و برند ی که مورد استفاده قرار گرفته است بستگی دارد. بیشتر کسانی که این روش زیبایی را انتخاب می کنند ۶ تا ۹ ماه می توانند از نتایج بی نظیر آن لذت ببرند.

تزریق مزو ژل و برای همه افرادی که دچار چین و چروک و آسیب های پوستی شده اند مناسب می باشد. همچنین تزریق آن در جهت چین و چروک های عمیق و خفیف انجام می شود و حتی برای کسانی که در سنین بالا هستند مناسب می باشد . اگرچه متخصصان برای کسانی که پوستی بسیار شل و نرم دارند روش هایی از قبیل تزریق ژل یا لیفت پوست را توصیه می کنند.

دوره نقاهت پس از مزو ژل چقدر است؟

این روش زیبایی و درمانی به صورت کاملاً سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارید و می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید. البته اعمال مراقبت ها اهمیت بالایی دارد و متخصصان در طی جلسات آن ها را به طور دقیق برای شما شرح می دهند.  شما می توانید برای کاهش میزان کبودی و تورم پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید. همچنین برای کسب نتایج مطلوب تا ۳ روز از انجام فعالیت های سنگین به اجتناب کنید.همچنین  مصرف مایعات خود را به طور روزانه افزایش دهید تا بتوانید نتایج را سریع تر حاصل کنید. و میزان ماندگاری آن را را افزایش دهید.

 تعداد جلسات مزو ژل چقدر است؟

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر پزشک شرایط پوستی شما را  مورد بررسی قرار می‌ دهد.  سپس در جلسه مشاوره مراقبت های قبل و بعد از این عمل را برای شما شرح می دهد. و  روز انجام تزریق تعیین می شود. این روش زیبایی در طی ۳ تا ۴ جلسه به مدت ۳۰ دقیقه طول می ‌کشد و فاصله بین جلسات یک ماه می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191017839

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 21 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic_shahrara

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی شهرآرا توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicshahrara.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicshahrara.ir/2kyv

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicshahrara1400

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicshahrara

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicshahrara

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جای بخیه لیفت بازو
ماندگاری فیلر استایلج
آیا میکرودرم آبریژن باعث لایه برداری پوست می شود؟
هزینه واژینوپلاستی با لیزر
تزریق فیلر آلمانی برای جوانسازی واژن در تهران
قیمت پروتز سیلیکونی چانه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک زیبایی شهر آرا
  • 09120043630-02191017839
  • info@clinicshahrara.ir